کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

به استقبال تحلیف روحانی !

 

 

شنیدیم که تعدادی از نماینده های غیور مجلس برای مراسم هفته آینده تحلیف شیخ حسن ،برنامه های شاد و جالبی را تدارک دیدند . بعضی از این برنامه ها اعلام شده و بعضی هنوز نه و قرار است که حاضرین و تماشاچی ها رو سورپرایز کنن .  

 

یکی از برنامه های اعلام شده ،پرتاب گوجه فرنگی و تخم مرغ به سمت بعضی از مهمانان خارجی و مشخصا جک استراو وزیرخارجه سابق انگلیس است . مجری این قسمت از برنامه حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می باشد . خودتون می تونین منظره مفرح قیافه این یارو انگلیسیه و رو بعد از اصابت گوجه به صورتش تصور کنین ! 

 

 

برنامه دیگه ای هم برای جک استروا تدارک دیده شده که جهت جلوگیری از بی مزه شده برنامه توسط آقای سردار کوثری که عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی لو داده نشده ولی ایشان به طور سربسته گفته اند که خودمان می‌دانیم که چه کاری کنیم و چطور از حضور احتمالی استراو استقبال کنیم چون نماینده مجلس و مردم این توانایی و اختیار دارند که آنطور که دلشان می‌خواهد عمل کنند .  

 

البته سورپرایزها به همین جا ختم نشده و ایشان برای سیدمحمد خاتمی نیز برنامه ویژه ای در نظر گرفته است . این نکته وقتی معلوم شد که خبرنگاری از ایشان پرسیده اگر مشخصا خاتمی ازطرف دکتر روحانی دعوت شود، شما مخالفت می‌کنید؟ ایشان فرموده اند که حتما، خاتمی تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند دعوت شود و نباید هم دعوت شود. انگار فراموش کرده‌اید که او در سال 88 چه کارهایی انجام داد و چه تخلفاتی را موجب شد. و وقتی خبرنگار پرسیده که کدام محکمه این تخلفات را تفهیم کرد و رای داد؟ و ایشان اعلام نمودند که اصلا لازم نیست که ایشان توسط دادگاه محکوم شوند. همه می‌دانند که خاتمی چه جنایتهایی را مرتکب شده است. دیگر لازم نیست دادگاه رای بدهد و از نظر مردم خطا کار هستند. 

 

این ها خلاصه ای بود از برنامه مفرح و شاد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای روز تحلیف دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد