کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

گوشی جدید


یادش بخیر اولین گوشی موبایلی که خریدم 15سال قبل و یک دونه سامسونگ جی 600 طوسی بود . یک صفحه تاشو روی کلید شماره هاش بود که اگه باز می کردی می تونستی اسم کسی رو بگی و خودش برات شماره اش رو بگیره . گرچه این امکنش فقط دکوری بود چون همه جا این قده شلوغ بود که گوشی صدا رو درست تشخیص نمی داد .


گوشی بعدی من یه زیمنس بود و بعدیش یه سونی اریکسون و بعدیش هم که الان باشه یه سونی اریکسون دیگه . یعنی تو این 15 سال من فقط 4تا گوشی عوض کردم اونم به این دلیل بوده که گوشیه دیگه خراب شده و خرج تعمیرش آفتابه خرج لجیم بوده و من ناچاری رفتم سراغ یه گوشی دیگه .


اما چند روزیه که باز هم به ناچار به فکر این افتادم که باید گوشی جدیدی بخرم و با قبلیه وداع کنم . سیستم عاملش آندروید قدیمی 1.7 ه و سیستمایی مثل وایبر و تانگو رو نمیشه روش نصب کرد و امکان آپگرید نداره و به علاوه این که باطریش که متصل به بنده است خراب شده و نهایتا یه نصف روز شارژ رو نگه می داره و به علاوه این که . . . خب دلم می خواد یه گوشی جدید بگیرم !!


یه گوشی ای باید باشه با امکان گروه بندی مخاطبین ، دوربین خوب ، اینترنت عالی ، قیمت زیر یه تومن ، قابلیت یادداشت گذاشتن و از این جور چیز میزا دیگه . یه سایتی رو پیدا کردم که بد نیست به اسم http://www.mobile.ir/ که اطلاعات خوب و قابل مقایسه ای می ده .


اما با خودم گفتم بین خواننده ها و دوستان این کافه حتما آدمای واردی در این گونه امور هم هست . پس مسئلته ! چه گوشی ای پیشنهاد می دین؟


نظرات 8 + ارسال نظر
شیرین شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:04

رگبار جان وضع من خرابتره پس!
اولین تلفن همراهم یک نوکیای 110 بود. نارنجی و خوشگل. روز دومی که در فلورانس بودم بعنوان هدیه دریافتش کردم. چند سال بعد در تورینو و در یک ترام شلوغ به همراه کیف پولم ازم دزدیدنش.
بعد یک نوکیای دیگه خریدم که هنوز هم دارمش. اگر زبون داشت حتما تا حالا فریاد زده بود که دست از سرش بردارم. حقیقت اینه که تابستان پارسال یک سامسونگ گلکسی هدیه گرفتم اما هیچوقت به دلم ننشست. تمام گوشی های این دست چه سامسونگ و چه اپل زود باتری شون تموم میشه چون صفحه بزرگی دارند و ضمنا من عادت به نوکیا دارم!
می دونید چکار کردم آخرش؟ بعد از 4 ماه گوشی صد و خورده ای یورویی رو بعنوان دست دوم، 20€ رد کردم رفت و دوباره عشق قدیمی ام نوکیای عهد بوق رو به دست گرفتم
بیخود نیست که می گن متولدین تیر در عشق باوفا و ثابت قدمند

nayyere شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:43 http://salimi.blogfa.com/

والا اقای ما یکی دوماه قبل یه گوشی هواوی خرید راضی هم هست
قیمتش نسبت به امکانات خیلی خوبه چون مشابه ش در مارک های اپل و سونی بالای 2 تومن هستن ولی اینو 800 گرفته...همه برندها هم توی چین مونتاژ میشن.
مدلش رو دقیق نمیدونم چیه.اگه خواستید میپرسم.

heti یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:22 http://khalehhetiking.persianblog.ir/

گوشی سونی اریکسون xperia z عالیه دوربینش .عکسهاش عالین .همه امکاناتی رو هم خواسته بودین داره .بزرگ هم هست .یک ملیون صد وهفتاد .

دانیال یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:35

Sony xperia V

ترمه یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:42

من خیلی وارد نیستم اما تجربه ی خودم رو می گم.
سونی از نظر من همیشه بهترینه (البته بعد از محصولات Mac که خب اصلا در محدوده ی بودجه ی ما نیست.) پنجشنبه رفته بودیم علاالدین. برای یکی از دوستان یه سونی Xperia ZR گرفتیم. با نصب برنامه هاش شد 970 تومن. دوربینش 13MP بودسایز صفحه اش هم 4.6" بود. فکر می کنم مدل بالاترش Xperia Z باشه که اون هم دوربینش 13MP بود اما سایز صفحه اش 5" میشه. قیمتش هم حدود 1100 بود. آخرین مدل سونی که توی ویترینها بود هم Xperia Z1 بود. با دوربین 20MP در دو سایز بزرگ و کوچیک که هر دو هم 1450 قیمت داشتن. مدل های Z2 و E1 و M2 هم اومدن اما من توی ویترین ها ندیدم. قیمت هم ندارم. مدل های پایین تر از Xperia ZR دوربینشون 8MP بود. به جز Acro S که 13MP بود با قیمت 890 اما قدیمی بود فکر کنم مال 2012 بود. اگر 8MP دوربین کافیه می تونید Xperia SP بگیرید. فکر کنم 730 بود قیمتش.
توی بازار بیشتر سونی و سامسونگ (گوشی های گلکسی) و htc رو بورس بودن و خریدار و فرشنده داشتن.

سایه دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:26

یک سر به سایت digikala بزنید. قیمت های به روز را داره و امکان مقایسه گوشی ها را هم داره. سایت خوبیه

ممنون

گلدونه چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:07

فک کنم آخرش سونی بخری اما یه کم رو بودجه ات تجدید نظر کن ایفون بگیر

من می خوام رو بودجه تجدید نظر کنم بودجه رو من تجدید نظر نمی کنه

جوبلانی شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:59

سلام
من تجربه خودم رو میگم. بعد از مطالعه فراوان از اینجا www.digikala.com/Product/DKP-12102/HTC-One-32GB/گوشی-موبایل-اچ-تی-سی-وان-32-گیگابایت
این گوشی رو خریدم و بسیار بسیار ازش راضیم. تنها عیبی که داره اینه که موقع بازی یکم گرم میشه والا همه چیش از شارژ و دوربین و سایر موارد خیلی خوبه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد