کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

جنگل نازه !


آقا ما رو دوباره بچه ها بردن شهر موشهای 2 رو دیدیم ! راستش این دفعه از دفعه اول هم بیشتر خوشمان آمد . کودک درونم انگار حسابی فعاله ها !. تو شعرایی که می خونن من این شعر رو خیلی خوشم اومد . تقدیم به شما


جنگل زیباست مثل رویاست /جنگل سبزه، سبزه سبزه
جنگل زیباست مثل رویاست / جنگل نازه پر از آوازه
دوست دارم من جنگل را / شکوفه های زیبای را
دوست دارم من شاپرک ها را / درختان را گل ها را / دوست دارم من دنیا را

نظرات 4 + ارسال نظر
سهیل جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 http://www.parchenan.blogfa.com

حوصلم بکشه امروز یک نقد درباره این فیلم می نویسم

منتظر خوندنش هستم

سهیل یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 http://www.parchenan.blogfa.com

به ما سر نمی زنی اخوی!

شرمنده .زودی میام

محمد شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:20

جنگل یه رازه نه نازه

حنانه سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 15:01

سلام
خوب بود
و خوب تر هم می شد اگر آهنگ های دیگر مدرسه ی شهر موش ها را می ذاشتید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد