کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

تقلب توانگر کند مرد را ! ( ایضا زن را !)


این جا تهران است ، صدای منو بعد از دادن 4 تا امتحان پشت سر هم میشنوین . فعلا زنده و سلامتم و به نظر میاد که پاسشون خواهم کرد . مونده دو تا دیگه که بعد از یه نفس گیری کوتاه ،اون دو تا رو هم هفته بعد می دم و این ترم خلاص !


چند روز قبل توی نمی دونم کدوم دانشگاه ،یه فتوایی از مکارم شیرازی رو به دیوار سالن امتحانات زده بودن که تقلب کردن در امتحانات حرومه و بچه ها عکس گرفته بودن و وایبر به وایبر رسیده بود به گروه وایبری ما توی دانشکده مون و شده بود اسباب شوخی و خنده بچه ها .


حالا کاری به شخص مکارم و یا بقیه علمای اعزام ! ندارم ، اما واقعا همینه دیگه . ماها خیر سرمون همه چیمون کاریکاتوری از واقعیته که موجوده ، درس خوندن و امتحان دادنمون هم همین جوره خب . این بابایی که داره سر امتحان تقلب می کنه و نمره می گیره و مدرک تخصصی می دن دستش ، خب فردا میشه مصدر یه کاری و یه قرون هم سواد نداره و می زنه کار رو خراب می کنه و جماعتی رو بدبخت میکنه خب !


شما چی می گین ؟


بعدا نوشت : شاید الان بعضیا بگین که مگه آدم فقط با تقلبه که صاحب یه مصدری می شه و . . . باید بگم بله اونام هست بدبختانه ولی صحبت الان من راجع به تقلب تو امتحانا بود .

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نیره چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:36

والا من که هیچ وقت جراتشو نداشتم
ولی خواهرم استاد تقلب بود!

ندا چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:42 http://www.vilajat.com

ای بابا. کسی که شغل خبو داره پارتی بهتری داره ، ربطی به تقلب امتحانمون نداره!

شیرین چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 16:26 http://ladolcevia.blogfa.com

پاس کردن؟ فقط پاس کردن!؟
ای بابا ... آدم می شناسم که به زبان بیگانه امتحان را به قصد نمره کامل داده و حتی در صورت لزوم تکرارش هم کرده. نکنید جانم، نکنید. به زبان مادری درس خواندن و معدل پایین گرفتن مایه خجالت است!

ویرگول چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:12 http://comma.persianblog.ir

ما راهنمایی مون مدرسه مذهبی بود بهمون گفته ن که تقلب مصداق بارز دزدی هست. حتی اگه هماهنگ کنیم که من از روی شما بنویسم، حق تمام بچه هایی که اون امتحان رو دارن میدن می دزدم.
در نتیجه ما الان به درجه ای از عرفان رسیدیم که تقلب میبینیم کانه دزد گرفته باشیم لو میدیمشون!

احمد پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:05

سلام
از نظر من که همه چی یه جورایی مسخره و خنده دار شده یعنی همه چی اون جایگاه و منزلتش و از دست داده مثلاً قبلنا وقتی یکی دانشجوی ارشد میشد همه به یه چشم دیگه نگاه میکردن انقدر از نظر علمی سطحش بالا بود که اصلاً تقلب و این جور چیزا براش مطرح نبود اما این چیزایی که ما این ترم سر کلاس ارشد دیدم تو دوران دبیرستان میدیدیم و از اون بدتر استادها هم یه جورایی خیلی راحت با این قضایا( سطح پایین علمی و ایضاً اخلاقی) کنار اومدن حالا چرا شو نمیدونم !!!
و اینکه شاید نشه جلو پارتی بازی رو گرفت اما میشه جلوی صدور مدارک بی ارزش گرفت.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد