کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

یک فرصت شغلی !

 

یه آدم باحالِ بامرامِ غیرتمند هست که برای فیدلی هم یه چیزی مثل گوگل چرخان درست کنه ؟ 

 

آقای گودر ، بنده به مکان آقای فیدلی مهاجرت نمودم و همون جا فید خوانی می کنم ، این از این . فکر کردی نباشی دنیا زیر و رو میشه و وبلاگستان تعطیل؟ نخیر دااش من .   

 

وبلاگای مورد مطالعه مون رو هم طبق رسم سابق که وبلاگدونی هامون ساده بود دوباره گذاشتیم . اما بالاغیرتا ما که جز کافه داری کار دیگه ای بلت نیستیم ، یه آدم وارد بیاد و جوونمردی کنه و کد نویسی هم بکنه که وبلاگای به روز شده فیدلی رو تو بُرد کافه مون هم بتونیم ببینیم دیگه نور علی نور می شه .  

 

خیر از جوونیش ببینه . الهی آمین ! 

 

 

.... 

 

کامنت برگزیده  

 

سارا گفته : والا خوبه که شما کافه داری رو بلتید، ما اونم بلت نیستیم... اما شنیده ها حاکی از آن است که گویا چنین امکانی در جیب های آقای فیدلی، وجود ندارد... لیکن اگر چنین فردی پیدا شد و دست به این عملیات خطیر زد، جداً ما هم دعا می کنیم که خیر از جوانیش ببیند الهی... چرا که کد نویسی، الحق و الانصاف، مغزی می خواهد، مستطاب...

نظرات 7 + ارسال نظر
shirin شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:48 http://ladolcevia.blogfa.com

من از گودر استفاده نمی کردم اما جای خالیش رو توی بلاگ شما و بقیه دوستان حس می کنم، یک جورایی ... انگار بلاگ یک چیزیش کم باشه!

آره یه ور دیوار رو زدند خراب کردند انگاری !

نیره شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:33

همه مون موندیم تو خماری! مثل عهد دقیانوس باید یکی یکی وبلاگا رو باز کنیم ببینیم کدومشون به روز شدن!

خب شما یه فیدلی باز کن ببین چی میشه

heti شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:00

یعنی میشه بلاگ چرخان دوباره بیاد ؟خیلی بد شده اوضاع وبلاگستان .

الهی آمین

سارا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:51 http://sazesara.blogfa.com/

سلام
والا خوبه که شما کافه داری رو بلتید، ما اونم بلت نیستیم... اما شنیده ها حاکی از آن است که گویا چنین امکانی در جیب های آقای فیدلی، وجود ندارد... لیکن اگر چنین فردی پیدا شد و دست به این عملیات خطیر زد، جداً ما هم دعا می کنیم که خیر از جوانیش ببیند الهی... چرا که کد نویسی، الحق و الانصاف، مغزی می خواهد، مستطاب...

خب نه الان آقا فیدلی این رو نداره . آقا گودر هم نداش که .یه آدم کار بلت نشست و راش انداخت همشیره

مهتاب شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:27

مستر رگبار ما خودمون وبلاگ نداشتیم اما این یه سال و چند ماهی که با وبلاگ شما آشنا شدیم از روی لیست به روز شده وبلاگ های که شما می خواندین (سلیقه خوبی هم دارید) حسابی با دنیای مجازی دوست شده بودیم ما حالا چه کنیم

شما دست به نقد یه فیدلی برین تا بعد !

عطیه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 http://zendegi-va-porharfi.persianblog.ir

جانا سخن از زبان ما میگویی... اتفاقا منم یکی مشابه فیدلی پیدا کردم و با اون دارم وبها رو دنبال میکنم.
شرحش رو اینجا میتونید بخونید:
http://zendegi-va-porharfi.persianblog.ir/post/606/
.
.
حیف نمیتونم فرصت شغلی تون رو قبول کنم! آخه دروغ چرا!!؟ کارم با همون مشابه فیدلی شما راه میافته! در راه خدا هم صرف نمیکنه آدم کاری واسه بنده خدا انجام بده!

داش بهی یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 http://behii.persianblog.ir

فیدلی ایراد داره
فیدلی نقطه ضعف داره
فیدلی ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد