کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

بازی جدید بابک اسحاقی


بابک اسحاقی رئیس همه بازی های وبلاگی وبلاگستان است و بارها بازی هایی تدارک دیده که جالب و خاطره انگیز بوده و من هم در یکی دوتایش شرکت کردم . برای این دفعه بازی جالبی تدارک دیده که عین متن نوشته اش را برایتان این جا آورده ام . نوشته :


خیلی به این فکر کردم که موضوع این بازی چه باشد که نه تکراری شده باشد و هم اینکه همه بتوانند در آن شرکت بکنند . دوست داشتم علاوه بر اینکه قرار است یک شب دور هم گل بگوییم و گل بشنفیم بازی ارزش هنری و آموزشی هم داشته باشد و چیزی به دانسته هایمان اضافه کند . از طرفی حضور تصویر شرکت کننده در بازی جذابیت بیشتری برای مخاطبان دارد و امکان آشنایی بیشتر با دوستان نادیده وبلاگی مهیا می شود و  از سوی دیگر خیلی ها در دنیای مجازی مایل به آشکار شدن هویت واقعی خودشان نیستند . با جمع بندی همه این مولفه ها رسیدم به این بازی :


 سلفی گرفتن با نماد های شهری


بازی به این ترتیب است که شما زحمت می کشید و با یکی از نمادهای شهری که در آن زندگی می کنید عکس سلفی می گیرید . یعنی علاوه بر اینکه خودتان در عکس هستید آن نماد نیز باید در عکس حضور پر رنگ داشته باشد . این نماد می تواند از مکان ها و بناهای مشهور شهر شما باشد از میدان آزادی و سی و سه پل و مقبره بوعلی سینا و حافظیه گرفته تا نمادهای خیلی ساده مثل تابلوی نام یک خیابان یا مجسمه قرار گرفته در پارک یا میدان یا گنبد یک امامزاده یا تابلوی یک فروشگاه و یا هر نماد دیگری به سلیقه و خلاقیت خودتان .
دوستانی هم که تمایل ندارند تصویرشان در عکس باشد باید محبت کنند روی کاغذ عبارت " بازی نمادهای شهری " را نوشته و این تصویر را در کادر مربوطه در کنار نماد مورد نظرشان قرار دهند .

شما تا ساعت 10 شب پنجشنبه 25/10/93 فرصت دارید تا عکس های خود را به این نشانی ایمیل ارسال کنید :

kiamehr.bastani@gmail.com

لطفا توضیحات کوتاهی در خصوص عکس خود در ایمیل ارسالی بنویسید مثلا چند خطی در توصیف یا معرفی نماد عکستان


به نظر من بازی خوب و قشنگی است و به یاد ماندنی هم می شود . خود من هم تصمیم به شرکت دارم. اگر شما دوستان عزیز کافه رگباری هم شرکت کنید مزید امتنان است .

فعلا رخصت

نظرات 2 + ارسال نظر
بابک اسحاقی دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:19

منت گذاشتید جناب رگبار
ممنون به خاطر تبلیغ

ستاره سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:06

جالب است... دوست داشتم شرکت کنم در این بازی اما زمان کم بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد