کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

وارد عصر ارتباطات شدم !!


                                                  

یادتونه من تصمیم داشتم که گوشی موبایلم رو عوض کنم !!!؟

بالاخره این کار سخت و سترگ چند وقت پیش انجام شد و بنده هم به خیل جماعت گوشی هوشمند دار پیوستم و دیگه آدم به روز و آنلاینی شدم !


اصلا به نظر من داشتن گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ، دنیای ارتباطات آدم رو به دو بخش پیشا اندرویدی و پسا اندرویدی تقسیم می کنه !

یعنی شما برای ارتباط با کل عالم هستی وایبر داشته باش دیگه غم نداشته باش!!

 

نظرات 11 + ارسال نظر
نیره چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:32

متاسفانه بنده در مرحله قبلی هستم. گوشی رو هم تازه تعمیر کردم و 150 هزارتومن بابت تعمیر دادم و بنابراین باید فکر گوشی نو را از سر به در کنم!

برات متاسفم

سهیل چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 http://www.parchenan.blogfa.com

مبارک باشه

گلابتون بانو چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

به سلامتی!
فقط مواظب باشین معتادش نشین. وایبر اعتیادش فوق العاده بالاس!!!
من خودم الان تو ترکم!!!

دقیقا بالاست .

شیرین چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:02 http://www.ladolcevia.blogfa.com

جالب است چقدر توی دنیا ادمها متنوع و متفاوتند!
دقیقا به همین دلیل بود که گوشی ام را بعد از اینکه مطمئن شدم او که بهم هدیه کرده بود ناراحت نمی شود، رد کردم!
برای من که اگر میشد امروز هم داخل یک غار زندگی می کردم، در دسترس بودن همیشگی یک کابوس است. .ایبر از این لحاظ یک فاجعه است!
من وقتی طبق قرار قبلی منتظر کسی نباشم هیچوقت درب خانه را برای کسی باز نمی کنم، خیلی اوقات هم جواب تلفنم را نمی دهم و الی آخر.
غیر از درونگرایی و تمایل به حفظ فاصله، مسئله مدیریت هم هست. دوست ندارم کسی یا عاملی بیرونی تصمیم بگیرد وقتم چطور باید بگذرد. اگر مشغول کاری هستم که برایم اولویت است هیچکس با تلفن و غیره نمی تواند روند کارم را قطع کند.
خلاصه که مبارکتون باشه ... من فعلا ناراحتم که نوکیا فروخته شده و دیگر از تلفن های خوشگل قدیمی اش تولید نمی کند!

تو اگه ایران زندگی می کردی حتما تو خونه ای با مخده های زیبا بدون مبل بودی

بولوت چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:14 http://maryamak.blogfa.com/

الله اکبر! مردم پز گوشی اندرویدی میدن.
حداقل یه گوشی ویندوز فون میخریدید که ارزش پز دادن داشته باشه.

بولوت چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:15 http://maryamak.blogfa.com/

مبارک باشه البته.
ولی لازم شد منم یه پست برا پز گوشیم بنویسم.

نینا چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:50

من همجنان یک سنتی کامل هستم

peepbo چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:54

برای درک لذت بیشتر به شما و دوستانتان پیشنهاد نصب نرم افزار hike رو میدم که از وایبر و بقیه خیلی قویتره و هرنوع فایلی حتی برنامه و PDF و غیره تا حجم 100مگ با ان قابل ارسال است.
از همه مهمتر اینکه قابلیت رمزگذاری مطالب را هم دارد و از کشور هند ساپورت میشه که خودش یه امتیاز امنیتیه
راستی...مبارکه!!!!!!!!

مرسی از معرفی . امتحانش می کنم

شیرین جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:49 http://www.ladolcevia.blogfa.com

راستش ربط مبل و مخده رو با چیزی که نوسته بودم نفهمیدم.
نیاز به تنهایی با کهنه پرست بودن فرق داره ها!

فریدا شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:19

مبارکه
فقط مواظب باشین که وقتتون را بیش از حدنگیره گلابتون بانو راست میگه کاملا اعتیاد آوره.. راستی بالاخره چه گوشی خریدین؟

اره سعیم رو می کنم زیاد درگیرش نشم .
سامسونگ گرفتم

ستاره سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

راستش برای من که یه منحنی رو در اعتیاد به این اپلیکیشن‌ها گذروندم اسمشون هم که میاد می‌ترسم... خیلی خیلی خیلی مراقب باشید معتادش نشید...
بنده الان یک ترک کننده هستم و مدتی که معتادش بودم خیلی آسیب‌های جانبی به زندگیم وارد شد...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد