کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

امتحانات !!



آخه یکی بیاد بگه تو دیگه درس خوندنت چی بود ؟!!


هیچ چی دیگه من الان وسط امتحانام و از از فردا صبح  شروع میشن و 4 تاشون هم پشت سر هم هستن بی هیچ فاصله ای و من الان با گوشی موبایل این نوشته رو دارم می ذارم رو نت


و خواستم به این وسیله بگم که اولا ببخشین فعلا به کامنتاتون جواب نمیدم و ثانیا این که بازی وبلاگی جوگیریات امروز رو نمایی شد و بنده هم یکقطعه عکس ناقابل 4×6 اون جا دارم .


آرزومند دعای خیرتان هستم . رخصت



نظرات 7 + ارسال نظر
بولوت شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:53 http://maryamak.blogfa.com/

آخی امتحان دارید! (اسمایلی نیش باز خبیثانه!)

بابک اسحاقی یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:20

موفق باشی آقا

عطیه یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:13 http://zendegi-va-porharfi.persianblog.ir/

سلام و صد سلام بر جناب رگبار درسخوان!
انشالله که این دوره را هم با موفقیت پشت سر میگذارید...
عکس شما نیز با نمادهای شهری رویت شد. از دیدن شما بسی مشعوف شدم...
فقط باید اعتراف کنم که تصویر شما از آنچه که من در ذهنم تجسم کرده بودم یه نموره جوانتر بود!

احمد یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:35

سلام
ما که امروز امتحانمون تموم شد واقعاً دو هفته سخت و سنگینی بود خدا به شما صبر بده.

ترمه یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 13:35

اگه این قدر فیلم و سریال نگاه نکرده بودید و خوشحال و خندان مشغول گشت و گذار نبودید، حتما فرصت درس خوندن داشتید و این طور شب امتحان بیچاره نمی شدید.

مری م دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 14:25

نگران نباشید..شما که بالاخره پاس میکنید..
باآرزوی توفیق و آرامش

amine دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:55 http://www.donyayeman1.blogsky.com

بالاااااااخره جنگل ابر منطقه ی حفاظت شده شد.. الان بهم گفتن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد