کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

موافق سلطنت شدن !

 

 

درسته که سلطنت دیگه تو این دوره زمونه چیز مزخرفیه . . .

درسته که چه معنی داره یکی چون بابا و ننه اش شاه و ملکه بودن اونم شاه یا ملکه بشه . . .

درسته که این شاه و ملکه ها کلی خرج رو دست ملتشون می ذارن . . .  

درسته که . . .  

درسته که . . .  

ولی . . .

 

به جاش شما می تونین صاحب یه ملکه جذاب و شیرین و ناز که همیشه می خنده بشین که هر وقت بهش نگاه کنین روحتون تازه شه!!! 

 

 

 

.... 

 

کامنت برگزیده  

 

افسانه گفته : فکر می‌کنم که سادگی‌ کیت و طبیعی بودنش موجب محبوبیت زیادش شده. مردم از خودشون میدونندش، خون آبی‌ تون رگهاش جاری نیست. و هم اینکه عروس پرنسس دایانا هست.
بعد از مدتها در دربار کسی‌ پیدا شد که با جوانیش، زیباییش و سادگیش کلی‌ محبوبیت برای دربار آورد - بعد از این همه حواشی‌های کوچک و بزرگ جنجال برانگیز و ناخوشایند- و سلطنت را به گونه یی نجات داد.
این لبخند مصنوعی نیست. از ته دل هست و به همین دلیل زیباست. البته اگر من هم جای ایشون بودم لبخند که هیچ مدام در حال قهقهه زدن از فرط خوشحالی‌ بودم. ملکه آینده انگلیس بودن کم چیزی نیست آقای رگبار. 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
shirin شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:49 http://ladolcevia.blogfa.com

حقیقتش کمی از اعتراض دوستان به نظام سلطنت تعجب کردم! مردم ایران از شاه دوست ترین مردم دنیا هستند و علاقه به پرستش یک نفر جزو خصایص جدا ناپذیرشان است.
یعنی واقعا این دوستان فکر می کنند در ایران شاه وجود ندارد؟!
به ظواهر بسنده نکنیم دوستان، سلطنت حاکم بر ایران و انتقالش به اعضای خودمانی ان، از سلطنت های اعلام شده دنیا و شاه های تاج به سرش هیچ کم ندارد. و یک چیز را می دانید ... من شاه را تاج به سر ترجیح می دهم!

خب اتفاقا به نظر من هم این ایرادات به جاست . اگه عده ای شاه دوست هستند و دلشون می خواد که مقدراتشون جای دیگه ای تعیین بشه دلیل نمی شه که من هم دوست داشته باشم این جوری بهم حاکم بشن

amine شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:40 http://www.donyayeman1.blogsky.com

انقدر دوسش داااااااااارم

می تو!

مهتاب شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:00

انتخاب عکستون که عالی بود همین طور توصیفتون شیرین و جذاب و ناز و خنده رو که همش به جز آخری خدا دادیه مثل سلطنتی که نی نی هیج زحمتی واسه سلطنتش نکشیده در مورد کامنت شیرین ولله همه مردم ایرانو نمی دونم ولی من یکی از مردم ایرانی دوست ندارم کسی از بالا به بقیه نگاه کنه ما عوام الناس و رعیت باشیم و یه عده خواص و حضرات اشرف

مرسی عکسای زیادی داره که همه اش عالی اند . این عالی تر بود

دنیا شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:39

یعنی این لبخند این قدر ارزش داره که یک ملت برای دیدنش باید این قدر هزینه کنند؟!؟!؟!؟
به نظرم به جای این که برای دیدن لبخند یکی این قدر هزینه کنیم باید یاد بگیریم خودمون چه جوری لبخند بزنیم

باید از اون ملت بپرسیم . دنیای عزیز وکیل وصی مردم انگلیس شدی ها !

نیره شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:40 http://salimi.blogfa.com/

ای بابا
فکر کنم تا وقتی این خانوم بخواد ملکه بشه پیر و عبوس شده باشه!

حالا تو زیاد دور نرو

بولوت شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:59 http://maryamak.blogfa.com/

باران خانوم از این دور و برا رد نمیشه که؟

ای خاک وچوک !

زویا شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:24 http://zoya31.blogfa.com

یک دختر اصیل ایرانی میشناسم یک لبخند زیبا داره حتی به مراتب زیباتر از کیت میدلتون ولی چهره اشو که نگاه میکنی انگار خواهر دوقلوی این خانمه و چقدر این دختر دوست داشتنی و یک رو و نازنینه

چیستانه این زویا جان؟! خب راهنمایی کن لااقل . . .

نیره یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:42

چشماتو درویش کن برادر. این خانوم هم شوهر داره هم بچه. لاالاه الااالله...چه معنی داره برادر مسلمان با تماشای لبخند یه زن کافر روحش تازه بشه...ماه رمضونی درهای توبه بازه هرچه سریعتر توبه کن!

خدایا توبه من گنهکار رو بپذیر .
گاهی هم بذار کیت میدلتون رو ببنییم و باز توبه کنیم !

نیره یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 http://salimi.blogfa.com/

فعلا که ملکه اصلیشون رو با یه من عسل هم نمی شه خورد! فکر کنم زمان احمدشاه رو هم یادش میاد

راس می گی ها خیلی بداخلاقه

داش بهی یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 http://behii.persianblog.ir

آخ

Afsaneh یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:47

فکر می‌کنم که سادگی‌ کیت و طبیعی بودنش موجب محبوبیت زیادش شده. مردم از خودشون میدونندش، خون آبی‌ تون رگهاش جاری نیست. و هم اینکه عروس پرنسس دایانا هست.
بعد از مدتها در دربار کسی‌ پیدا شد که با جوانیش، زیباییش و سادگیش کلی‌ محبوبیت برای دربار آورد - بعد از این همه حواشی‌های کوچک و بزرگ جنجال برانگیز و ناخوشایند- و سلطنت را به گونه یی نجات داد.

این لبخند مصنوعی نیست. از ته دل هست و به همین دلیل زیباست. البته اگر من هم جای ایشون بودم لبخند که هیچ مدام در حال قهقهه زدن از فرط خوشحالی‌ بودم. ملکه آینده انگلیس بودن کم چیزی نیست آقای رگبار.

ولی یه کم عجیب نیست یه نفر همش در حال لخند زدن باشه ؟!

ترمه یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:50

من می خواستم یک کامنت خیلی تند و تیز و منتقدانه بنویسم اما به خاطر سابقه ی دوستیمون این بار رو بی خیال شدم.

خدا پس بهم رحم کرد . نه ؟
حالا تند و تیز از چه بابت ؟ لبخند کیتی جان رو دوست نداشتی؟!!

زویا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 http://zoya31.blogfa.com

مجاز نیستم اسمش را بگم. هرچند قبلا عکس گذاشته بود. بهرحال دور نیست و چیستان هم نگفتم. فقط خواستم بگم ما از این ملکه ها زیاد داریم

عجب پاسخی ! دستت درد نکنه

ترمه دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:29

خدا بهت رحم نکرد. خودم رحم کردم. توی این پست های آخر من همش دارم انتقاد می کنم. اصلا انگار هیچ نقطه ی مثبتی توی پست ها نیست. خب البته این طور نیست.
البته به این پست واقعا انتقاد دارم. به خصوص این عبارت "یه ملکه جذاب و شیرین و ناز که همیشه می خنده" خیلی رو مخه.

ای وای نگو !
حیفت از این ملکه جذاب و شیرین و ناز نیست؟!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد