کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

به گروه تلگرامی کافه رگبار بپیوندید !


سلام و درود خدمت دوستان عزیز کافه خودم


واضح و مبرهن است و بر کسی پوشیده نیست که اپلیکیشنهای جدید موبایلی بسیار گسترده و رایج شده اند و بسیار شایع و شدیدا عرصه را بر اپلیکیشنهای ! قدیمی مثل همین وبلاگ درویشی و مشابهاتش تنگ کرده اند . اما معایبی دارند که نمی توانند به تمامی این وبلاگ ها را کنار زده و خود یکه تاز گردند. مثلا این که شمای خواننده در انبوه نوشتجات نخواهی دانست که چه مطلبی کجاست و فهرست موضوعی اش کجاست و آرشیو زمانی اش چیست و .... برای همین من دیروز فکر کرده و طرحی نو برای کافه خود در انداختم تا هم از مزایای اپلیکیشنهای نوین بهره ببریم هم از مزایای اپلیکیشنهای قدیم .


گروهی در تلگرام راه اندازی کردم که کلیه مشتریان و خواننگان قدیمی و جدید گرامی کافه بتوانند به آن بپیونند بدون شماره تلفن و فقط باید روی لینک دعوت زیر کلیک کنند و خود به خود به گروه اضافه شوند . در صورت تمایل می توانند کسانی دیگر را نیز به گروه اضافه کنند یا احیانا از گروه خارج شوند .

https://telegram.me/joinchat/0606d99501c36b994f23b76ac0a21ae9


مطالب نوشته های من هم در این جا خواهند آمد و هم در تلگرام . طرحی نوست و نمی دانم چقدر برد دارد و چطور خواهد شد ولی امیدوارم که چیز خوبی از آب در بیاید .


نظرات 5 + ارسال نظر
پنجره چوبی شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:05

فضای گفتگوی خوبی راه می افتد، ولی مثل وبلاگ آرشیو نمی شود

بیشتر دنبال این هستم که کسایی که تلگرام دارن به راحتی دسترسی داشته باشن
ولی این جا رو هم خواهیم داشت

علی شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:41 http://newsme.blogsky.com/

منم با اجازه عضو شدم

احمد شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:43

سلام
طرح خوبیه ، اما هیچ جا اینجا نمیشه ، من که به خاطر بچه 2 سالم از همه شبکه ها محرومم یعنی انقدر درگیر بچه داریم واقعا نمیرسم و از دست کوچولوی پر حاشیم نمیتونم برم سمت گوشیم.

ایشالا احمد جان بچه شمام به زودی زود بزرک میشه و فراغتتون بیشتر

مری م یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:26

آقای رگبار عزیز،بزار اینجا دور از دسترس اون شبکه ها ، یه جور بکر و بدوی همینجوری بمونه.باهم قاطیشون نکنید لطفا.باز همین خواننده ها هم جذب اونجا میشن و باز وبلاگه که تنها میمونه................................
خود دانید برادرجان

مری م عزیز مرسی که به این جا توجه ویژه داری . وبلاگ برقراره و اصل هم همینجاست ولی تلگرام رو برای دوستانی راه اندازی کردم که خوندن مطالب برای اونها روی گوشیشون راحت تره .
اصل برای من رسوندن نوشته ها به شماهاست حالا این که کجا بخونید الویت بعدی ماست

یاس یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:12 http://www.soundsoflife.blogfa.com

سلام. من هم پیوستم :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد