کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

ما حرف !



من کلا تو استفاده از مظاهر تکنولوژی خیلی آپ تو دیت نیستم . مثلا تلویزیون خونه مون همونیه که چندین سال قبل خریدیم ، گوشی موبایلم مال چندسال قبله ، برای چت کردن هنوز از یاهومسنجر استفاده می کنم ، زیاد تو فیس بوک فعال نیستم ، بازی های جدید رو بلد نیستم ، و تا همین ماه قبل هم وایبر و وی چت رو نمی شناختم . همین طور هنوز عضو اینستاگرام که تعریف ازش زیاد شنیدم ، نشدم .


هفته قبل یه دوستی به اصرار برای گوشی من وی چت رو نصب کرد و من هم آروم آروم شروع کرده بودم به یاد گرفتنش و راه انداختنش برای پیامهای صوتی و متنی و تصویری خودم که خبر اومد که "این اپلیکیشن موبایل به دستور کمیته تعیین مصادیق و ابلاغ آن به شرکت ارتباطات زیرساخت از روز پنجشنبه 28 آذر ماه برای کاربران ایرانی فیلتر شده است".  من با خودم گفتم که شکر خدا تیم شیخ حسن آقای خودمون هم تو فیلتر کردن واردندند ها ! که همون دوست با خنده گفت : بیا این همه وقت وی چت فیلتر نبود با وارد شدن تو فیلتر شد . تو رو خدا دیگه بقیه رو نخواه امتحان کنی که اونها هم فیلتر می شن . اینستاگرم رو که اصلا وارد نشو داداش !



 

نظرات 5 + ارسال نظر
نیره یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:45

معلوم میشه پا قدمتون خیلی خوب بوده

جرم شناس یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:26

من واىبر و واتس اپ رو استفاده مى کردم.دقىقا هم از پنج شنىه عضو وىجت شدم:-)))) اما تانگو هم عالىه اىنو نصب کنىن

جرم شناس عزیز می خوای تانگو رو هم فیلتر کنن؟!!

بولوت سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 http://maryamak.blogfa.com/

آقا شایعه هست که فیلا قراره از روی اینستاگرم رد بشن. یه وقت نرید سراغشا. مسدود میشه بی خودی میندازن گردن شما!

مژگان امینی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:31 http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
حالا صبر کنید بچه ها که بزرگتر شدند خودشان به روزتان می کنند و قبل از همه برنامه ها را برایتان می ریزند.

sanjaghak چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:51

دوست من تموم دولت ها از ازل تا ابد و بعدترها تو کار سانسور اون موقع و فیلتر الان بودن و دست داشتن و دارن و خواهند داشت....
من دوست تر دارم که تموم این ابزار و ویچت میچت ها از بین برن و بتونیم برگدیم به همون نامه نگاری خودمون و شب نشینی های 30 سال قبل ....اون دوست داشتن های واقعی و تعرفات اصیل ایرونی.....خدایا..............................آنم آرزوست

یعنی میشه ؟!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد