کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

ارائات !


آقا این فوق لیسانس با لیسانس تومنی دوزار فرق داره ها .


مهمترین فرقشم اینه که خیلی وقت گیره . یعنی یه ساعت می ری سر کلاس ، اقلا باید 5 ساعت روی ارائه و مقاله و پرزنت و این قرتی بازی ها کار کنی . به خدا ما تو 4 سال لیسانس اگر کلا 3 بار یه چیزی تو کلاس ارائه داده باشیم . تو همین دو ماه اخیر باید 4تا آماده و تحویل بدم.


حالا خدا باز بابای اینترنت و مخترعش رو بیامرزه که می تونیم همین جا بشینیم و سرچ کنیم . قبل از اون بود که لابد همش باید تو کتابخونه لای این کتاب رو باز می کردیم لای اون کتاب رو !!

نظرات 8 + ارسال نظر
نیره چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:08

اره حجم کارش زیاده
الان که عالیه. حتی میتونید تحقیق و پایان نامه آماده بخرید!


کی ؟ من ؟!!

یاس چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 http://www.soundsoflife.blogfa.com

حالا ایشاالله قسمت شه دکتری بخونین قدر این روزهارو می دونین. من الان پیش میاد که روزی سه تا ارائه دارم! کلی هم جون می کنم که کارم خوب از آب در بیاد اخرشم استاد بر می گرده یه سوالی می پرسه که اصلا به ذهنم خطور نمی کرده که اینم می تونه به عنوان سوال مطرح بشه. منم نمی تونم جواب بدم و استاد هم شروع می کنه به فاتحه خوندن بر هیکل مبارک که تو چجور دانشجویی هستی و ال و بل؟

واو ! شما چی داری می خونی ؟ تو مقطع دکتری هستی؟

احمد چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:00

سلام
ای گفتی همین الان از یه پرزنت سنگین اومدم سر کار ، کلی تو این دو هفته بهم فشار اومد تا بتونم یه ارائه درخور و خوب داشته باشم ، حالا خوبه اینترنت هست .حالا موندم واقعا این همه فوق لیسانس که تو این چند ساله از دانشگاه ها اومدن بیرون انقدر سخت گیری در موردشون انجام میشد !!! البته با شناختی که من از چند تا از این فارق التحصیلا دارم بعید میدونم .

حالا نمره ات خوب شد خستگیش دربیاد ؟
نه والا قراره که فقط ماها عالی باشیم

بولوت چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:20 http://maryamak.blogfa.com/

حالا روزای خوشی تونه. آخر ترم احوالاتتون رو میپرسم.

مریم پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:04

برا همین میگن ارشد و دکتری باید توی دوره خاص خودش خونده بشه...دوره مجردی و کار نیمه وقت و بی حاشیه بودن !!!
ولی خب شما میتونید...مطمئنم...

از شما دوست گرامی که به من قوت قلب لازم را دادید کمال تشکر را دارم

چای داغ پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 http://CHAYEDAQ.BLOGFA.COM

خب اگه اینطور باشه یعنی دهن هرکی فی نفسه پر از باکتری و میکرویه و هممون مریضیم خیر نداریم بعدش بوس کنیم انتقالش میدیم نکنیم تو دهن خودمون میمونه ؟


خب بحث الان سر انتقال بیماریهاست

یاس پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:15 http://www.soundsoflife.blogfa.com

بله من کارآفرینی می خونم از گرایش های مدیریت.

احمد شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:52

والا استاد که راضی بود اما خودم نه زیاد ، اونجوری که دلم میخواست نشد ، نمیدونم شاید به خاطر سالهای دور از درس بود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد