کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

شیرین خانوم عاشق میشه !


                               


دیشب یه فیلمی دیدم که یه جورایی بامزه بود . شیرین عاشق(  (Shirin In Loveبازیگر اصلیش نازنین بنیادی بود که اخیرا توی سریال سرزمین مادری (Homeland ) هم بازی کرده بوده و چهره شده بود . نقش دختری زیبا، باهوش ولی‌ بی‌ انضباط ایرانی‌آمریکایی رو بازی می کنه که قراره با نامزد موفق ایرانیش که جراح پلاستیکه ازدواج کنه اما دخالتهای مادر و آشنا شدن با یک جوان بی چیز ولی‌ خوش تیپ آمریکایی در کالیفرنیا همه چیز رو عوض می‌کنه و . . .


راستش فیلمش خیلی خاص نبود و یه جاهایی هم فیلم ضعیف و سطحی می شد اما اولا دیدنش اذیت نمی کرد و فکر کنم دیدنش برای ما که ایرانی هستیم جالبه. زندگی بخشی از ایرانی های آمریکا رو به تصویر می کشه که اون جا مشغول کار و زندگی اند و در عین حال خصائص ایرانی بودنشون رو هم فراموش نکردن . داستان فیلم اصلا هم وارد سیاست و این جا و اون جا نمیشه و از این لحاظ فیلم راحتیه .


نازنین بنیادی هم بازیگر فتوژنیک و مستعدیه و فکر میکنم اگه راهش رو درست انتخاب کنه به جاهای خوبی برسه . در مجموع اگه دستتون رسید بد نیست ببینینش .


نظرات 3 + ارسال نظر
نیره سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:44

باید جالب باشه

احمد سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:53

سلام
بردار رگبار ، شما تو این شرایطی که خطر امتحانات داره شدیداً تهدید میکنه میشینی فیلم میبینید ، تازه تحلیلم میکنید ! یعنی میخوای بگید همه چی آرومه ...!!!

حالا کو تا امتحان ؟!!

مری م چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:30

چششمم...!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد