کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

130 دقیقه در تنها یک سکانس



این روزها درگیر آمادگی پیدا کردن برای امتحانات پایان ترمم هستم و کمتر می تونم بیام و پست جونداری بذارم ولی دیشب با آشا و شوهرش و چندتا دیگه از دوستا فرصتی دست داد تا بریم و فیلم ماهی و گربه رو ببینیم و این قدر این فیلم من رو جذب خودش کرد که با خودم گفتم که حتما باید بیام و این جا ازش تعریف کنم تا علاقمندای سینمای ناب حتما برن و توی پرده عریض این اثر عالی رو تماشا کنند . وقتی ندارم برای توضیح و نقدش که بسیار حرفها برای گفتن داشتم از لوکیشین عالی ، از انتخاب عالی بازیگرا ، از بازی عالی بازیگرا ، از خیلی چیزای دیگه .


رخصت دوستان 


نظرات 6 + ارسال نظر
بولوت دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 16:33 http://maryamak.blogfa.com/

من که عمرن فیلم ترسناک ببینم!

ترسناک نیست

بولوت دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 17:24 http://maryamak.blogfa.com/

ترسناک نیست؟ آقا من نقدش رو میخوندم در شرف قالب تهی کردن بودم! چه برسه بخوام خودش رو ببینم!

پنجره چوبی دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 20:17

من همه فیلم داشتم به این فکر می کردم که اگر در دقیقه 120 یک بازیگر اشتباه کند تکلیف اون 2 ساعت چی میشه؟

البته در یک صحنه بشکل خیلی نامحسوس فیلم وصله خورده بود حالا نمی دانم سانسور بود یا حقه های سینمایی؟

نیره سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:06

من دیدم ولی زیاد خوشم نیومد
خوب کار کرده بودن ولی من از فضاهای تاریک و خاکستری خوشم نمیاد.

مری م سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:50

فرصتی بشه حتما ..
ضمنا امیدوارم امتحانات بخوبی پیش بره..

ستاره سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:04 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

خیلی هم خوب...
همین کم گفتن‌هم ما رو ترغیب کرد برای دیدن این فیلمی که خیلی از فیلم‌بین‌های حرفه‌‌ای اون رو خوب می‌دونند...
گرجه ما هم درگیر امتحاناتیم و باید صبوری بورزیم تا بعد از امتحانات و آغازه دوباره تفریحات ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد