کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

نماینده گان


1- بدجور باختیم چون بدجور بازی کردیم . روی کاغذ ما ضعیف ترین تیم این جام بودیم ولی با هدایت یه مربی درست حسابی تا حدودی تونستیم تو دوبازی اول قابل قبول بازی کنیم اما همه این ها تو بازی سوم به باد رفت و خود واقعیمون رو نشون دادیم . حیف شد واقعا . میگن مسی بین دونیمه شنیده بوده که نتونستیم هیچ گلی بزنیم اس ام اس داده بود که من که برای شما این ور دارم گل می زنم نمی تونین بیام اون ور دو تا گل هم اون جا براتون بزنم !!

به هر حال گذشت و بچه های تیم بر می گردن ایران . به نظر من در حد خودشون زحمت کشیدن و کم کاری نکردن اگه نتیجه نگرفتیم به خاطر ضعف فوتبالمون در برابر فوتبال سطح اول جهانه و بس .


این از این .



2-یه نکته جالبی هم که خبراش این دو روزه زیاد پخش شده و من دیروز تو فیس بوک هم نوشتم رو این جا بیارم که اونایی که خبر ندارن بخونن و حال کنن . نمایندگان محترم و فرهیخته مجلس شورای اسلامی کلیات "طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت" را به تصویب رساندند که در صورت تصویب جزئیات آن کلیه اقدامات راجع به سقط جنین، عقیم سازی، وازکتومی، توبکتومی و هرگونه تبلیغات راجع به تحدید موالید در کاهش فرزندآوری ممنوع است و افراد متخلف به دو تا پنج سال زندانی محکوم می شود!!! وکلای ملت با ۱۰۶ رأی موافق، از ۲۰۷ نماینده حاضر در جلسه، کلیات طرح مذکور را مصوب کردند.

آقا دمشون گرم و جیز که یارو اگه دیگه بچه نخواد غلط کرده که نخواد و باید بره 5سال زندون آب خونک بخوره . یعنی یه همچین نماینده هایی داره این ملت !!

    

نظرات 11 + ارسال نظر
یاس پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 http://www.soundsoflife.blogfa.com

وای خدا این دومی مثل کابوس می مونه. خدا بخیر کنه با انتشار بیماری های جنسی از این به بعد. واقعا چشماشون رو بستن و فساد در جامعه رو نمی بینن؟

نه متاسفانه

نیره پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:08

اتفاقا جوکش اومده بود که قراره بند وازکتومی ها در اوین تاسیس بشه!!!
چی بگم؟ به جای حمایت و ساختن زیر ساختها دارن مثل همیشه با نقطه آخر ماجرا مبارزه میکنن.
حقیقت اینه که سنت هنوز در بین ایرانی ها قوی هست و اگه اوضاع اقتصادی و شرایط حمایتی خوب باشه خیلی ها بچه میارن. ولی چون اینا نمیتونن شرایط رو بهتر کنن فشار رو زیاد میکنن.
یه دوستی دارم فنلاند زندگی میکنه. تو وبلاگش نوشته بود اونجا دولت برای بچه ها تا پایان دوران تحصیل در دانشگاه مقرری تعیین میکنه. بعد تولد بچه تا یکماه پرستار میفرسته خونه و همه وسایل و لباس و.. هم رایگان میفرسته.

واقعا ها ! یعنی اینا هنور نفهمیدن مردم از مشکلات اقتصادی و نبود جو روانی مناسبه که بچه دار نمیشن؟!

سهیل پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:12 http://www.parchenan.blogfa.com

تو راهی نمایندگان ملت برای ملت بود دیگه!!

بولوت پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 15:47

اون جریان گاوداری و ....رو شنیدین دیگه. ....
میترسم یه سری وسایل پیگیری رو هم ممنوع کنن. بعدن نشه رشد صعودی بیماری های مقاربتی رو جمع کرد!
البته اینا با رای مردم رفتن اونجا. بیشتر برای روندی که اینا رو فرستاده اونجا حرص میخورم تا محصولی که تو ....تولید میشه!

بولوتی خانوم یه جوری بنویس ما رو نبندند خواهر

شیرین پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 21:49

دلم خون شد از نتیجه دیشب

این لینک مال مطلب اخیر لولیتاست که فکر کنم از جهاتی مربوط به بحث قبلی کافه است. اگر دوستان مایل باشند نگاهی بیندازند ...

http://nesvan1.wordpress.com/2014/06/26/%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%B4-%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84/

سارا شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:12 http://biadonyabesazim.blogfa.com

سلام آقای رگبار عزیز

1- والیبالی ها کمی جَو رو بهتر میکنند.

2- آخه بعضی از این روشها، مال جوونها نیست که اینطوری حساس شده اند روی چنین روشهایی. بعضیهای مال افرادیه که مثلا بالای چهل و چند سال دارند و بارداری براشون سم ه. می خوان نگرانی در روابطشون نداشته باشند. اونوقت مجلس می خواد شانسشون رو در مورد این خانواده ها هم امتحان کنه!

خب آره . راستش من خودم تو فکر وازکتومی بودم و می دونی دوتا بچه دارم .طبیعتا یه کسی که تازه عروسی کرده و بچه هم ندارند وارد این مباحث نمی شن ولی مجلس ما ماشالله از بیکاری دست به تصویب این جور قوانین مترقیانه می زنند !!

تیراژه شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:04 http://tirajehnote.blogfa.com/

فوتبال رو که بگذریم چون گفتنی ها رو خودتون نوشتید
ولی بابت طرح مجلس..
نمیتونم باور کنم که نصف نماینده های این مملکت!..نصفشون یعنی!!!..با این طرح موافقت کردند!!!..و تصویب شد!!!..باورکردنی نیست ..
شرط های دیگه بماند ولی شرط "تحصیل کرده" بودن هم برای نامزدی مجلس اجباریه دیگه؟...

والا تیراژه عزیز تحصیل که ماشاله همه دکتر مهندس اند خدا حفظ کنه این تحصیلات تکمیلی و آموزش ضمن خدمت ها رو . فکر کنم باید یه شرط دیگه براشون بذاریم

مهسا شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:28

من موندم با این طرح احمقانه چی رو می خواهند ثابت کنند؟

یعنی اونی که بچه نمی خواد با این طرح بچه میاره؟

بدترین قسمت ماجرا تازه این نیست.پیشنهاد دادن همچین طرحی نشون دهنده سطح فکری نماینده هاست

نه اون نمیاره .اینا دارن برای اون بخشی که بچه های ناخواسته هستند سرمایه گذاری می کنند . اتفاقا خوب شد که ما بهتر روشن بشیم اینا چجوری فکر می کنن!

سایه شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:35

سلام و اولین روز هفته تون بخیر و خوشی
من وقتی این خبر را خوندم تا مدتی تو شوک بودم، باورم نمی شد! داریم به عقب تر از قرون وسطی هم میریم.
راستی یک سایه دیگه هم براتون کامنت گذاشته بود که من نبودم، تو پست آرایش زنان. اول جا خوردم، گفتم من کی کامنت گذاشتم یادم نیست؟! بعد متوجه شدم یکی دیگه است.
شاید باید یک علامت بگذارم متوجه تفاوتمون بشید

ظاهرا یک سری از نماینده های محترممون توی همون دوران سیر می کنند !
این جوری اتفاقا بد نیست توی این گرمای هوا سایه هامون زیاد دارن می شن

بولوت شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:57 http://maryamak.blogfa.com/

تازه به حساب خودم زیرپوستی اشاره کردم معلوم نشه!

راستش دیگه خیلی زیر پوستی بود

انصاف چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 21:27

نگاه شما به مصوبات مجلس واقعا مسخره است کی گفته و کجا نوشتن که این یک جرم محسوب میشه چرا حرف ماهواره ها را نقل میکنید واقعا همتون بدختید

انصاف جان حرف ماهواره دیگه کدومه ؟ این عین مصوبه بود که این جا کپی شده بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد