کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

رد کارپت عطاران ، ایده عالی ، اجرا ضعیف


                       


رد کارپت، ایده خوب و تازه ای تو سینمای ما داره ولی عطاران نتونسته اون رو به اندازه یه فیلم سینمایی خوب بسطش بده . ایده که عالیه . یه عشق سینمای آس و پاس خودش رو به کن برسونه تا با اسپیلبرگ کبیر ملاقات کنه و ایده اش رو به اون برسونه !


عطاران پا میشه واقعا می ره کن تو همون ایام جشنواره . جاهایی فیلم برداری های رو دست می کنه و آدمای مشهور رو اکثرا از دور به تصویر می کشه . برخوردش با فرانسویا بامزه است ولی فیلمش ، فیلم نیست و ظرفیتش نهایتا برای یه فیلم کوتاه 45 دقیقه ای است .  

 

                            

نظرات 7 + ارسال نظر
فرشته پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:02

این پست هم خالی از لطف نیست خواندنش ...

http://doctorshiri.com/fa/content/15088/%D8%B1%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%BE%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%87%D9%85-%D8%AE%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D9%84/

مرسی خوندمش . درست نوشته . من هم منکر خوبی های فیلم نیستم دارم می گم که زمانش مناسب نبود و طولانی تر بود

نیره جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:19

من از فیلم خوشم اومد. روون و بامزه بود. به نظرم عالی نبود ولی بد هم نبود.

اتفاقا نیره بامزه بود ولی روون نبود . صحنه های زائد زیادی داشت

سارا جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:10 http://toopepor.persianblog.ir/

رد کارپت به نظرم نمونه ی یه فیلم بسیار موفق به لحاظ اقتصادی هست...این فیلم با هزینه ی بسیار اندکی(لااقل نسبت به سایر فیلم های حاضر در جشنواره) ساخته شد...و فکر می کنم که توی همون فجر پارسال قشنگ خرج خودشو در اورد...یعنی ما رفته بودیم تو جشنواره فیلمو ببینیم،انچنان جمعیت غلغل می کرد که نگو...خلق الله تا رو پله های بین ردیف ها هم نشسته بودن...حالا که وقت اکرانشه،دیگه هر قدر بفروشه سوده...و با اینکه اکرانش تو ماه رمضونه(یعنی یکی از بدترین زمانهای اکران) بازم فروشش به نسبت خوبه...فک می کنم علتش هم موضوع و لوکیشن تازه و اسم وسوسه کننده شه...
در واقع از اونجایی که حامی این فیلم شرکت ایران نوین(بزرگترین شرکت تبلیغاتی ایران) هستش،میشه گفت این فیلم به هدفش(یعنی موفقیت اقتصادی)رسیده

خب اره برند عطاران الان چیزیه که روی سنگ بذاری آب میشه

ترمه جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 20:58

من درباره ی این پست نظری ندارم. اما خیلی دوست دارم نظرتون رو درباره ی این خبر بدونم.
http://www.khabaronline.ir/detail/365836/society/urban

خوندمش .
والا چی بگم ترمه ؟ اون غیرت دینیش که منو کشت !!
می دونی اینا افکارهایی دارن که نمودهای افراطیش رو توی داعش و طالبان می شه دید . این که زن رو باید عورت تلقی کرد و تا جای ممکن پوشوندش

ترمه یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:41

نمی دونم این پست رو یادتون هست یا نه.
http://ragbarhaa.blogsky.com/1392/06/13/post-196/
آخرین کامنت مال منه و جوابی هم براش نیست. حالا به هر دلیلی. دلم می خواست با این خبر ضربه ی نهایی رو بهتون بزنم. البته انتظار چنین جوابی هم نداشتم

یادم نبود
اما حالا که اون رو خوندم یادم افتاد و گفتم بازی روزگار رو ببین !
ترمه جان اما باید بگم که قالیباف از نظر من هنوز هم از خیلی از بقیه مسئولین یه سرو گردن مدیرتره . اما خب نمی تونم این حرفاش رو بپذیرم . و قبلو کنم .
یه مثال دیگه بزنم ؟ علی مطهری به عنوان یه فرد سیاسی واقعا مورد وثوق منه و بهش قبطه می خورم ولی تو مسائل فرهنگی راه من و اون 180 درجه فرق داره .
این جوریه دیگه . ما با همه خوبیم با بعضیا خوبتر

ترمه یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:26

البته "غبطه" می خورید.

بولوت یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:06 http://maryamak.blogfa.com/

از عطاران و سبک بازیش خوشم نمیاد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد