کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

لایک در بلاگ اسکای

سرویس دهنده وبلاگ من ، جناب بلاگ اسکای ، امکانی رو در جهت تعامل من نویسنده با شمای خواننده ،راه اندازی کرده که خوبه شما هم ازش مطلع باشین .


اولین چیزی که به بلاگر توجه می کنه اینه که در روز چند نفر وبلاگش رو دیده اند . این از آمار وبگذر وبلاگ در میاد .

دومین چیزی که یه بلاگر توجه می کنه اینه که چند نفر براش پیام گذاشتن که این خیلی مهمه . یعنی خواننده مطلب رو خونده و این قده براش مهم بوده که وقت گذاشته و نظرش رو هم داده .


اما بلاگ اسکای اخیرا راهی میانه که گویا مبدعش جناب فیس بوک بوده رو این جا پیاده کرده که شمای خواننده که مطلبی از من خوندین و بدتون هم نیومده ولی وقتش یا حالش رو نداشتین که کامنت گذاری کنین ، می تونین به راحتی با یه کلیک ،یک بار لایکش کنین . نیازی هم نداره که حتما عضو بلاگ اسکای باشین . 

این امکان به نوعی برای کامنتها هم هست که خوشتون اومد امتیاز مثبت بدین و اگه بدتون اومد امتیاز منفی .


من در این جا از جناب بلاگ اسکای کمال تشکر و امتنان رو دارم . و فعلا رخصت


....

کامنت برگزیده


نیره گفته: نمیدونم چرا این لایک گذاشتن توی وبلاگ خیلی جا نیفتاده 




نظرات 2 + ارسال نظر
نیره چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 http://salimi.blogfa.com/

نمیدونم چرا این لایک گذاشتن توی وبلاگ خیلی جا نیفتاده

فکر کنم یواش یواش جا بیافته

حافظ کوزه شکسته چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:52 http://jamewazhehha.blogfa.com

سلام؛
چهارمی؛ منم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد