کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

همت والا !



نظرات 4 + ارسال نظر
مری م پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 14:56

..یعنی ما رکورد زدیم ؟؟!!..
این آمارو چه موسسه ای داده ؟!
واقعیه رگبار عزیز؟

به نظرم واقعیه

بولوت پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 15:01 http://maryamak.blogfa.com

من رفتم سرچ کردم! دیدم نوشته بعد از عراق و ایران، کشورهای مصر، یونان و سوریه قرار دارند.
الان برا من سواله یونانیا چه مرگشونه؟ بنده ناشکر به اونا میگن!

باید این یونانیا رو ببرن عراق و سوریه پیاده کنن تا قدر نعمت بدونن والا

باران پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 16:04


البته باید متاسف شد ولی جالب نوشته شده


چرا نظر فرستادن انقدر سخته اینجا من 20 بار تاحالا امتحان کردم هی میگه کد وارد شده غلط هست!!

نمی دونم چه مشکلی بود ولی الان که حل شده گویا

خواننده قدیمی جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:28

والله کمم گفتن 24 ساعت هر جا گذر می زنی همه در حال نالیدنن فیس ، تی وی ، مردم و گرونی و... من به شخصه معترضم ما رتبه یک و می خوایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد