کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

سه بعدی می خوام ، شدید !




کشورای عقب افتاده امثال ما ، لااقل تو یه چیز سعی می کنن از کشورای جلو افتاده عقب نمونن و اونم استفاده از مظاهر دم دستی تکنولوژی مثل گوشی موبایل و تلویزیون ال ای دی و غیره است . کاریم ندارم که بگم همه اینایی که استفاده میکنن آدمای دم دستی ای ! هستن . نخیر بنده همچین جسارتی نمی کنم . ولی این سینمای سه بعدی چرا جا نیافتاده آخه ؟!


آقا ما یه حسرتی داریم که چرا این همه چیزای این جوری وارد شده ، سیستمهای سینمای سه بعدی درست نیومده که مام بتونیم عین بقیه خلایق فیلم جاذبه(Gravity) رو توی سینما ببینیم ؟این قده این فیلم توی دنیا صدا کرده و همه به به چه چه کردن که چه تکنولوژی ای و چه جلوه های بصری نامبر وانی و هر سه بعدی ای که دیدیدن بذارین کنار و جاذبه رو ببنیین که من ذوق زده رفتم تهیه کردم و گذاشتم توی تلویزیون خونه ولی با این که خیلی عالی بود ولی اصلا نتیجه اونی نشد که باید بشه .


من از همین جا از مسئولین محترم سینماهای آزادی و ایوان شمس که این امکانات رو دارن تقاضامندم که با توجه به این که این فیلم هیچ گونه صحنه غیر شرعی نداره ،جهت نمایش آن در سالنهای خود اقدام لازم را مبذول فرمایند تا ما نیز بفهمیم و واقعا درک کنیم که ملت دنیا از چه چیزی این قده دارن کیف می نمایند !


با تشکرات ویژه !


....


کامنت برگزیده


سایه گفته : آقای رگبار من موقع اکران شانسی ایران نبودم و فیلم رو توی سینما سه بعدی (شاید هم البته هفت هشت بعدی) دیدم. اصلا اصلا نمی تونم بگم چقدر عاااااااااااااااااالی بود. یعنی فقط باید خودتون ببینید تا عمق اون حس رو درک کنید. بعد من همش حسرت خواهرم که عشق فیلمه رو میخوردم که نمیتونه از این اوج لذت بهره مند بشه!!!



نظرات 4 + ارسال نظر
nayyere پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 http://salimi.blogfa.com/

باید جالب باشه

شیرین پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:23 http://ladolcevia.blogfa.com

خیلی جالبه! تا بحال حتی یکبار هم به دیدن یک فیلم در 3D فکر نکرده ام. اوائل فکر میکردم بخاطر ژانر اکثر این فیلم هاست که سالهای نوری با علائق من متفاوتند. مثل ارباب حلقه ها، هری پاتر، اوتر و ... که وقتی مجانی توی تلویزیون هم پخش میشن نگاهشون نمیکنم. اما خوب که فکر کردم دیدم ذات درونگرای خودم هست که حتی در این مورد هم در برابر نزدیگی بیش از حد به ماجراها و افراد غریبه و نا آشنا مقاومت میکنه.
یک تست هست در روانشناسی، افرادی مثل من که همیشه متمایل به حفظ فاصله با دیگران هستند حتی در برخورد رودر رو هم از یک فاصله معین به کسی نزدیک نمیشن.
فکر کنم علت بی میلی ام به 3D هم همین باشه. هیچ خوش ندارم وسط ماجراهای یک فیلم که هیچ دخلی با من نداره قرار بگیرم.
اما امیدوارم برای شما و سایر علاقمندان ایرانی این امکان وارد بشه در سینماها. به قول شما مسئله شرعی هم نداره

اینم ایده ای بود ها شیرین اصلا فکر نمیکردم کسی از این زاویه به 3d نگاه کنه

سایه پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:18

آقای رگبار من موقع اکران شانسی ایران نبودم و فیلم رو توی سینما سه بعدی (شاید هم البته هفت هشت بعدی) دیدم. اصلا اصلا نمی تونم بگم چقدر عاااااااااااااااااالی بود. یعنی فقط باید خودتون ببینید تا عمق اون حس رو درک کنید. بعد من همش حسرت خواهرم که عشق فیلمه رو میخوردم که نمیتونه از این اوج لذت بهره مند بشه!!!

واقعا خوش به حالت سایه

aghaye khone شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:22

آقا من که صحنه‌ی جدا شدن این ساندرا بولاک رو که دیدم ایمان آوردم به سه‌بعدی! من آواتار رو هم دیدم ولی به غیر از یکی از دو تا صحنه، این کم‌نظیره...
دیگه جهان‌سومیه و اینطور سرگرمی‌ها...

ما که ندیدیم ! شما کدوم سینما رویت کردی؟!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد