کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

سفره اشعار !


چند شب قبل رفته بودیم برای اولین بار خونه امیرحسین از دوستان دوره کارشناسی ، که تازه ازدواج کرده بود. امیرحسین ، بر خلاف من که طبع شاعرانه ندارم و بیشتر اهل نوشتن نثرم تا نظم ، طبع شاعری داره و توی فیس بوکش همیشه ابیاتی رو می گفت و می ذاشت و از وقتی که با ملیحه ازدواج کرده ذوقش شکوفاتر شده و بیشتر و عاشقانه تر شعر می گه مثلا این رو بخونین :

ولنتاین یا سپندارمذگان ؟!
چه فرقی می کند وقتی
هدیه ام لبخند تو باشد
پیچیده در برگ گلی سرخ .


ملیحه ، عروس خانوم کلی تدارک دیده بود و خوراکی ها و نوشیدنی هایی جدید و خاص برای ما آماده کرده بود که بیشترش رو تا حالا ندیده بودم و جالب این جا بود که اکثر اون خوردنی ها و نوشیدنی ها فرنگی نبوده و مال همین مملکت  بودند. خلاصه ضیافتی از رنگ و بو و طعم بر پا بود .


به باران گفتم که ببین عزیزم ، چه زنی گرفته امیرحسین؟ یه کمی هم شما برای من از این غذاهای رنگارنگ و متفاوت بذار روی میز که باران خانوم برگشته میگه که هر ووقت تو هم یه دونه از این شعرا برای من گفتی ، بنده هم میز رو پر از این غذاهای رنگارنگ می کنم !!


نظرات 16 + ارسال نظر
سهیلا یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 http://rooz-2020.blogsky.com/

حرف حساب جواب نداره برادر من
ایولا باران خانم....دمش گرم...

.........

باران پاییزی یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 http://baranpaiezi.blogsky.com

کلن لایک به جمله ی باران بانو

...............

فرنوش یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:05

دم باران خانوم گرم. جوابش عالی بوده.
اقای رگبار یه سوال دوستانه دارم (چون این مساله تو زندگی ما هم وجود داره): چرا اکثر مردای ایرانی که معمولا خوب و اهل زندگی هم هستند در بیان احساستشون حسیس هستن. حالا شعر پیشکش گاهی یه حرف شیرین مگه چقد سخته؟


والا فرنوش عزیز . نمی دونم چرا ماها این جوری هستیم !! شاید به ژنتیکمون بر می گرده ؟

ترمه یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:30

چه شکمو!
حالا خوبه کافه دارید ها!
این جور شوهرها رو باید قاطی خرت و پرت ها شب عید گذاشت جلوی در. فکر کنم بهش میگن فنگ شویی و اینا.


باران لاهیجی یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:35

هاهاها
ایول باران خانومی
واقعا گل گفتی

مری م یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:53

نه ژنتیکی نیس...تربیتی هستش...بعضی آقایون در شان خودشون نمی بینن از این تعاریف بکنن و فکرمیکنن لوس بازیه..یا اگه تعریف کنن به روی خانمها بالا میره !!
ولی در عوض با رفتارای دیگه ای اینو نشون میدن...مثلا کمک توی کار خونه...یا خریدن چیزایی که خانم بهشون علاقه داره...


راستش فکر میکنم همینه . مردا بیشتر از زبون از عملشون استفاده می کنن به طور عموم . ولی خب این رو هم می ددونم که زن ها ابراز محبت زبونی رو بیشتر دوست دارن

باران یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 17:14



کامنت ترمه هم خیلی جالب بود

lمهری یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 20:25

به به همسر گرام بسی لذت بردیم حاضر جواب اونم از نوع منطقیش حرف حساب جواب نداره

احمد دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:01

سلام
این جدال همیشگی مردها و زن هاست و بین اکثر زن و شوهر ها هست ، یه نوع بده بستون دیگه که معمولا خانم ها هم فقط میخوان بستونن.


دمت گرم احمد . بالاخره یکی هم طرفداری من رو کرد

احمد دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:08

مثل قضیه مرغ و تخم مرغ که هنوز معلوم نشده کدوم اول بوده ، از کجا معلوم اول غذاهای رنگارنگ بوده بعد شعرای عاشقانه و یا برعکسش !!!
ولی اینو قبول دارم که مردهای ایرانی هنوز از لحاظ زبون ریختن برا خانوما ضعف دارن که اینم دلیل داره و بر میگرده به فرهنگ گذشته ها که ما هم یه چشمه هایی از اونو تو خانواده هامون دیدیم و رومون تاثیر گذاشته مثلا پدر مادرمون جلوی بابا بزرگ اصلا نمیتونستن زنشون به اسم صدا کنن یا کنارشون بشینن.

بله درسته . ماها ابراز محبت رو چندان عادی نمی دونیم انگار

ترمه دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:47

چند روزه از بولوت خبری نیست. وبلاگ خودش رو هم آپ نکرده.
امیدوارم هر جا هست خوش و خرم باشه.

بولوت خانوم خوب و خوشند و مشغول تهران گردی

سهیل دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:06

سلام
خیلی منطقی
خیلی
دمشون گرم

عطیه دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 http://zendegi-va-porharfi.persianblog.ir/

والا به قرعان!

shiva دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 14:11 http://sheeva.blogfa.com

حرف حساب جواب نداره!

نیره دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 20:27

بولوت پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 20:44 http://maryamak.blogfa.com/

(اسمایلی بزن قدش باران خانوم!) همین حرفی که ایشون بهتون گفتن از ذهن من هم گذشت!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد