کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

گهواره بنده


رفقا یه چند روزی کمرنگ بودیم که دلایلی بود که خدمتتون عرض می کنم . راستی اون مرجع ز گهواره تا گور دانش بجوی دقیقا کی می تونسته باشه جز خود بنده؟!!


عرضم حضور انور دوستا و مشتریای کافه رگبار عرض بنمایم که من سال 70 دیپلم گرفتم ولی نرفتم دانشگاه و به جاش رفتم سربازی و بعدش هم سر کار اما 8سال بعدش به این نتیجه رسیدم که دوست دارم درس بخونم و کنکور لیسانس دادم و رشته مدیریت صنعتی قبول شدم .


خب دوران شیرین دانشگاه گذشت و من سال 83 لیسانسم رو گرفتم ولی دیگه ادامه تحصیل ندادم و مشغول زندگی متاهلی و بعدش هم تولد بچه ها و کار و کاسبی شدم تا این که 10سال از اون ماجرا گذشت سال قبل دیدم که نه این جوری نمیشه . هنوز هم دوست دارم درس بخونم و امسال که کنکور فوق لیسانس دادم و این دفعه رشته مدیریت محیط زیست قبول شدم !


خلاصه هم دفعه اول دور و بریام رو سورپرایز کردم و هم این دفعه با این فاصله دور و دراز . و طبق محاسبات من لابد 12سال بعد از گرفتن مدرک فوق لیسانس هم کنکور دکترا خواهم داد! و وقتی مدرک دکتریم رو بگیرم که اون موقع دیگه پیرمرد شدم و اسمم رو تو روزنامه ها به عنوان کسی که زگهواره تا گور دانش آموخت خواهند نوشت .


 

نظرات 15 + ارسال نظر
باران یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 14:48

آفرین! چه عالی! صمیمانه تبریک میگم. ان شاا... موفق باشید و به عنوان یه کارمند دانشگاه با 10 سال سابقه کار به عرض می رسونم که به تجربه بهم ثابت شده بهترین دانشجوها کسانی هستند که با علاقه و تصمیم شخصی مسیر تحصیل رو انتخاب کردن. امیدوارم شاگرد اول بشین!

مرسی باران خانوم . منم امیدوارم شاگرد اول بشم !!

shirin یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:48

koli tabrik

سارا یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 17:14 http://biadonyabesazim.blogfa.com

بسیااااااار لذت بردم از این پشتکار و اراده. و بهتون امیدواری میدم که 12 سال دیگه، همه ما اگر عمری باشه، مجددا بهتون مفتخر خواهیم بود! (یه مشت پیرمرد پیرزن)

خیلی تبریک میگم. چه سورپرایزی بود!

مرسی سارا جان .

شیرین یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 18:43 http://ladolcevia.blogfa.com

مبارکه! :)

یاس یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 19:26 http://www.soundsoflife.blogfa.com

تبریک :)

یه مریم جدید یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 19:55 http://newmaryam.blogsky.com

تبریک می گم جناب رگبار. اتفاقا این جور درس خواندن ها که از سر علاقه به علم آموزیه، دارای ارزش و اعتبار و موفقیت بیشتری است.

امیدوارم خدا درهای دانش را همیشه به روی شما باز نگه داره.

مرسی مریم جان . امیدوارم همین طور بشه

مریم یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 20:28

سلام آفرین به این همت امیدوارم موفق باشین البته چون فوق دو ساله است احتمالا زودتر به فکر دکترا میفتین

اون که دوساله است درست ولی منظور من فاصله بین مدارک بود .
ممنون

سهیل یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 21:48 http://www.parchenan.blogfa.com

ای شا ا.. موفق باشید
همچنان که تا به امروز به نظرم بوده اید
تبریک

مرسی سهیل جان

بولوت دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 00:22 http://maryamak.blogfa.com/

عع عع
یه دونه از اونایی که با ذوق میرن دنبال تحصیل
واجب شد پاشم بیام کافه بهتون دست بزنم ببینم واقعن واقعی هستید؟

اآآآره یکی ار اونا اینجا داریم . ولی برای تماشاش باید وقت بگیرین و بلیط رزو کنین

بولوت دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 00:23 http://maryamak.blogfa.com/

راستی تبریک میگم!

نیره دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 00:38

یعنی میخواید شیرینی بدید؟

چرا که نه ؟ شما امر بفرما

ترمه دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:49

فعلا همین ها رو داشته باشید تا کارام رو ردیف کنم دوباره بیام.




...
...

قاصدک دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:22

تبریک میگم .. آفرین دارید با این همت والاتون ..

فرزاد چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:01



آقا ما هم به نوبه خودمون تبریک میگیم ( خودمو خانومم )

ممنون از شما و خانومتون قربان !!

فریدا چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 13:57

سلام
عرض تبریک خیلی تصمیم خوبیه من که خیلی به درس علاقه دارم
خود من هم امسال قبول شدم بعد از 13 سال که از لیسانسم می گذره راستی کجا قبول شدید ؟نکنه با هم هم دانشگاهی باشیم؟

به به چه جالب . به نوبه خودم منم به شما تبریک می گم .
چی قبول شدین ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد