کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

لانگ شات زنانه در برج میلاد


صداسیمای خیلی باحالی داریم به مولا!


زمان ضرغامی همین طور بود و زمان این یکی هم ، همون رویه جدی و دشمن شکنانه ادامه داره . دیشب داشتم اختتامیه جشنواره فجر رو از یکی از کانالاشون می دویدم که دیدم باز هم طبق معمول خودشون،  نشون دادن یه زن که غیر از مدل اینا پوشیده خط قرمز محسوب میشه و تا یه زن هنرپیشه یا کارگردان میاد روی سن تا جایزه ای بده یا جایزه ای بگیره ، دوربین میره انچنان رو لانگ شات که از زن مربوطه چیزی جز پیکره ای دور و محو در افق دیده نمیشه !!!


و این جا بود که خدا رو شکر کردم که الحمدالله رب العالمین بعد از برادر ضرغامی سیاست ها عوض نشده و همین برادر جدید که مسئولیت قبول کردند هم پای بند به ارزشها هستند و دقت کردم که مخصوصا این رویه توی چهره های زیبا بیشتر و به دقت پیگیری میشه مثلا این قدر از دور نیکی کریمی رو نشون داد که فرق نمیکرد اون پیکره دور، نیکی کریمی زیباست یا مادر فولاد زره !!بقیه خانوما هم به همین منوال .


من پیشنهادی هم دارم که اصلا بگین یا نیان روی سن و بمونن خونشون ، یا دم در بهشون مانتو روسری ای رو که قبول دارین و چادری که دوست دارین بدین سرشون کنن بیان توی سالن . مملکت که هردمبیل نیست هر کی هرجور بخواد لباس تنش کنه .


استغفرالله !


نظرات 3 + ارسال نظر
lمهری جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:26

سلام جناب رگبار واقعا که صدا وسیمائی داریم بنظرتون نشون دادن خانمائی که با سر و شکل بدتر از هنرپیشه ها تو راهپیمائی بودن چه فرقی داره با هنرپیشه ها که نشونشون ندادن ؟

بله دوست گرامی . اون راهپیمایی کننده ها در راه آرمان های انقلاب بودند و این هنرپیشه ها نه

مری م جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 15:13

این همیشه بوده...میدونن که نمیتونن وادارشون کنن مطابق سلیقه اونا بیان رو صحنه....
خدایا در زمانه ای که کوانتوم به اطلاعات زیر اتمی دست پیدا کرده و جهان 11 بُعدی کشف شده و داریم به راز سیاهچاله ها پی میبریم..اینجا هنوز سر قضیه یکم آرایش و پیرایش و یکم هم مدل لباسای غیر اداری و مدرسه گی خانمها مشگل و مسئله و معضل پیچیده و غیرقابل حل دارن....اااییی خدااااا

خب خواهر عزیز همین عدم آرایش و پیرایش است که مملکت را حفظ کرده است .

نیره شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:09

بله
فقط پالانش عوض شده!!!
البته کافیه مدیران بخوان یه کم وا بدن. اون وقته که وصل میشن به آمریکا و اسرلائیل و فتنه!
این طوریه که برای حفظ میز خودشون هم که شده این طوری رفتار میکنن!
جالبه که اکثرشون لباسای بلند پوشیده بودن...

دقیقا من بعدا عکسای نیکی کریمی رو دیدم که سرتاپا مشکی و بلند به تن کرده بود بنده خدا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد