کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

همه مثل هم


                    


همه به هم شبیهیم با یه تفاوت کوچولو  !


الان هم بچه پولدارا می رن سربازی هم بچه فقیرا .

منتها . . .


سربازی بچه پولدارا توی جاهای خوش آب و هوا می گذره ، سربازی بچه فقیرا وسط برهوت بیابون و زمهریر کوههای سرد و برف گیر.

سربازی مایه دارا می افته وسط شهر و توی اداره ها و سازمان ها ، سربازی بی مایه ها می افته تو خشک آباد ها و نقطه های صفر مرزی .

رو اون سربازا الحمدالله خال نمی افته ، این سربازای مرزی رو یا اشرار می کشن یا گروگانشون می گیرن .


این همه شباهت رو. نمیشه منکر شد



نظرات 8 + ارسال نظر
بولوت چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 18:20 http://maryamak.blogfa.com

یه داستانی هست فکر میکنم منتسب به ظل السلطان باشه. که یه روزی تو سرمای زمستون با کالسکه داشته میرفته جایی. هوای طوفانی و برفی بوده. اینم داخل کالسکه گرم و نرم. سرش رو از پنجره میاره بیرون به سورچیش میگه به سرما بگو من جای گرم ونرمی نشستن زورت به من نمیرسه. سورچیم میگه سرما گفت درسته زورم به ظل السلطان نمیرسه ولی به جاش پدر سورچیش رو در میارم و...
اینام زورشون به بزرگا نمیرسه تلافیش رو سر مظلومای بی گناه درمیارن.

پیاده های شطرنج !

nasrin چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 18:48

همین تفاوت هاى کوچیکه که از ماها آدمایى کاملٱ متفاوت میسازه.وباز مث همیشه پول پول میاره بى پولى فقر دردسر بدبختى ویه عالمه بچه!

متسافانه همینه

من چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:09

دلم کبابه دلم براشون آتیش گرفته...کاش کاری از دستم برمیومد :(

کاری از دستت بر نمیاد براشون دعا کن

nayyere چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:37 http://salimi.blogfa.com/

ای بابا جناب رگبار چقدر سخت میگیرید
جون چند تا بچه شهرستانی مگه ارزشی داره
همه اینا فدای یه تار موی بعضیا!!!

nayyere چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:38 http://salimi.blogfa.com/

ضمنا معمولا پولدارها بچه کم دارن و یکی ازش کم بشه خیلی یه
ولی برای فقرا یکی باشه یا نباشه چندان فرقی نمیکنه
ماشالله چندتا دیگه جاش هست!
حالا گذشته از همه این حرفها ادم دلش برای این بیچاره ها کباب میشه...بیچاره پدر مادرشون چی میکشن...

نمی دونم والا . صداسیما سراغ خانواده هاشون نرفته هنوز؟

دنیا پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:36

من یکی را می شناسم که باباش یک قرون هم خرج نکرد ولی به واسطه بند پ یک جایی افتاد که بچه پولدارها انگشت به دهن موندند!
اینه بعضی ها خونشون از بعضی ها رنگین تره و تازه بعضی ها خونشون اصلا رنگین کمانه

ولی واقعا چه می کشند خانواده هاشون

بند پ همیشه خوب بوده پول نباشه پارتی باشه

نیلوفر پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 http://delneveshtehayenilo.blogfa.com/

ایشالا یه راهکاری در پیش بگیرن واسه این عزیزان که برگردن پیش خونواده هاشون . طفلک اونا جوون بزرگ کن بفرست سربازی و این جوری؟ بحث ثروت و فقر یه طرف جالبیش واسم اینه که گیر اسلام گراهااااا ؟؟؟؟؟؟ توجه داشته باش ااااسسلااممم افتادن. آۀدم چی بگه آخه

راهکاری که نیستش . ظاهرا اونا نمی خوان اینا رو بکشن . میگن اسیرای ما رو آزاد کنین تا مام اینا رو ول کنیم

سهیل دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 http://www.parchenan.blogfa.com

آقا من هم برای آنها خیلی نگرانم و برای خودم متاسف که برای این وطن و ناموس و آرامان و کوفت و زهر مار بیست و یک ماه رو حروم کردم

ضمن این که اعتراف می کنم من به همه دری زدم که جای خوبی بی افتم
سربازی یعنی بی عدالتی
یعنی نامردی
یعمی پا گذاشتن رو اخلاقی که خیلی از آن دم می زنی
من معترفم که یکی از مصداق های نه پولدار این پست شما هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد