کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

عروسی های دوردست


دیروز عروسی جواد بود . دوست خوبی که توی همین دنیای مجازی آشنا شدیم و به حقیقی کشیده شد . یه تعدادی از دوستای مجازی حقیقی شده رو هم دعوت کرده بود . عروسی که خیلی هم خوب برگزار شد توی یه باغی بود خارج از تهران .خیلی خارج از تهران به طوری که از میدون آزادی تا محل عروسی 2 ساعت تو راه بودیم . راهی پر پیچ و خم . حالا من که چون قرار بود عاقدش هم باشم زودتر رفتم و ساعت 6 اون جا بودم ولی بیچاره مردمانی که بعد از 7 یا 8 می خواستن بیان ، به چه ترافیکی قرار بود بر بربخورن ؟!


همون جوری که تو این کوچه پس کوچه های ملارد می رفتم و باغ رو هنوز پیدا نکرده بودم ، با خودم می گفتم این جمهوری اسلامی برای هر گروهی بدی داشته به این صاحب باغا خیرش رسیده که براشون مشتری جور شده . وگرنه کی اصلا به عقلش می رسید و دلش می خواست که برای عروسی گرفتن پاشه بره این جور جاها؟!



 برای پیوستن به گروه تلگرامی کافه رگبار روی این لینک کلیک کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
نیره دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 22:12

ان شاالله خوشبخت بشن
میبینم که کار و کاسبی عاقدها روبه راهه

کارو کاسبی ای که نیست همه شون صلواتی اند !

سارا دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 22:40 http://biadonyabesazim.blogsky.com

می خوام یک کامنت پر خشونت بگذارم آقای رگبار.

از دست همه مهمونهای تهرانی که می دونند ترافیکه و سه ساعت باید در راه باشند، ولی بازم دیر از خونه در میایند و عروس و داماد و کل مجلس رو منتظر خودشون نگه می دارند، به خدا پناه می برم تا بیشتر از این حرص نخورم. امیدوارم به راه راست هدایت شوند و احترام خودشون رو بیشتر حفظ کنند! (احساس کردم نوشته تون در جهت دلسوزی برای توی ترافیک بودن مهمانهای تهرانی بود. ... و خودم هم دلم برای عروس و داماد کرجی سوخت)

ازدواج آقا جواد هم مبارک باشه.

سارا جان ، عروس داماد هم تهرانی بودند و همین طور کل مهمونا . گرفتاری این بود که تونسته بودند اون جا عروسی بگیرن .
اما درباره این که دیر راه می افتن حق داری ، اما خودت فکر کن وسط هفته که همه سر کارن مگه میشه زودتر راه افتاد؟

شیرین سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:28 http://www.ladolcevia.blogsky.com

ای بابا! این دوستان ما چه هنرهای پنهانی دارند که ما بی خبریم ها ... رگبار جان عاقد هم هست و من بی خبرم؟!

مری م سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:32

عااااقد ؟؟؟؟!!!!!
میشه بگید شرایط عاقد چه چیزایی باید باشه؟
ممنون...

من عاقد رسمی نیستم
ولی خیلی از دوستان که عقد محضری کرده اند و می خوان برای مراسم عروسیشون هم سفره عقد و فیلمبرداری داشته باشن از یه عاقد استفاده میکنن که همن حرفها رو میزنه که ضبط میشه برای فیلم . من اون عاقدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد