کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

می رم مدرسه ، جیبام پر از فندق و پسته !


از دوستای عزیزم که کتبی و شفاهی به من تبریک گفتن کمال تشکر را دارم ( جمله خیلی یهویی ادبی شد !) . دیروز رفتم و اسمم رو نوشتم و یه تعداد درس به من دادن که باید تو این چند روز انتخاب واحد کنم و از وسطای مهر منم برم سر کلاس و درس و مشخم ! بعد ازاین همه دوری از درس و کلاس ، یه جورایی برام جالب و عجیبه که دوباره برم بشینم روبروی تخته سیاه ( یا سفید)  و به درس استاد گوش بدم . دیشب که برگشته بودم خونه ،بنیامین ازم می پرسید که بابا اسم خانوم معلمتون معلوم شده؟!!



لوگوی امروز گوگل به مناسبت آغاز پاییز


امروز اولین روز مهربود و هوای تهران یهویی از اون هرم تابستونی خارج شد و باد خنک و خوبی داره میاد و نوید از پاییز برگ ریز داد . خدا کنه که بارندگی هم داشته باشیم که به گفته کارشناسا توی عمیقترین خشکسالی این دهه های اخیر قرار گرفتیم نه فقط تو تهران که توی کل کشور این گرفتاری رو داریم . امیدوارم که یه عقلی تو ماها ایجاد بشه که بتونیم این منابع اندک آبمون رو بدون حروم هدرکردن استفاده کنیم که در این باره بعدا بیشتر می نویسم .


فعلا رخصت !


 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
نیره سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:38

به سلامتی ان شاالله.

نیره سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 18:36

خوش به حالتون. تو این گرونی جیباتون پر از فندق و پسته س!!!

عطیه چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:19 http://zendegi-va-porharfi.persianblog.ir/

سلام!
وای چه هیجان انگیز... آقا مبارکه... انشالله همیشه و در همه حال رو به ترقی و پیشرفت باشین...
حالا اسم معلموتون چی بود؟!

مرسی عطیه عزیز . ممنونم
والا اسم خانومون رو هنوز معلوم نکردن که

احمد چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 15:05

سلام
بابت قبولیتون تبریک میگم ، منمم تقریبا وضعیتم مثل شماست البته هنوز نرفتم ثبت نام ، راستی دانشگاه آزاد یا سراسری ؟؟؟؟؟

چه جالب . پس منم به شما تبریک می گم . چی خوندین؟چی قبول شدین؟
من آزاد قبول شدم

shiva پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 http://sheeva.blogfa.com

خیلیی خوشحال شدم برادر خیلی خیلی خیلی موفق باشید و بلافاصله دکترا قبول شید

مرسی شیوا جان .

peepbo پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:12

تبرک میگم...من هم پارسال بعد از گذشت 11 سال از دیپلمم و کلا هرنوع درس و مشقی وارد دانشگاه شدم.

عجب سالیه امسال ! همه ترک تحصیل کرده ها وارد دانشگاه شدیم !!!

بولوت پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 18:08 http://maryamak.blogfa.com/

الان شما جز اون دسته ای میشید که کنار اساتید راه برن معلوم نیست کدوم دانشجوعه کدوم استاد. یا ممکنه آدم فکر کنه دانشجوعه استاده!
ما چقدر میخندیدیم به این دانشجوهای از استاد بزرگتر!

پس نباید کنار استادا راه برم !!

احمد شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:17

سلام
مرسی ، سال 86 لیسانس حسابداری و الان مدیریت دولتی ، البته چند ساله گذشته تو کنکورها شرکت میکردم که از جو درس و دانشگاه دور نباشم اما به دلایل محتلف نمی رفتم که دیگه امسال تصمیم گرفتم بریم و بخونیم ، فقط خدا کنه با این مشغله فراون و این حواسای پرت و آلزایمری که هر از چند گاهی بروز میکنه بتونیم ابرومندانه از پسش بر بیایم.

من براتون آرزوی موفقیت دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد