کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

داستان استارت خورد !


شنبه ای دیگر آغاز شد و کلا دوهفته دیگه به آخر سال باقی مونده . براتون آخر سال خوبی رو آرزومندم . دوستی برام نوشته بود که جشن نوروز برای این هست که سالی رو که به موفقیت تموم کردیم جشن بگیرین نه برای سالی که هنوز نیومده و نمی دونیم توش قراره چی کار بکنیم ! به نوعی این حرف می تونه درست باشه .واقعا کاش زندگی همه ما این جوری باشه که عقربه های ساعت تحویل سال نو که به آخرش نزدیک میشن با خودمون بگیم که واقعا سال خوبی رو پشت سر گذاشتم . سالی که توش کلی زحمت کشیدم و به نتایجی هم رسیدم و براش یه جشن بگیریم و آماده شیم برای سال بعدی .


خب حالا یه خبری بدم به شما دوستای گرامی و همراهان همیشگی ام !

دوستای قدیمی خاطرشون هست که رمانی نوشته ام که برای چاپش اقدام کرده بودم و دلم می خواست یه ناشر کاردرست اون رو برام چاپ کنه ، نه این که خودم چاپ کنم یا یه ناشر درب داغون این کار رو انجام بده . خوشبختانه چندماه قبل ناشر معروف و قدیمی ای که کتابهای زیاد و پر تیراژی از جمله بامداد خمار در پرونده کاریش هست، از رمان من خوشش اومد و با من قراردادی برای چاپش بست و رمان رو توی نوبت ویراستاری قرار داد . توی هفته گذشته رفتم دفترشون و بهم گفتند که ویراستاریش رو شروع کرده اند و احتمالا اردیبهشت سال 94، متن حروفچینی شده اش رو برای بازبینی نهایی به دستم می رسونند . متن نهایی که حاضر شد باید بفرستنش وزارت ارشاد برای اخذ مجوز که زمانش رو نمی دونم چقدره ؟ و بعد که ارشاد، رمان رو تایید کرد کارهای چاپ و توزیعش شروع می شه .


فکر کنم اگه مشکل خاصی این وسط بروز نکنه بالاخره تو سال 94 رمان من چاپ می شه . هورا !!


نظرات 15 + ارسال نظر
ترمه شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:40


یه مریم جدید شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 http://newmaryam.blogsky.com

سلام
تبریک می گم جناب رگبار! تبریک بسیار.


مرسی از محبتت

مری م شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:25

چون خواننده قدیمی نیستم،بیخبر بودم..و الان خیلی خوشحال شدم از شنیدن این اتفاق مهم ..والبته منتظر چاپ و توزیعش.
برقرار باشید جناب رگبار

از توجهت ممنون دوست جدیدم

سمانه شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:53

عالیه ، تبریک میگم

سهیل شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 13:05

هورل

lمهری شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 13:24

به به مبارک جناب رگبار خوشحالم که با این قلم روون کتاب نوشتین امیدوارم پر تیراژ بشه کتاب مربوطه موفق وسر بلند باشید

تشکر . من هم امیدوارم پر تیراژ بشه که ناشرم پشیمون نشه از قرارداد بامن !

احمد شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 13:59

سلام تبریک برادر ، خوشحالیم که ما هم یه دوست نویسنده داریم.
ایشالله بعد چاپ منتظره یه جلد از کتابتون با امضاء خودت هستیم.

چاکریم . باعث افتخار بنده است البته

گلابتون بانو شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 15:41 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

چه خوب! تبریک میگم!
منتظرم کتابتون چاپ بشه تا بخونمش.

سپاسگذارم بانو . باعث خوشحالیمه

بولوت شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 15:45 http://maryamak.blogfa.com/

احوال آقای نویسنده؟

نیره شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 19:13

بی صبرانه منتظریم
پیشاپیش تبریک میگم

ممنون نیره عزیز

amine شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 19:52 http://www.donyayeman1.blogsky.com

ایشاااااااااااااااااااااااااااااالا.
امینه کودکی منتظر

کودک؟!

amine شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 19:53 http://www.donyayeman1.blogsky.com

آقا اجازه. یادمون رفت. امضا هم میدین؟

برای شما امضا که سهله . . .

شیرین یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:42

عزیزم هزار بار تبریک
برات بی اندازه خوشحالم

مرسی شیرین جان . تو همیشه محبتت بسیاره

سودابه دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:40

چه خبر خوبی آقای رگبار

قربونت سودابه جان که خبر رو خوب دیدی

شیوا دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 http://sheeva.blogfa.com

هورااا من پستی میخرم هوراااا
مبارکه آقای نویسنده ی عزیز

چرا پستی ؟ میاریم خودمون تقدیم می کنیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد