کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

بی شرح



چهارشنبه ، پنجشنبه ، جمعه ، شنبه ، یکشنبه ...


5 روز گذشت و فقط 3نفر از جمع 200 نفری که روزانه مطالب من رو می خونن در بازی وبلاگی پست قبلی که معرفی 3 تا وبلاگ خوب به بقیه بود شرکت کردن ! شیرین جان ، نیره جان ، ترمه جان ازتون ممنونم واقعا .


راستش من این چند روزه نبودم و امروز که اومدم و این آمار ضعیف رو دیدم کلی دپرس شدم !




نظرات 5 + ارسال نظر
nayyere یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 17:51 http://salimi.blogfa.com/

دپرس نباشید برادر
ایرانی ها کلا عادت به پخته خواری دارن...همه چی حاضر اماده باشه فقط مصرف کنن!

شیرین یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 18:06

رگبار عزیز، گذشت دوره معرفت و رفاقت! نباید انتظاری داشت از مردمان این روزگار

یاس یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:53 http://www.soundsoflife.blogfa.com

من به شخصه تو این بازی شرکت نکردم چون در یک سال اخیر وبلاگ خیلی کم خوندم و همون هایی هم که جدید پیدا کردم اصلا اونقدرا برام جالب نبودن که قابل معرفی به دیگران باشن.
شاید بقیه هم مثل من بوده باشن.

ترمه دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:26

Je vous en prie

علی سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:13

سلام آقا رگبار نمی دونم من یادت میاد یا نه اما قبلا به وبلاگ سر می زدم چه اون موقع که بلاگفا بودین که برادران ترتیب اون وبلاگتون و دادن تا اینجا اما یه مدت نیومده بودم خلاصه پوزش سعی می کنم جبران کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد