کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

زبان شیرین پارسی


بعد از پست بیخود دیروز ، یه پست باحال برای امروز می ذارم که خودم خیلی خیلی باهاش حال کردم یه کلیپ کوتاه از آوازخوندن این فسقلی افغانی یا تاجیک یا کجایی ، که خیلی خیلی باحال و با احساس می خونه این شعر فارسی رو .مخصوصا اون جایی که با سوز می خونه "شد بیدار در دل غم دیرینم "  و دیرینم رو یه جور خیلی قشنگ و با حسی می کشه .

راستش جستجو هم کردم ببینم این آتیش پاره کیه و کجاییه و الان داره چی کار می کنه چیزی به طور دقیق عایدم نشد . شما فهمیدین به مام بگین.

متن شعرش رو هم پایینش براتون می ذارم و . . . . اگه حالتون خوب شد من رو هم فراموش نکنید ها !




چک چک باران بــــــهار شنیدم،

در یاد آرم تو را، شد بیدار در دل غم دیرینم،

از ناز لاله زار، به دلم، به دلم،

خنجر زدند بر سینه ام، جدا کردند ما را،

میهنم، میهنم، تقدیرم آه همین است، چرا، چرا، آی چرا؟

چک چک باران بــــــهار شنیدم،

در یاد آرم تو را، شد بیدار در دل غم دیرینم



نظرات 5 + ارسال نظر
نیره چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:06

لهجه قشنگ و دلنشینی دارن تاجیک ها و افغانها و زبانشون از ما فصیح تر و دست نخورده تره

منم لهجه شون رو دوست دارم

یه مریم جدید چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 14:51

بسیار شیرین است.

سارا چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 16:15 http://biadonyabesazim.blogfa.com

خیلی ممنون برای این لذتی که از شنیدن صدا و دیدن این نیم وجبی بردم.

من بیشتر "چک چک باران" گفتنش دلم رو برد. چنان چک چک می گفت انگار برخورد قطره قطره ی اون بارون به زمین رو می شنیدی!!!


آره اصلا همه کلماتش رو با حس و حال عجیبی می گفت

هیوا پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:12

سلام
خیلی قشنگ بود.
احساسی که تو صداشه واقعا زیباست. به خصوص اونجایی که آه می کشه.
این یک پسر افغانی است .
ممنون

ستاره چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 13:59

یکی از دوستان می‌گن این بچه قزاق هست... خیلی با مزه بود... خیلی ...

قزاق ؟ نمی دونم والا . قزاقا فارسی حرف می زنن؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد