کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

فیلم می سازیم . . . آی فیلم می سازیم !


من به قیاس خودم یه عشق فیلم درست حسابی ام . یعنی این که هفته ای چند تا فیلم نبینم هفته ام به اتمام نمی رسه. فیلم هایی هم که می بینم یا هالیوودی خوبه ، یا جشنواره ای ، یا ایرانی خوب . که البته این مسیر به همین شکل نبوده از اول . یه دوره ای از زندگیم تمام فیلمهای روی پرده رو می دیدم .تمام فیلمهای جشنواره فجر رو می دیدم هر فیلمی که روی نوار ویدیو به دستم می رسید از قدیمی و جدید می دیدم . فیلم هندی ، فیلم فارسی ، فیلم جشنواره ای ، فیلم مفهومی ، فیلم هالیوودی ، فیلم مستند ، فیلم معناگرا


و اون وسطا تمام مجله های فیلم رو می خوندم ، ماهنامه فیلم ، گزارش فیلم ، هفته نامه سینما ، کتابهای سینمایی رو می خریدم و می خوندم ، فیلمنامه ها رو ، روشهای فیلمسازی رو


یواش یواش گزیده تر عمل کردم و هر چیزی رو نمی دیدم .الان کل فیلمای به درد بخور سینمای ایران اگه باشن ، سالی 10 تا دونه بیان رو پرده ، فیلمای هالیوودی و جشنواره ای هم همین طور .


خلاصه این بود علاقه من به هنر هفتم و عجب این که سر از کاری در آوردم که اصلا ربطی به سینما نداشت ، وارد کاری شدم که 20ساله دارم ادامه اش می دم .تجهیزات و ابزارآلات صنعتی !


حالا چی شد که یهو اینا رو گفتم و فیل من  یاد هندستون کرد ؟ من و دوتا از دوستام استارت داریم می زنیم که برای یه جشنواره فیملهای مستند محیط زیستی 180ثانیه ای ، یه فیلم بسازیم و جالبه که اون دوتا هم مثل من علاقمند این کار بودند ولی واردش نشده بودند. دوتا از همکلاسی هام هستند که تا حالا چند تا جلسه گذاشتیم و چند و چونش رو مشخص کردیم .


کاری که می خوایم بکنیم ربط داره به آلودگی دریا و اثری که روی آبزیان و انسان می ذاره و فکر کنم کار خوبی از آب دربیاد و قرار شده که دو روزآخر هفته رو بریم شمال برای فیلمبرداری


چی بگم دیگه ؟ ظاهرا همه کارهای مورد علاقه من داره با تاخیر انجام میشه . اون از درس خوندن دیر هنگامم ، اون از رمان دیر هنگامم  و اینم از فیلمسازی دیرهنگامم !

 


نظرات 4 + ارسال نظر
مری م سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 14:13

با چه دوربینی کار میکنید؟..وب کم یا دوربینهای دیجیتالی ؟
اگه انزلی برید سوژه زیاده !
تا میتونید تصاویر مختلف بگیرید تا دستتون باز باشه برا تدوین..چون 3دقیقه یعنی خیلی موجز باید کار کنید.
موفق باشید..

دوربین دیجبیتالی
داریم می ریم سمت بابلسر

نیره سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 14:20

چه عالی
خیلی هم خوبه
ماهی رو هروقت از آب بگیرید تازه است.

ممنونم

بهار خانم سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 23:47

هیچ وقت دیر نیست اقای رگبار
موفق باشید
هوا هم که اینجا به شدت خنکه ، فکر کنم دریا نا اروم باشه

مرسی بهار خانم
خنک باشه بهتر ما

ستاره یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 15:49 http://derakhshesh3tare.blogsky.com

مهم اینه که آدم به اهدافی که داره برسه، دیر و زود بودنش مهم نیست... نوشتن رمان یکی از علاقه‌مندی‌های من هم همیشه بوده و هست.... شاید منم یه روز خیلی دیر به این هدفم برسم... مثل پیانو که تازه در آستانه سی سالگی شروعش کردم...

اره به نظر منم همینه . اگه ادم دست نکشه خیلی خوبه .
افرین . همین حالاش هم خوبه . ایشالا به زودی موسیقی ات رو می شنویم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد