کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

پهلوان افتاد


      


دیشب واقعا خوشحال شدم که برزیلی نیستم !


واقعا سخته ، خداییش سخته ، للاهی سخته تیم کشورت قدرقدرت باشه ، مردم دنیا فوتبال رو مترادف برزیل بدونن ، 5بار برنده جام جهانی باشه ، چیزی که تا حالا هیچ کشوری حتی بهش نزدیک نشده ،تو کشور خودت ، خاک خودت بازی کنه ، تو استادیوم خودت ، جلوی تماشاچی های متعصب خودت بازی کنه ، تو نیمه نهایی بازی کنه و 7بار پشت سر هم دروازه اش باز بشه ، دقیقه ای یه گل بخوری حتی اگه تیم روبروییت آلمان باشه ، واقعا سخته . چجوری دیشب رو به صبح رسوندن برزیلی های نگون بخت؟!


تازه این که به نظرم آلمانی ها نیمه دوم به کل مدارا کردند و سعی کردن دیگه بازی نکنن و باز از دستشون در رفت و دو تا گل به برزیل زدند ! ای داد بی داد . چه شبی بود دیشب . پهلوان فقط خاک نشد ضربه فنی شد شونه هاش با تشک آشنا شد .

  ...


کامنت برگزیده عطیه :


جالبه که من از دقیقه ده تا 30 یه دفعه خوابم برد. همسری که از همون اول خوابش برد! بعد یه دفعه هر دو دقیقه سی از خواب پریدیم! چشممون به امتیازای گوشه تی وی افتاد هر دو فکر کردیم داریم خواب میبینیم! نتیجه ی صفر صفر در عرض بیست دقیقه شد پنج بر صفر!!!!!!
هی چشمامونو میمالونیدم که نکنه هنوز تو خوابیم!!!!!!
ولی خوب! واقعیت بود! تماشاچیای برزیل دلم رو کباب کردند...
طفلی ها هیچ رقمی باورشون نمیشد!!!
ولی همه ی اینا به کنار! آلمانیها مربی خییییییییییییییییییییلی خوش تیپی دارند ها!!!!


نظرات 9 + ارسال نظر
شیرین چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:14

رگبار جان ولی انصافا، انصافا، تیم برزیل بیش از آنکه تیم بزرگی باشه بیشتر باد داشت!
بهمین دلیل بود که با از دست دادن دو تا از مهره هاش از پا افتاد. درسته تا همین الان هیچ کدوم از بازیهای جام رو ندیده ام، تیم ها رو نمی شناسم و کلا فوتبالیست جماعت رو خیلی به اسم و رسمشون آشنا نیستم اما تحلیل های روزنامه ها رو می خونم. هیچ جا ندیدم هیچ ورزش شناسی در تیم برزیل قهرمانان انچنانی تشخیص بده.
البته خوب ... گذشته پر افتخار برزیل هست و سوابق درخشانش که وزن خودشون رو دارند و اینو نمیشه کتمان کرد. ولی در حال حاضر تیم درخشانی ندارند.
این حرفی بود که به دوستان گفتم، درست بعد از حذف ایتالیا. در تیم ایتالیا هم عیر از یکی دو نفر - جی جی بوفون و آندره آ پیرلو - قهرمانی نداریم. (خوشبختانه کمی فوتبالیست های ایتالیا رو بهتر می شناسم!) مقایسه کنید با تیمی که قهرمان 2006 شد. چه کسی قهرمانانی مثل کنّاوارو، رینو گتّوزو، فرانچسکو توتّی، الکس دل پیه رو را جانشینی کرد؟ هیچکس!
تازه یک چیزی در گوشی بگم ... برزیل با این برهوت بازیکن هاش تا همین مرحله هم به مدد میزبانی و داوری رسید!
تا شکست و دلایلش رو نپذیریم، قدم های بعدی را هم برنمیداریم.

خب این که درست ولی باز هم بزرگه . میگن شیر مرده و زنده اش یه قیمته !!

شیرین چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:17

یک چیز بامزه هم بگم،
دیروز یکی از دوستان روی فیس بوک عکسی رو به اشتراک گذاشته بود در رابطه با اینکه شیمیست ها
برزیل - آلمان
رو چطور می بینند؟
رویارویی رو یک شیمیست بین دو عنصر برم و ژرمانیوم می بینه :))))
کلی خندیدیم با دوستان. مخصوصا گه یک دوست برزیلی هم آمد و گفت در تمام زندگی فقط برم!!!

بولوت چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:34 http://maryamak.blogfa.com/

بازیای فوتبال رو نگاه نمیکنم. ولی برا اولین باری تو چند سال گذشته فکر کردم باید این بازی رو میدیدم! هفت تا گل به برزیل!

نیره چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 20:20

واقعا حقارت بزرگی بود. خیلی دلم براشون سوخت.

شیرین پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:31

من در نهایت صداقت باخت خودم رو در شرط بندی اعلام می کنم!
چون اروپایی ها حذف نشدند و به مراحل نهایی و رده بندی رسیدند!
فقط حیف از هلند. دوست داشتم قهرمان می شدند. همینطوری بخاطر اینکه ازشون خوشم میاد :)))) نمی دونم چطور بازی کرده تیمشون.
و همینطوری بخاطر سیمپاتی دوست دارم آلمان قهرمان بشه. از ته دل ارادتمند و مخلص پاپا فرانچسکو هستم، ولی آرژانتین رو دوست ندارم!
(خودمونیم ها ... دلایلم ته حلقم )

عطیه شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:02 http://zendegi-va-porharfi.persianblog.ir/

جالبه که من از دقیقه ده تا 30 یه دفعه خوابم برد. همسری که از همون اول خوابش برد! بعد یه دفعه هر دو دقیقه سی از خواب پریدیم! چشممون به امتیازای گوشه تی وی افتاد هر دو فکر کردیم داریم خواب میبینیم! نتیجه ی صفر صفر در عرض بیست دقیقه شد پنج بر صفر!!!!!!
هی چشمامونو میمالونیدم که نکنه هنوز تو خوابیم!!!!!!
ولی خوب! واقعیت بود! تماشاچیای برزیل دلم رو کباب کردند...
طفلی ها هیچ رقمی باورشون نمیشد!!!
ولی همه ی اینا به کنار! آلمانیها مربی خییییییییییییییییییییلی خوش تیپی دارند ها!!!!

مهتا شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 http://tabeharf.zananblog.com

خیلی دلم سوخت براشون

سهیل یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:08 http://www.parchenan.blogfa.com

استاد نیستی؟
برزیل کیسه گل شد ها!!!

به پرچنان ما هم سر نمی زنی!

سهیل دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:58 http://www.parchenan.blogfa.com

ای شا ا.. هرچه سریعتر بر قرار و شاداب بشی
الهی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد