کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

داعش کنیز فروش



                           


واحد مرکزی خبر نوشت: گروه تروریستی داعش ،زنان و دختران وابسته به اقلیت های مذهبی در عراق را در بازار موصل به حراج می گذارد. مسیحیانی که اخیرا موفق شدند از عراق خارج و وارد پایتخت فرانسه شوند حقایق وحشتناکی را از گروه تروریستی داعش نقل می کنند. در این گزارش از فروش زنان ایزدی و مسیحی یاد شده است. آنان اسلام را به اجبار بر اقلیت ها تحمیل می کنند. اقلیت ها مجبورند یا اسلام بیاورند یا جزیه بدهند، زنانشان هم ربوده و به کنیزی برده می شوند. اخیرا بیش از 700 زن و دختر در مرکز شهر موصل به حراج گذاشته شدند، قیمت دختران در این حراج 150 دلار تعیین شده بود !!


این اخبار را که می خوانم و می بینم ،بی اختیار فکرم می رود به 1370سال قبل که اعراب حجاز به ایران حمله ور شدند و بعد از شکست لشکر ساسانی ،وارد شهرهای ایرانی شده و اهالی تسلیم شده را مخیر کردند که یا دین آنها را بپذیرند و زکات دهند یا این که مسلمان نشوند و جزیه (همین کاری که داعشی ها در حال انجام دادنش هستند ). زنان و دختران ایران را بردند به حجاز و به عنوان کنیز فروختند ( همین کاری که داعشی ها در بازار موصل کردند ).


این را استاد زرین کوب نوشته است . استیلای عرب بدون غارت و کشتار انجام نیافت.دختران و زنان ایرانی را در بازار مدینه فروختند. از پیشه وران و برزگران که دین مسلمانی را نپذیرفتند باج بزور گرفتند و جزیه نام نهادند. همه این کارها را نیز عربان در سایه شمشیر و تازیانه انجام می‌دادند. حد و رجم و قتل ، تنها جوابی بود که عرب به هرگونه اعتراضی می‌داد.خشونت و قساوت عرب نسبت به مغلوب شدگان بی اندازه بود.

 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
سهیل دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:49 http://www.parchenan.blogfa.com

البته عکسی که گذاشتید برای یک فیلم است
و واقعی نیست

نمی دونستم . مال کدوم فیلمه ؟

peepbo دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:34

و عجب صبری خدا دارد...

ترمه دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:38

نظر اسلام در مورد برده داری چیه؟
کاری که داعش می کنه چه منافاتی با دستورات اسلام داره؟

به نظر من در این زمینه دارن مر قرآن رو اجرا می کنن

مهسا دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:19

به نظرم سگ اعراب حجاز شرف داشتند به این داعشی های بی همه چیز

دلیلش؟

ستاره سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

شاید باز تاریخ تکرار بشه و داعش وارد ایران بشه و همین بلایا سر ایرانی‌ها هم بیاد... خدا نکنه البته اما خیلی هم دور و بعید به نظر نمی‌رسه... مخصوصا با سرمایه‌گذاری که در نقاط مرزی کشور داره می‌کنه.

خدا نکنه . گرچه فعلا کوچیکتر از این حرفاست ولی از آینده کسی خبر ندراه

نیره سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:06

آقای رگبار متاسفانه این روزند در همه جنگهای قدیم وجود داشته. همیشه افراد مغلوب غلام و کنیز میشدن و در بازار فروخته میشدن. فقط هم مربوط به حمله اعراب به ایران نبوده. هم قبل اسلام و هم تا قرنها بعدش خرید و فروش کنیز و غلام مرسوم بوده. در جهان مسیحیت هم بوده و خودتون میدونید بخشی از جمعیت امریکا از نسل بردگان سیاه پوست آفریقایی هستند.
بشر در طول تاریخ جنایات زیادی انجام داده که برده داری یکیشه. شاید به خاطر همین پیشینه سیاهه که بشر امروزی این کار رو ممنوع کرده هرچند هنوز هم زنان و کودکان به عنوان بردگان جنسی فروخته میشوند... خیلی از احکام اسلامی در رابطه با آزاد کردن برده هاست ولی خود برده داری در اسلام حلاله.

خب البته که بوده ولی مشکل این جاست که هنوز اون قانون قدمی لازم الاجراست

مهسا سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:59

اون اعراب حجاز 1370 سال پیش به سبک و روش خودشون، وحشیانه زندگی می کردند اما این داعشی ها به عمد سعی می کنند وحشیانه رفتار کنند و روش های احمقانه و منسوخ شده اون دوران رو زنده کنند

حق با شماست مهسا خانوم . این داعشی ها خیر سرشون 14 قرن مثلا پیشرفته ترن

ترمه چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:27

خب راستش من کامنت اول رو به این منظور گذاشتم که بحث رو ادامه بدم و به یه جایی برسم اما حالا که نگاه می کنم می بینم ته حرفم از الان مشخصه. اون بحث رو تموم می کنم. اما ...
این حرکت داعش یک اشتباه بزرگ و اساسی بود، داعش دنیا رو ترسوند. اگر این کار رو نمی کرد، غرب تمایلی برای وارد شدن به جنگ نداشت. افکار عمومی امریکا رو تحت فشار گذاشت. به خصوص جریان ایزدی ها به شدت تکان دهنده بود.
در مقابل دولت ایران بهترین رفتار ممکن رو از خودش نشون داد. داعش دشمن ماست. فاصله اش با مرز ما هم زیاد نیست. این رو مردم هم می دونن. اگر دولت ایران وارد جنگ میشد از طرف مردم ملامت نمی شد اما این جنگ می تونست ایران رو نابود کنه.
دولت ایران با دیپلماسی مسئله رو حل کرد. عبور از نوری مالکی و موافقت با انتخاب نخست وزیر مورد توافق با آمریکا اقدام مناسبی بود.
ایران یک بار دیگه در زمان جنگ افغانستان این حسن نیت رو از خودش نشون داد اما جرج بوش پاسخ مناسبی نداد. امیدوارم دولت اوباما قدر این فرصت ها رو بدونه. روحانی شاید آخرین امید ما باشه.

باهات خیلی موافقم . داعش یه تله ایه که برای ایران پهن شده . باید ببینیم که چجوری می تونیم مدیریتش کنیم که نه سیخ بسوزه نه کباب

نیره چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:24

مگه شما نمیدونید که حلال محمد تا قیامت حلاله؟ خوب اینم جز حلال هاست دیگه! البته از دید اونا!

خب اینم نقطه افتراق من و اوناست دیگه !!

lind جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:59

علت شکست آلمان نازی ورود هواپیماهای بهتر آمریکایی و انهدام نیرو هوایی آلمان بود که باعث شد نیرو هوایی آلمان منهدم بشه و بعد تانگهای آلمانی بی پشتیبانی هوایی بمونن و طعمه بمب افکن ها بشن و جنگ مختومه بشه نمیدونم هواپیماهای سوپر پیشرفته کدوم تانگ داعش رو نمیتونن بزنن که هنوز داعش مثل کرم میره جلو

به نکته خوبی اشاره کردی . اینا همش یه سری حملات نمایشیه والا . اینا داعش رو دوست دارن

فقط ایرانی نه مسلمان چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:59

امروز که مردم ایران می دونن که بزور مسلمون شدنو مسلمانان به نامسشون تجاوز کردن ÷س دیگه چرا مسلمون هستن؟

احمد یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 15:34

در جنگ های مناطق عربی جنگ بین دو منطقه نیست .جنگ شهری است .نمیشه مردم عادی را با نیروهوایی بمباران کرد.اگر کا با این روند حل میشد همون اول خفه شده بود.با مردم و در خونه های مردم با ارتش عراق و سپاه میجنگند.وگرنه نه نه داعش تانک درست حسابی داره نه نیروی هوایی داره.

Mg سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 00:00

بدبختی اینجاست که ادعای مسلمانی هم می کنن

فرمودید نظر اسلام در مورد برده داری چیه؟ تو یه سایتی خوندم کاملا حلاله ولی شرایط داره.نه این که داعش انجام میده.ولی اگه من برم از داعش کنیز بخرم ایرادی نداره

AlirezaNA جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 09:09

لازمه بدونید ازدواج با بردن در اسلام نیازمند به رضایت و مهریه گذاریه شخص برده هست و در غیر این صورت حرامه ولی داعش بویی از اسلام نبرده... وقتی خدا یک صفحه مقدمه می‌چینه بعدش تو یک آیه میگه آنها را هر جا یافتید بکشید، داعش بدون خواندن اون مقدمه میگه.

AlirezaNA جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 09:47

ببخشید من حرفی رو ندانسته زدم و کنیز برای ازدواج ناز به رضایت ندارم ولی اصلا کسی که تو جمگنگ شرکت نکرده نباید اسیر بشه چه برسه کنیز... اسارت مال کسانی است که در جنگ مبارزه کردند و شکست خوردند...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد