کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

اندر مرارتهای تحصیلات عالیه !



یه چیزی حدود 10ساله ، بلکه هم بیشتر ،که من خیلی زود از خواب بیدار شدم و از خونه زدم بیرون 7.5 یا 8 صبح بوده . خب چیه ؟ کارم طوریه که ساعت 9 شروع میشه و خب از اون طرف هم تا 7شب یه سره کار می کنیم . منظور این بود که بگم عادت به زود بیدار شدن ندارم اما از وقتی که دانشگاه رفتن دوباره من شروع شده مجبورم یکی دو روز رو تو هفته ساعت 6 صبح تو تاریک روشن بیدار شم که بتونم کلاس اول رو برسم . والا سخت نیست ؟!

نظرات 7 + ارسال نظر
یاس سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 15:08 http://www.soundsoflife.blogfa.com

کلا تحصیل سخته. از دبستانش بگیر بیاد تا عالیش

آی گفتی . مخصوصا این کله سحر بیدار شدنش !

بولوت سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:24 http://maryamak.blogfa.com/

اوخ اوخ. یاد خاطرات خودم افتادم دلم آشوب شد!

نیره سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 20:40

من هیمشه طوری کلاس میگرفتم که به 8 صبح نخوره
واقعا نمیتونستم بیام.

برن قدش پس

نگین سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 21:45

سلام بوقت بخیر...بخشید یه سوالی داشتم ازتون،من ماههاست دنبال پرسیسکی وراچ میگردم و میگردم... میخاستم ببینم شما ادرس وبلاگ جدیدشونو ندارید؟ اگه دارید میشه با اجازه خودشون بمن هم بدید... من از خواننده های قدیم قدیمیشونم....مرسی

نگین عزیز منم اطلاعی ندارم . تا اونجایی که خبر دارم ایشون چند وقت پیش از دنیای وبلاگی خارج شدند

مریم چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:46

سلام.من 15ساله سرساعت 6 بیدارم و 7 میرم محل کار.از این موضوع راضی ام..چون همیشه خواب صبح تنبلم کرده...ضمن اینکه حال و هوای صبح زود خیلی خوب و تاثیرگذاره.اینکه میگن صبح زود انرژی های خاصی جریان داره و سحرخیزی مفیده..بنظرم درسته و با ساعت درونی ِ ما همخوانی داره...
اما خب تا 7 شب کارکردن کجا و تا 2/5 کجا....نمیشه قیاس کرد...جدن سخته..برقرار باشید..

مرسی مریم عزیز که هم دردی کردی . منم می دونم سحر خیز باید باشم تا کامروا باشم ولی چه کنم ؟!!!

ترمه چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:17

همیشه شعبون، یه بار هم رمضون.
امان از دست شما مرفهین بی درد.


مرفهش دیگه کجا بود ؟!!

مهتاب شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:06

حق دارید. کلاس های هفت و نیم واقعا ستمه مخصوصا ساختمان ابن سینا

عه ! تو هم اونجایی ؟ رشته ات چیه؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد