کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

مامان فالکو و کتابهای فالکو


افسانه خانوم خواننده و کامنت گذار خوش ذوق من در وبلاگش فراخوان یا به عبارتی بازی ای رو راه انداخته که به نوعی ادامه بازی کتابهاست منتها برای بچه های زیر 5 سال . از من هم دعوت کرد که من مطالبی رو براش نوشتم .  نوشته اش رو در ادامه بخونید .


آقای رگبار هفته قبل فراخوان جالبی‌ را در مورد کتاب در وبش داد و با اینکه تعداد کمی‌ متاسفاًنه در این فراخوان شرکت کردند اما باز برای من به شخصه مفید و جالب بود.

این ایده به ذهن من هم آمد که برای کتابهای کودکان تا زیر ۵ سال هم فراخوان بگذاریم.

چه نکاتی‌ را برای خرید کتاب کودکانمون مورد اهمیت قرار میدیم؟ معیار هامون چی‌ هستند؟

اسم سه کتاب را که پیشنهاد خریدش را به ما میدید - در صورت امکان با اسم نشر.

حتی اگر به شخصه فرزند نداریم حتما یک بار هم که شده برای کودکی کتاب کادو دادیم- البته امیدوارم. از عزیزانی هم که خاموش اینجا را میخونند خواهش می‌کنم اگر تجربه یا پیشنهادی دارند با بقیه در میان بگذارند. کامنت‌ها را خصوص‌ی می‌کنم و بعد دوشنبه صبح پست را با کامنت‌های شما بازنویسی می‌کنم.

اجازه بدید که در کنار وب خونی گاهی از تجربه‌های هم به شکل مفید استفاده کنیم.

منتظر حضور خوبتون هستم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دانیال جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:54 http://jayepa.ir

سلام. به بازی قبلی که نرسیدم. در رابطه با این پست هم نظراتم رو در بخش نظرات وبلاگ خانم افسانه ارائه دادم.
لیکن جا داره از فرصت استفاده کنم و چندتا کتابی رو که همین روزا خوندم و در حال خوندن‌شون هستم معرفی کنم:
شهر شیشه‌ای/پل استر
مسئله‌ی اسپینوزا/اروین یالوم
قطار شبانه‌ی لیسبون/پاسکال مرسیه
سایه دزد/مارک لوی
و مجموعه شعر و عجیب که شمس‌ام می‌خوانند (63 ترانه‌ی عاشقانه) از شمس لنگرودی

آتی شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:26

سلام . دخترم 16 ماهشه مجوعه 10 جلدی تاتی کوچولوها رو خیلی دوست داره شعرهای کتابها سادست اما چون مراه با عکس بچه هاست خیلی خوشش میاد. فکر میکنم انتشارات بنفشه است

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد