کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

باز اومدم !


سه ماه و به عبارتی یه فصل از آخرین نوشته من گذشت که می کنه 93 روز یا 2232 ساعت و ... ولش کن می خواستم دقیقه و ثانیه زمانی رو هم که کافه بسته بود رو هم بنویسم دیدم چه کاریه واقعا !!


خدمت شما دوستان عزیز و مشتریای عزیز کافه رگبار سلام بلیغ عرض می کنم و اومدم و باید دوباره من رو تحمل کنین . البته الان که فکر کردم دیدم همچین بایدی هم نداره که . وبلاگ رو باز نمی کنین و تمام . به هر حال این سه ماه برای من خیلی زود گذشت و خیلی سرم شلوغ بود و ده تا کار کردم و ولی هیچ جا وبلاگ خود آدم نمیشه به مولا . هرچیم تلگرام و واتساپ و فیس بوک و اینستاگرامم باشن ، باز وبلاگ خود آدم یه چیز دیگه است حتی اگه فقط چار پنج نفر نظر بدن .


تو این چند وقت این قده اتفاقای ریز و درشت تو سطح مملکتی و محیط زیست افتاده که حد نداره مثلا توافق هسته ای و بحران بی آبی و . . . خودمم امتحانا رو دادم و خوب هم دادم و ... الانم دارم برای پایان نامه ام تحقیق میکنم و ....


دیگه این مطلع رو از بنده داشته باشین تا ایشالا از هفته بعد بیام و چیزای خوب خوب براتون بنویسم . فعلا خدانگهدار


 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
مری م چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:42

سلام جناب رگبار.خوش اومدین.خوشحالیم از بازگشتتون و اینکه امتحانات بخوبی برگزار شد.
منتظر نوشتن از اوضاع و احوال و اتفاقات ایام هستیم.
زندگیتان بر وفق مراد.......................................

علیک سلام مری م خانوم . منم خوشحالم

سارا چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:29 http://biadonyabesazim.blogsky.com

سلام


وبلاگ نویسی خیلی رقیب پیدا کرده!
ولی بازم برای وبلاگنویس، هیچ جا مثل وبلاگش نمیشه.
شاید نظرات کمتر بشه که فکر نکنم برای شما اینطور بشه، ولی از خواننده ها خیلی کمتر نمیشه. مجبورند ساکت تر باشند تا به رقیبها هم رسیدگی کنند.

سلام سارا خانوم .
بله رقبای قدری هم داره و خواننده های وبلاگ خیلیهاشون ترجیح میدن که وقتشون رو اون جا بذارن

نیره چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:38

خوش آمدید به خونه یا بهتر بگم کافه

ممنون نیره خانوم گل

پنجره چوبی چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 21:04 http://amir365.blogfa.com

چه خوبه که برگشتی!

مثلا از طرف داریوش مهرجویی

ممنونم امیر آقا

amine پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:31 http://donyayeman1.blogsky.com

به به آقای رگبار.. خوش آمدین.. خوشحالمون کردین.. یکی از چراغ های پر نور وبلاگستان روشن شد.

ممنون امینه خانوم . این جوری که می فرمایین نیستا !

سهیل پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:05 http://www.parchenan.blogfa.com

برقرار باشید
و دلتون شاد

مرسی آقا سهیل

ترمه پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:48

ممنون ترمه خانوم

مهتاب جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 00:54

خوشحالم از برگشتنتون

تشکر مهمتاب خانوم

احمد شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:16

سلام خوبید ، خوشحالم که برگشتین .

مرسی احمد آقا

پگاه معافی شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:45

بازگشت غرور آفرین شما را به آغوش وبلاگستان تهنیت و تبریک می گویم


خیلی ممنونم . پگاه خانوم معافی عزیز .
آدرس وبلاگتون رو به من می دین؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد