کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

حاج حسین شریف


                


"سخنان شریعتمداری با شورو هیجان دانشجویان روبرو شد و یکصدا فریاد حاج حسین دوستت داریم سردادند" . این توصیفی بود که روزنامه کیهان از سخنرانی شریعتمداری در دانشگاه صنعتی شریف کرد !! سخنرانی ای که سراسر شعار علیه مشی او و روزنامه تحت امرش بود و بارها به متلک گویی حاج حسین به دانش جویان شعاردهنده انجامید به طور مثال جایی گفت "شما مدیون بچه حزبی‌اللهی‌ها هستید که ولی نعمت شمایند ، زیرا اینها روز حادثه کف خیابانها بودند، اما شما در آن زمان داشتید شیرکاکائو و شیر قهوه‌تان را می‌خوردید!"  می توانید کل کل های دانشجوها و شریعتمداری را در این لینک بخوانید .


. . .


راستش برای امروز متنی تحلیلی را درباره حسین شریعتمداری و منش و روش او نوشته بودم که می خواستم در ادامه پاراگراف بالا بگذارم تا بخوانید اما . . . راستش هر چه خواندمش و بیشتر رویش تعمق کردم دیدم با توجه به شرایط موجود ،متنی است به قول فردوسی پور فرامنشوری و غیر قابل پخش . پس خودم به دست خودم پاکش کردم و فلذا دست به نقد همین پارگراف اول را از بنده بپذیرید و این دو عکس که در یکی سیدمحمد خاتمی را نشان می دهد که دیروز در دفتر یادبود نلسون ماندلا را در سفارت آفریقای جنوبی نوشت و در دومی دست خط بسیار زیبای او را از نزدیک می بینیم .


        
         


به امید آن که روزی ام که بشود بدون لکنت زبان حرف زد !



نظرات 3 + ارسال نظر
آبینه سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:38 http://minoo1382.blogfa.com

چه دست خط زیبایی هم داره این مرددوست داشتنی سیاست ایران زمین.

دقیقا

یه مریم جدید سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:26 http://newmaryam.blogsky.com

سلام

بیشتر شبیه یک جدال لفظی کودکانه است. به نظر می رسد که لذت وافری می برد از اینکه مورد توجه افکار منفی است.

منم همین حس رو داشتم

آذر چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 http://kuchehdusti.blogfa.com

آقای رگبار خواهشا عکس اون مردک رو از یالای عکس سید عزیز بردار برادر من. به قلب ما رحم کن. دوم هم حیف نیست صفحه اول وبلاگت رو ... ولش کن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد