کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

ستارگان موسیقی پاپ ایران


توی هفته گذشته این اولین باری بود که من اسمی از مرتضی پاشایی می شنیدم . اونم به واسطه عکس العمل آدمهای معروف تر جامعه مثل هنرپیشه های سینما . بعد توی گروههای مجازی ای که عضوم مثل فیس بوک و وایبر ازش زیاد خوندم که یک ساله که درگیر بیماری سرطان معده است و حالش وخمیه  و دیروز صبج که خبر درگذشتش رو شنیدم و برای جوونی و سن کمش افسوس خوردم . خدا رحمتش کنه و ظاهرا طرفدارای کمی نداره در حدی که یه عده شون دیشب تو وایبر نوشته بودند چرا دولت برای مرگ اون اعلام عزای عمومی نکرده ؟


راستش وقتی هفته قبل برای اولین بار اسمش رو شنیدم و درجه معروفیتش رو دیدم اول تعجب کردم که چطور من نمیشناسمش ؟ اما بعد که کمی گذشت دیدم حق دارم نشناسم . وقتی من از اون ور آبی ها ، قدیمی تر های پاپ ، ابی و گوگوش و شهرام شب پره و از کمی بعد تر از اونها ،اندی و کامران هومن و دیگه آخرین کسی که بشناسم آرش بود و از داخل وطنی ها هم ناصر عبداللهی و خشایار اعتمادی و این آخریا رضا یزدانی رو ، دیگه چه توقعی از من میره ؟


میشه گفت که چندان آدم موسیقی پاپ دنبال کنی نیستم !!


 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 http://jeepers-creepers.blogsky.com

منم زیاد پاپ دنبال نمیکنم..این خواننده هم فقط یه آهنگشو شنیده بودم..روحش شاد باشه...لینک آهنگو میدمت خواستی گوش بده
http://s5.picofile.com/file/8151557026/Yeki_Hast_www_jeepers_creepers_blogsky_com_.mp3.html

مرسی

یاس شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 13:07 http://www.soundsoflife.blogfa.com

خدا رحمتش کنه. من اسمش رو شنیده بودم اما سبک کارش با سلیقه من جور نبود. چون چندتا ترانه ای که ازش شنیدم اهنگ و اشعار خیلی غمگینی داشتن. و اتفاقا الان که دارم این سیل طرفدارانش رو می شناسم همش تو ذهنم این سوال ایجاد میشه که چطور مردم ما چنین سلیقه ای پیدا کردن و چرا دوست دارن ترانه هایی تا این حد غمگین رو گوش بدن؟

اتفاقا سوال مناسبی کردی ها . چرا ذائقه مردم به سمت غم و اندوه گرایش بیشتری پیدا کرده ؟ البته چراش که تقریبا مشخصه . وضعیت غمناک جامعه

ترمه شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:03

راستش من هم خیلی موسیقی پاپ رو دنبال نمی کنم علتش هم اینه که سیلی از افراد بی هویت و بی هنر وارد این عرصه شدن و مشغول داد و بیداد هستن در نتیجه صداهای خوب توی این هیاهو گم شدن.
اما در مورد مرتضی پاشایی. چند بار توی تاکسی آهنگ های شنیدم که خیلی به دلم نشستن. حتی یادمه که این آهنگ "جاده ی یکطرفه" رو وقتی شنیدم اسم خواننده اش رو نمی دونستم. چندتا عبارت ازش رو همون موقع یادداشت کردم. بعدا سرچ کردم فهمیدم خواننده اش کیه.
آهنگ های "عصر پاییزی" و "نگران منی" هم قشنگن.
من هم افسوس خوردم به خاطر آهنگ هایی که وقت نکرد بسازه و بخونه.

آره وقتی استعدادها از بین ما میرن آدم بیشتر افسوس می خوره

نیره یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:22

چه جالب. منم همینایی که گفتید رو میشناسم!!! خوب صدای امثال ابی و داریوش رو نمیشه با این جوونکای از خونه قهر کرده مقایسه کرد!
خدا رحمتش کنه. منم بابت جوونیش متاسف شدم. تیتراژ ماه عسل رو خونده بوده. هر روز ماه رمضون شنیده بودم ولی نمیدونستم کیه!
عزای عمومی دیگه خیلی خنده داره والا!

بولوت یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 http://maryamak.blogfa.com/

من منتظرم ببینم وقتی نجف دریا بندری بمیره(بلاخره آدمیزاده میمیره) واکنش مردم چیه. اون موقع هم پیشنهاد عزای عمومی میدن؟
فعلن که نریختن جلو بیمارستان و آرزوی بهبود کنن و سایتا از بیمارستان بودنش گزارش لحظه به لحظه نمیدن.
واقعن متاسفم برای مردم و جامعه ای که ارزش کسایی مثل دریابندری توش از یه آواز خون چند ساله کمتره.

yas دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 23:00

بابا جالبه دور و بر منم هیچکی نمیشناخت تا هفته پیش،،،موندم اینا کی بودن تو تشییعش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد