کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

قربون حواس جمع


دیروز خیلی دلم می خواست خاطره ای از دوران سربازمعلمی ام براتون بنویسم ولی هرچی فکر کردم چیز مناسبی که بشه زود نوشتش و پستش کرد رو یادم نیودم . تا بخواین خاطره دارم ولی برای پستش باید پیرایش می شد و اقلا کم نیم ساعتی وقت می برد و من هم وقت نداشتم. یادم افتاد 3سال قبل خاطره ای از سلام کردن بچه ها نوشته بودم که خواننده های اون موقع من ، خوششون اومده بود . گفتم همه یادشون رفته و دوباره کپی پیستش میکنم همین جا . کی به کیه ؟


اما وقتی دوساعت بعدش ، مدیریت وبلاگ رو باز کردم دیدم چند تا خواننده حواس جمع که انگاری نوشته های این حقیر رو از بر کردن ،آنی به روم زدن که آقای رگبار این چه کاری بود ؟ اگه می خواستیم خب می رفتیم همونجا می خوندیم و یکی از بچه ها حتی لینک اون مطلب رو برام نوشته بود ! بنده هم در کمال شرمندگی مطلب رو پاک کردم و خبر فیس بوکی آقای وزیر ارشاد رو جاش گذاشتم .


این که نشد ما بیایم تنبلی کنیم و مطلب قبلیمون رو به جای مطلب جدید تحویلتون بدیم و شمام زود به رومون بیارین . بابا نکنین این کارها رو . بذارین مام یه وقتا زیرآبی بریم!!


نظرات 10 + ارسال نظر
ترمه چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:13

تازه جالب اینه که دفعه ی قبل به مناسبت روز معلم خاطره رو تعریف کردید، این بار می خواستید به مناسبت روز دانش آموز تعریف کنید!

مژگان چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:24

تکلیف ما که نمیدونیم اون پست کدومه چیه؟

تو جستجوی وبلاگم بزنین سلام سلامتی میاره

مهسا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:44

گفتید حواس جمع یادم افتاد، شما قرار نبود یه رمان چاپ کنید؟ همونی که نصفه نیمه اینجا برامون گذاشتید؟

و اینکه شما که اینقدر خوب مینویسید چرا خاطرات سرباز معلمیتون رو کامل برامون نمی نویسید؟

بازم قربون حواس جمع ! خوب یادت مونده ها . والا مهسای عزیز من انگاری از اون آدمایی ام که با یه دست چن تا هندونه رومیخواد بلند کنه . به جز اون رمان ، دو تا داستان دیگه هم نوشته ام که باید راست و ریسشون کنم . یکی اش داستانیه مربوط به همون موقع ها .
اما شاید تا تابستون سال دیگه نتونم به این کارها بپردازم . گرچه بسیار دوستشون دارم . انشالله بتونم کارهای الانم رو سرو سامون بدم اونموقع وقتیه که برای این کار در نظر گرفتم .
ممنون که این جوری به فکر بودی . برای پست بعد هم یه خاطره از اون دوره رو اختصاصی شما می فرستم رو آنتن !

ترمه چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:10

شنیده بودم بعضی ها دو سال سربازی می رن بقیه ی عمر خاطرات اون دو سال رو تعریف می کنن. من امروز فهمیدم چی میگن!

نیره چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:29

خیلی خیلی ببخشینا، اگه شما برین کافه و قهوه و چایی دو روز مونده رو بذارن جلوتون خوشتون میاد؟؟؟

گفتم شاید کسی اون رو ندیده باشه خب. چرا می زنی ؟!!

نیره چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:32

تازه یه دستور لازانیای بدون روغن هم قرار بود بدین که بی خیال شدین!
فکر کنم یکم دیگه بگذره خواننده های عصبانی شیشه های کافه رو بیارن پایین!

منم دارم به همین فکر می کنم . باید برم کافه رو بیمه کنم

نیره چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:01

در ادامه کامنت ترمه:
خوبه روز مدیر و ناظم و مستخدم و وزیر آموزش پرورش نداریم. وگرنه باید سالی چند بار اون پست رو میخوندیم!
حالا گذشته از شوخی پست خوبی بود با مطالب آموزنده.

سارا پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 http://biadonyabesazim.blogfa.com

منم یادم نمیاد. باید سرچ کنم.
این مشتریهای شما هم خیلی خاصند!!!
احتمالا خانوم نبوده اند؟!
در مورد پاسختون به مهسا بگم که معاون ما یه کلمه deadline داره که دم به دقیقه ازش استفاده میکنه. اوایل برای من عجیب و سخت بود. ولی تاثیرش واقعا روی انجام کار، چشم گیره. وقتی کاری رو به اعضا می سپاره زودی میگه ددلاین، فلان روز باشه و دیرتر انجام ندهید (با اینکه همه مون می دونم چند روز بعدترش هم وقت داریم).
حالا ببینیم اون سال دیگه که میگید رو چقدر عملی میکنید و خبر خوش میدید یا نه. نوشتن کتاب، واقعا سخته.

حدست درسته . خانوم بودن!
این ددلاین رو من هم سعی می کنم اجرا کنم . البته برای اون داستان ها ددلاین نذاشتم . کاری الان در درست انجام دارم که اون موقع تموم میشه . بعدش که شروع کردم باید برای خودم ددلاینی هم بذارم

بولوت پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:10 http://maryamak.blogfa.com/

آخی. من بی چاره چقدر مثبت اندیش و ساده م. هول هولکی تو فیدلی خوندمش. بعد فکر کردم دوباره برا یادآوری گذاشتید! نمیدونستم سرمون رو گول میخواستید بمالید!

مژگان شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:02

پیدا نمی کنه

http://www.ragbarhaa.blogsky.com/1389/02/27/post-164/%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A8%D9%87%D8%B4%D8%AA-1389
روز 14اردیبهشت مژگان جان . ببخش که اذیت شدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد