کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

حلقه مفقوده


اون مثلثه بود تو پست قبلی نشونتون دادم ، یادتونه که ؟ نیست ؟ ای بابا . خب بیاین اینم دوباره نشون می دم بفرمایین



بالای مثلث و توی راسش حاکمیت نشسته و اون ته و قعرش هم توده مردم که یه جورایی پاشون رو شونه ملته . اما حالا اگه ما خیلی هم معتقد باشیم که اصلاحات از پایین باید شروع بشه بازم نمیشه گفت که چجوری و این قده انرژی ملت این ور اون ور هرز می ره که اصلا به کل نا امید میشن و میره پی کارش اون اصلاح مذکور .


شما همین کمبود آب رو در نظر بگیرین که دمار از روزگار قرار در بیاره  . اگه خیلی از مردم هم تصمیم بگیرن صرفه جویی کنن بازم کار می لنگه چون 92% می ره تو کشاورزی و عمده اش هم هدر میره یه چیزی بالای 80درصد اون 92 درصد ! . کشاورز هم که نه امکاناتش رو داره و نه اطلاعاتش رو پس همین جوری گرفتاری ادامه می یابه و می یابه و می یابه .


خب باید پس حکومت و دولت که تو این فقره همه چی رو دستش گرفته تن به این کار بدن که نمی دن و دولت مستعجلند و مدیر دولتی،  باری به هر جهت میاد و میره تا دوره اش تموم شه و مردم هم اهرم لازم رو ندارن تا بهش فشار بیارن که مرد یا زن حسابی پاشو کاری بکن پس این جا همون حلقه مفقوده ماست که باید بهش بپردازم


سازمان های غیر دولتی یا مردم نهاد


حرف تا همین جا بمونه که برم و برگردم . راستی برای   پیوستن به گروه تلگرامی کافه رگبار هم روی این لینک کلیک کنید



نظرات 2 + ارسال نظر
سحر خانم چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 14:59 http://sahar24.20r.ir/

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
89651

بولوت چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 21:31

متاسفانه توی اکثر موارد انقدر موقعیت و اوضاع مغشوش و حاد و نزدیک به فاجعه س که تا بیایم کاری کنیم فاجعه از رومون رد شده رفته. این صحبت های تئوری و چی کار کنیم جواب بده وقتش مال حداقل 50 سال قبل از این ه. الان باید کمیته بحران تشکیل بدیم.

کمیته بحران !!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد