کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

فرصت مراسم تدفین



شنیده ام در حالی که برای شرکت در مراسم تدفین نلسون ماندلای کبیر  ، باراک اوباما و تمام روسای جمهور سابق در قید حیات آمریکا ( یعنی جرج بوش و بیل کلینتون همراه با همسرانشون ) به آفریقای جنوبی قراره برن ، از ایران فقط قراره معاون روحانی و وزیر خارجه ما شرکت کنند و حتی سفرسیدمحمد خاتمی هم که برای شرکت در این مراسم ابراز تمایل کرده بود در هاله ای از ابهام و ممنوع خروج بودن یا نبودن پیچیده شده !


شنیده ام اون مرحوم مغفور خلدآشیان ، با جمهوری اسلامی دوستی ای داشته و چندین دیدار صمیمانه با رفسنجانی و خاتمی و مقام معظم رهبری . بهتر نیست از این موقعیت، که چشم همه دنیا بهشه ، ایران بهره گیری بهتری کنه و ما تو سطح بالاتری مثل بقیه کشورهای دیگه در مراسم شرکت کنیم ؟ سطحی که در شان نلسون ماندلا باشه ؟




نظرات 3 + ارسال نظر
nayyere دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 http://salimi.blogfa.com/

چه حرفها میزنید جناب رگبار، یعنی سران و وسطان فتنه برن تشییع جنازه اون خدا بیامرز؟ اونم به عنوان نماینده ایران؟ زهی تصور باطل زهی خیال محال!!!
این کار چیزی نیست جز تایید اینها توسط نظام. چیزی که حکومت اصلا دلش نمیخواد اتفاق بیفته و ترجیح میده در مورد خاتمی و کمی تا قسمتی هاشمی سکوت کنه و خودشو بزنه به علی چپ! چون تایید یا رد کردن هرکدوم از این دو نفر به ضررشه!چوب دو سر طلا!
اما در مورد غیبت روحانی نظری ندارم. واقعا نمیدونم چرا نمیخواد بره...

خب حالا به قول تو اون دوتا نه ولی روحانی که می تونه بره . نمی دونم چرا از این فرصت بهره نمی بره

shka6658 دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:57

نمیدونم تا کی میخواییم این روند عقب موندگی ادامه بدیم....

حافظ کوزه شکسته دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:06 http://jamewazhehha.blogfa.com

سلام؛
برادر رگبار حرف های شما بوی فتنه می دهد! استغفار بفرمایید!!!

لا اله الا الله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد