کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

می زنیم به جاده


خدمت رفقای خودم عرض کنم که من یه آدمیم که به رغم این که از سفر رفتن و دیدن جاهای جدید خیلی خوشم میاد و اصلا هم آدم سختگیری نیستم که وقتی می رم سفر باید یه امکانات ویژه ای باشه تا به من خوش بگذره ، ولی راستش توی سفر رفتن خیلی تنبلم و یه جورایی ترجیح می دم که همون کار روتینی رو که همیشه می کنم انجام بدم یعنی صبح از خونه برم سر کار و شب هم برگردم .

نمی خواد بگین که این دیگه چه صیغه ایه  و خودم معترفم که این جوری ام دیگه و شما بیش از این ما رو نزنین که افتاده را زدن جوانمردی نیست !


اما این قبولی ما تو رشته محیط زیست یه تاثیراتی برای من داشته که یکیش این بود که متوجه شدم که اگه می خوام یه طبیعت مرد درست حسابی باشم و الکی نرفته باشم دانشگاه و وقت و پول خود رو هدر نداده باشم اینه که پاشنه هام رو ور بکشم و بزنم به جاده و به دل طبیعت و خب این جوری مجبورم از اون پیله ای که توشم خارج شم و بذارم سفر رفتن عادت ثانویه من هم بشه.


روی همین حساب آخر این هفته برنامه ای رو با یکی از این جی اوهایی که باهاشون در ارتباطم هماهنگ کردم که بریم سفر دو روزه کویر و کوه ،سمتای دامغان و راستش این برای من یه چیز کاملا جدیده و تا حالا توی گردش کویری به این شکل نبودم .


خلاصه ای ایران ، ما دیگه راه افتادیم !


نظرات 10 + ارسال نظر
مری م چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 13:52

خییییلی عالیه...خوش به سعادتتون...
کویر و سکوتش آدمو عوض میکنه...روح رو میتَکونه...
امیدوارم برگردین با یه سفرنامه تووووپ !

مرسی مری خانوم . منم امیدوارم برم و با یه تجربه جدید و خوب برگردم

بولوت چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 14:21 http://maryamak.blogfa.com/

سفر مجردی که نیست؟

نیره چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 14:39

خوش بگذره
یادمه یه بار گفته بودید قبل بچه دار شدن کلی سفر رفتید با باران خانوم. این پست فعلی تون عجیب بود برام.

اره ولی از بعد از بچه دار شدن تو سفر رفتن محافظه کار تر شدم

amine چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 16:54 http://www.donyayeman1.blogsky.com

شما که تا دامغان میای.. یه سر به باغ اورس شاهرودم بزن.. ما اونجا انجمن دیده بان محیط زیست داریم.. پاشنه کفشامونم کشیدیم بالا و داریم برای جاده ی جنگل ابر تمام تلاشمونو می کنیم.

والا با گروهی هستم که اونا برنامه ریزی کردن . شاید اون جام بیان . اگه اومدیم شما رو می بینیم

akram چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 19:48

خوشحالم به شهر ما میاین
اینجا بادهای شدید و سردی داره خلاصه مواظب خودتون باشید...
خوش بگذره آقای رگبار

مرسی خودمون رو خوب می پوشونیم

رضوان سادات چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:38

خوش بگذره
من خیلی دلم میخواد شبهای کویر و آسمون شبش رو ببینم

زویا پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:24

پس باید بگم مرحله ی جدید زندگیتون مبارک. تجربه های جدید در راهند

سهیلا پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 17:32 http://rooz-2020.blogsky.com/

رگبارجان پیغام من بدستتون رسید عایا؟

بله . ولی کجا باید مراجعه کنم؟

سهیل پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 18:39 http://www.parchenan.blogfa.com

ای شا ا.. موفق باشی در این راه

ترمه شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:58

آقا یه پست درخواستی:
لطفا در مورد رشته ی "مدیریت محیط زیست" توضیح دهید.
سیلابس درسی . بازار کار و ... .

چشم فقط ترمه جان یه کمی باید بگذره که دقیق تر بدونم و براتون توضیحات بدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد