کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

خود سینماگرا تو اینستاگرام

 

حالا که دیروز راجع به جشنواره فیلم  نوشتم باید بگم که کلا من نسبت به مقوله سینما و تاتر علاقه ویژه ای دارم. به طوری که یه دوره ای از زندگیم ، حوالی دیپلم ، به طور نسبتا جدی می خواستم وارد این حرفه بشم ( نسبتا جدی می گم ، چون وارد نشدم . اگه تمام جدی بودم تا حالا اون کاره بودم دیگه مگه نه ؟) اما هنوز هم که هنوزه هم به این مقوله تقریبا جدی نگاه می کنم و سعی می کنم فیلم و تاتری که می بینم رو حتما تجزیه و تحلیل کنم و نقدهای مختلف رو بخونم و هم این که در ضمن حواشیش و اخبار زردش رو هم دوست دارم!!


الان یه ماهیه که توی اینستاگرامم صفحه بازیگرای سینمای مختلفی رو هم فالو کردم و اگه عکسی چیزی بذارن  می بینم و چیزی بنویسن می خونم. یه جورایی باحاله چون تقریبا میشه بدون واسطه با اون آدم ارتباط برقرار کرد ، خارج از صفحات رسمی و جدی روزنامه ها و اخبار سایتها و تقریبا شخصی تره . جالبه بگم که توی بازیگرایی که فالو کردم بیشترین کسایی که پست و عکس جدید می ذارن مهناز افشار و بهنوش بختیاریه و بعدشون نیکی کریمی .


مهناز افشار عمدتا عکسایی از همون روز خودش می ذاره و یا با کسای دیگه ای که دوستشون داره و متنهایی که با خواننده ها و بیننده ها می ذاره بسیار مودبانه و محترمانه است.

بهنوش بختیاری چیزایی می ذاره مثل خودش بامزه و خنده دار و کارهایی که می کنه مثل حضور تو چاپ یه مجله و شرکتی که تولید کاپشن چرم می کنه و کلماتش بامزه است و به همه ، عشقولیای عزیز می گه !

نیکی کریمی که عکسایی که دیگران ازش گرفتن رو می ذاره و کارهایی که در دست ساخت و بازی داره و کمتر مطلبی زیرعکساش می ذاره .


خلاصه این که از همین حواشی یه جورایی آدم به خلقیات و روحیات شخص مورد نظر پی می بره و احساس نزدیکی بیشتری با اون آدم بهش دست می ده . این بود اندر مزایای اینستاگرام .


ما فعلا رفتیم !

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نیره دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:19

کاش لینکشون رو هم میذاشتید

باید توی اینستا سرچ کنی

رها- مشق سکوت دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 18:07 http://www.mashghesokoot.blogfa.com

پیشنهاد میکنم صابر ابر رو هم فالو کنین
بیشتر عکسهاش حس و حال خیلی خوبی دارن، و خیلی وقت ها هم مطالب قشنگی می نویسن
و خودم از رامبد جوان هم خیلی خوشم میاد. عکس ها و نوشته هاش تو اینسـتاگرام، عین خودش و شخصیتیه که همیشه ازش میبینیم

رامبد رو که فالو کرده ام . صابر ابر رو هم به روی چشم !

طناز پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 16:11

سلام منم مثل شماهستم ،،،آدرس پیج خودتون توی اینستا چیه ؟

alibitajian

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد