کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

اصلاح ساعات کار را خواهانیم !

 

توجه توجه !   

 

همان گونه که مستحضرید ،کارمندان تلاشگر دولت که دارای بالاترین بهره وری و کارکرد در سطح جهان هستند از 8ساعت حضور در سرکار که از 8صبح شروع شده و تا 4 بعد از ظهر ادامه دارد ، به مقدار قابل توجه و دست نیافتنی 22دقیقه مفید در روز کار می کنند! (بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس ) ، که ژاپنی ها و کره ای های نادان به جای این 22دقیقه به ترتیب روزی 8 و 9ساعت کار مفید می کنند ! . . .  

 

و در راستای بالا بردن بهره وری بیشتر این کارمندان محترم ، اعلام می گردد که بنا به فرمایش معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی رییس جمهور ،برای این ماه مبارک رمضان ساعات کاری این عزیزان از 9صبح تا 2.5بعد از ظهر بیشتر نبوده و این سختکوشان گرامی می توانند خستگی این 5ساعت کار را در خانه در کنند .   

 

در تلاشیم که در طرح های انقلابی بعدی برای این کارمندان محترم ، ساعت کاری کمتری نیز مشخص نماییم که 10صبح بیایند و 11صبح بروند .یعنی 22دقیقه کارشان را انجام داده ، 38دقیقه بقیه را هم اگر آقا هستند بحث سیاسی نموده یا اگر خانم می باشند پشت سر همکارهای دیگر خانم یا جاری و مادر شوهرشان صفحه بگذارند .  

 

به امید بهره وری های بیشتر و پیروزی های غرور آفرین این عزیزان .

 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
گلدونه چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 http://tondokhond.persianblog.ir/

تازه حجم ترافیک هم کم میشه

خیلی هم کم میشه !

ترمه چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:27

"اگر خانم می باشند پشت سر همکارهای دیگر خانم یا جاری و مادر شوهرشان صفحه بگذارند"
از تحقیر خانم ها لذت می برید؟

من نمی دونم ترمه جان تو چرا هیچ وقت شوخی رو دوست نداری . تحقیر یعنی چی !؟ این عینک بدبینی ات رو بردار دختر . این یه شوخیه یه طنزه . شوخی هم وقتی انتجام میشه که یه کاری عمومیت داره . شاید بعضی ها هم نکنن اما عمومیتش زیادتره . مثلا همین 22دقیقه . حتما آدمهایی هم هستن که 8ساعت کار مفید دارن ولی عمده کارمندا نیستن .

بولوت چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 http://maryamak.blogfa.com/

10 تا 11 هم خیلی ظالمانه س. میدونید چقدر باید تو ترافیک بمونن و خرج رفت و آمد کنن؟ چقدر رفت و آمد خسته شون میکنه؟ تازه کلیم پول برق و آب و گاز و اینترنت این یه ساعت میشه که اداره باید بده! بهتره اون 22 دقیقه رو دورکاری کنن و از خونه انجام بدن کارشون رو. هم تو اقتصاد خودشون صرفه جویی شده هم تو اقتصاد مملکت!

خب دور کاری کنن باشه . ولی اون بقیه کارها رو چی اون غیبت ها و حرفهای صد تا یه غاز رو ؟!

مریم چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 http://osianeman.persianblog.ir

می دونی جناب رگبار چی برای من جالبه؟ اینکه چرا کلا تو این مملکت فقط همینها آدم محسوب می شن و از همه مزایا استفاده می کنن و دولت مواظبه آلودگی هوا اذیتشون نکنه، ماه رمضون اذیت نشن حالا بخش خصوصی که مجبوره تو آلودگی بره سر کار ، تکون بخوره کارفرما می ندازتش بیرون، حقوق کمتر بگیره و خیلی بیشتر ازین زمان 22 دقیقه کار کنه اصلا آدم نیستن....

جوابت یه کلامه برا این که دولت خوبی داریم !

Afsaneh چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:20

جناب رگبار عزیز تو مملکتی که اقتصاد مال خره - با پوزش از همگی‌ - مردم خودشون را بیمه ابوالفضل میکنند و رئیس جمهورش تو مجمع سازمان ملل دعای ظهور میخونه شما نگران چرخیدن چرخ‌های اقتصاد این مملکتید؟
همانطورکه دوستان گفتند به این نکته توجه کنید که ترافیک کمتر، هوای بهتر زندگی‌ با کیفیت تر و دیگه مردم چی‌ میخوان؟
مطمئن باشید روزی میرسه که تمام ماه رمضان تعطیل اعلام می‌شه که مردم به فرایض و عباداتشون بدون مشکل در خانه و زیر باد کولر برسند.

ببخشین عوضی اشتباهی شد !!
امیدواریم اون روز به زودی برسه که هم این اقتصاد حیوانی رو رها کرده به دامن معنوت بازگردیم الهی آمین

شیرین چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 http://ladolcevia.blogfa.com

رگبار عزیز من همیشه در محیط های مردانه کار کرده ام و بهتان اطمینان می دهم که غیبت و حرف های مفت در بین آقایان هم به وفور در جریانست. به اینها شوخی های جنسی را هم اضافه کنید تا این تابلوی زیبا تکمیل شود
در مورد ماه رمضان و کم کاری در بخش دولتی کاملا با شما موافقم. جالب اینجاست که حتی مشاوران خارجی هم که ناچارند در این ماه به ایران بیایند عزا می گیرند! همیشه سعی می کنند سفر را جابجا کنند و استدلالشان هم اینست که سفر در این ماه بیفایده است و کاری از پیش نمی رود، کارکنان یا غایبند و یا خوابند!!!

ای مردهای بی مرام بی کارالدوله که نشستین یه ضرب غیبت می کنین و شوخی های +18 می کنین پاشین و جمع کنین بساطتون رو لو رفتین !
از بابت پاراگراف دوم هم اون مشاور خارجی بی خود میکنه به این آیین با شکوه ما توهین کنه و عزا می گیره . دهه !!

عطیه چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:26 http://zendegi-va-porharfi.persianblog.ir

دقیقاً!
البته بنده به عنوان یه کارمند دولت به این وضع اعتراض دارم! راست میگین . در حق بخش خصوصی خداییش خیلی احجاف میشه.
یه پیشنهاد: خوب شما هم پاشین بیان بخش دولتی! دور همی آی خوش میگذره!

خدا خیرتون بده که به فکر ما ضعفا نیز هستین

Chap dast چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:53 http://chapdastam.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
ختم قرآن برای شادی روح آقا ولی پدر مهربان عزیز
در صورت تمایل برای شرکت، لطفا اطلاع دهید

http://chapdastam.blogsky.com

مرسی از همراهیت

ترمه چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:01

برق رفت. اینترنت هم به همچنین. نمی دونم کامنتم ثبت شد یا نه. دوباره باید بنویسم.
آقای رگبار عزیز. به نظر شما تعریف شوخی چیه؟ نسبت دادن صفات زشت به یک قوم و نژاد یا جنسیت و مسخره کردن اونها از نظر شما شوخیه؟ از نظر من نه تنها شوخی نیست بلکه یک رفتار زشت و غیر فرهنگیه.
آقای رگبار عزیز. من بدبین نیستم. متاسفانه در این مورد من بدبین نیستم. در محیط اطراف من مردان تحصیل کرده ی زیادی وجود دارن که خودشون رو روشن فکر و متنقد جدی تفکرات متحجرانه می دونن اما در عمل در زن ستیزی فرقی با همنایان تاریک فکرشون ندارن.
نمی دونم تا چه حد سایت های خبری داخلی رو می خونید. کافیه سری به یکی از اونها مثلا خبرآنلاین یا الف یا فرارو یا ... بزنید و خبری که در مورد زنان باشه رو ببینید. نظرات مردان تحصیل کرده ی روشن فکر ایرانی در مورد زنان من رو به وحشت می انداره. البته فکر می کنم باعث خنده و شادمانی شما بشه!

والا این می تونه یه بحث گسترده باشه . شوخی کردن به جنبه طرف مقابل بستگی داره وگرنه شما هرجوری که بگی یکی می تونه بگه که به من برخورده . چیزی که هست جنبه شوخی تو ماها زیاد نیست چون ما شوخی رو سریعا شخصیش می کنیم . شما ببین که تو غرب چقدر با مقاماتشون شوخی می شه و کاریکاتورها ازشون کشیده می شه . شما یک دهمش رو این جا می بینی؟
زن ستیزی دیگه کدومه؟ من در باره این شوخی ام با زن ها می گم که برای این گفتم که این رو زیاد می بینیم و این یه عرفیه تو خانوم ها حالا شما می خوای بگی نیست خب این نظر شماست اون هم نظر منه . اصلا فکر کن این جوری نباشه . یعنی بیشتر این مردها باشند که غیبت می کنن و نه زن ها . باز هم این شوخی بوده و هدف تحقیر و این جور چیزها نیست . مگه این که بیایم و خیلی خشک باشیم و درباره هیچ کی جز جدی نگوییم و جز خشک نباشیم .

ترمه چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:27

فکر می کنم فرق طنز و هزل و هجو بارها گفته و شنیده شده و نیازی به تکرار نیست. آقای رگبار هدف مهمه. هدف ما از شوخی چیه؟
1. یه عیبی وجود داره و ما می خوام با گفتنش به صورت شوخی اصلاحش کنیم؟ خیلی خوبه. در این صورت روشمون چیه؟
اگر اینه که قیافه و محل زندگی و خانواده و خیلی از چیزهای بی ربط وابسته به فرد رو مسخره کنیم، اسم این کار عقده گشاییه.
2. عیبی در دیگران وجود نداره اما ما دوست داریم برای ارضای حس خودبرتربینی مون صفات بد به دیگران نسبت بدیم و با این کار خودمون رو شاد نگه داریم. نمونه ی زشت و شرم آورش در بین ایرانی ها نسبت دادن صفات بد و حتی غیراخلاقی به هموطنان ترک و کرد و لر و رشتی و قزوینی و ... است که حتی انسجام ملی ما رو به خطر انداخته.
---------------------------------------------------------------
اتفاقا این موضوع اصلا برای من شخصی نیست. من اینجا یه هویت مجازیم. اصلا ممکنه یه نفر نباشم یه گروه باشیم به نام ترمه. احتمال داره اصلا زن نباشم و ... . وقتی ما همدیگه رو نمی شناسیم چه مسئله ی شخصی ای وجود داره؟

یه مریم جدید چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:47 http://newmaryam.blogsky.com


آقای رگبار، پیشنهاد شما بسیار عالی و به جا بود.

وقتی در سال هزار و چهارصد و خرده ای رئیس جمهور بشوم، شما را برای پست وزارت کار (شاید هم بیکار!) معرفی می کنم. به شرط اینکه این طرح های انقلابی شما شامل حال رئیس محترم دولت (یعنی بنده!) نیز باشد!

در ضمن امید است تا آن زمان طرح خود را ارتقا داده تا رئیس محترم دولت، از راه دور به اَهَم آن امور 38 دقیقه ای نیز بپردازند!

با تشکر!

اگه شما قول بدی من رو وزیر کنی دیگه نمی خواد غصه اون 38 دقیقه رو هم بخوری . اون سال می گیم برای اون امور شما دور کاری کنی !

سهیلا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:27

آقای رگبار عزیز واقعا فکر نمیکردم اینقدر تنگ نظر باشید داداش من.
چکارشون دارید بنده های خدا رو بذارید حالشونو ببرن.
شما نمیگید این مرگهایی که به ملت شهید پرور میدن تا به یه تب ناقابل راضی باشن و اگه دیگه این مرگها نباشه ما چه خاکی تو سرمون بریزیم.
دوراندیش باش برادر من....شکر نعمت نعمتت افزون کند....یادت نره

سهیلای گرامی و مهریان
این تنگ نظری رو باید مداوا کنم . شما دکتر خوبی سراغ نداری ؟

نیره پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:45

کارمند دولت هم نشدیم که برای چند دققیه کار، حقوق چند ساعت رو بگیریم. بخشکی شانس!

به خدااااا !!

سارا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:30 http://biadonyabesazim.blogfa.com

به من گفته اند بخشی از کارم رو ببرم خونه، به صورت فی سبیل الله انجام بدهم. چون اگه بمونم اونجا و به کارهام برسم، از میزان ساعتی که برام در نظر گرفته شده، حتما بیشتر میشه و دریافتی ای بابتش ندارم.

یعنی دلم میخواد یک دولتی یا بانکی یا یکی از هیات علمی ها بشینه جلوی من و غررررر بزنه از وضعیت کارش! ... پشیمونش میکنم.

* به اون 22 دقیقه، به دیده ی تردید می نگرم.

خب اگه کارت رو نبری خونه چی ؟ میشه؟
اون 22 دقییقه که تردید داری یعنی بیشتره ؟

ناشناس چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:32

خفه شو آشغال یه روز بیای تو ادارات اگه فهم داشته باشی که بعید میدونم میفهمی.....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد