کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

وحشت ، دلهره ، ترس و چند چیز دیگر . . .


زیاد اهل دیدن فیلمای ترسناک نیستم . فیلمای اسلشری یا همون خون و دل و روده و مغز پاشیده شده روی دیوار و شکنجه دادن های مازوخیسمی که اصلا و ابدا . البته شده که جایی بوده و تماشایی هم کرده ام ولی این که دنبالش باشم و برم بخرم و تماشا کنم ، نه . شاید استثنای اون قسمت اول اره بود و بس . بیشتر درام ببین هستم تا ژانرهای دیگه.


اما چند هفته ایه که شدیدا حس می کنم فیلم ترسناک خونم پایین اومده و بدجوری نیازمند اینم که یه همچین فیلمی ببینم و حسابی دلهره بگیرتم و بترسم! خب من دنبال فیلم ترسناک و به معنی واقعی دلهره آور بودم و از اسلشری هم گریزون که بهم پیشنهاد شد فیلم احضار The Conjuring محصول2013رو بگیرم و ببینم . مام تهیه اش کردیم و شب که شد و بچه ها رو خوابوندیم با باران خانوم نشستیم به تماشا . 

                                                                  


توی ژانر دلهره واقعا کار خوبی بود و از عنصر ناآگاهی مای بیننده خوب بهره می برد و این بیشتر به آدم دلهره می ده تا این که بدونی با چه هیولایی در ارتباطی .( ناآگاهی توانایست؟! )ما راستش کمی تا قسمتی جاهاییش خوف هم کردیم . بماند که باران خانوم به مناسبت جیغهای کوتاهی هم عنایت می فرمودن . خلاصه داستانی که توی سایتای سینمایی نوشته شده اینه : دو متخصص مشهور امور ماوراءالطبیعه برای کمک به خانواده ای که در یک خانه روستایی قربانی روح های موجود در خانه شده اند می روند و ....


منم بیشتر از این نمی گم که اگه طالب شدین تماشا کنین داستان لو نره .


 

نظرات 5 + ارسال نظر
بولوت یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 http://maryamak.blogfa.com/

من اگه کتابی بخونم یا فیلمی ببینم خودم رو تو فضاش قرار میدم! بعد این باعث میشه زیادتر از یه خواننده یا بیننده درگیرش بشم. به خصوص موقع فیلم دیدن. برا همین الان دو سه ساله بیشتر فیلمای هپی اند دیدم.
فیلم ترسناکم که هیچی! با وجود این که ذاتن آدم ترسویی نیستم! اصلن نمیتونم این تیپ فیلما رو نگاه کنم. ترس موقع فیلم دیدن یه چیزه. خوف بعدش یه چیز دیگه!

شما رو می گن یه خواننده 120درصدی !

بولوت یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 http://maryamak.blogfa.com/

یه چیزی تعریف کنم نخندیدا! یه سری با خواهری یه فیلم دیدیم که یه مقدار بعضی جاهاش ترسناک بود. بعد من تا یه هفته ده روز شبا موقع رفت و آمد بین اتاقم و نشیمن چراغای پله ها رو روشن میکردم!
درحالت عادی تو تاریکی میام و میرم. ولی اون خوف ناشی از فیلمه باعث شد چند روز از ترس روشن کنم چراغا رو!

کاتیوشا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 http://www.katiusha.blogfa.com

من این فیلم رو دیدم.بدک نیست.اما نمیدونم چرا به نظرم فیلمهای ژانر ترسناک واقعا ترسناک نیستن!آخر همشون بد و زیادی تخیلی تموم میشه.

شاید کاتی خانوم شما خیلی شجاعی

رعنا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:07

سلام

ممنون از معرفی فیلم
ولی من واقعا فیلم ترسناک می بینم تا مدتها بعدش با یادآوری صحنه هاش می ترسم. یعنی حس می کنم اون اتفاقها برای خودم هم می افته.
مخصوصا فیلمهای مدل روح و جن دار :(

هنوز گاهی که شبها بی خوابی میزنه به سرم صحنه های فیلم شب بیست و نهم یادم میاد. فکر می کنم 10-15 سال پیش دیدم این فیلمو.
نمیدونم یادتونه یا نه یه فیلم ایرانی بود که مرجانه گلچین توش بازی میکرد در مورد اومدن آل برای زنهایی بود که بچه شون تازه به دنیا اومده.
یه صحنه ش که هنوز خیلی خوب یادمه جایی بود که یه زن با چادر تو هوای تاریک دم صبح بالای یه پشت بوم ایستاده بود و مرد داستان رو می ترسوند.

اما خب هیجانش لذت بخشه

شمام زیاد جوگیر نشو رعنا جان

نیره یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:21

اصلا فیلم ترسناک نمیتونم ببینم
مخصوصا اینایی که خون توش زیاده واقعا حالم رو خراب میکنه

خونی ؟ اصلا حال به هم زنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد