کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کارلوس یه کتی رو عشقه !

 

می گم این دوره هم نزدیک بود مثل دوره های دیگه با اما و اگر بریم جام جهانی ها .    

 

تو این یه ساله یه مسیر پرفراز و نشیب مثل بقیه چیزامون داشتیم . از 8تا بازی ای که انجام باید می دادیم تو 5تای اول فقط 2 تا گل زده بودیم ،دوبار هم باخته بودیم و وضعمون اصلا جالب نبود، اما باز همه چیز از همین خرداد پر از حادثه (ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم ) عوض شد .  

 

فکر کن که تیم ما که توی 5 بازی فقط 7 امتیاز گیرش اومده بود ،در عرض دو هفته آخر ،سه تا بازی دیگه اش رو برد و 9 امتیاز به جیب زد و جواب سرمربی بی تربیت و بازیکنای بی نزاکت کره ی رو که گفته بود کاری می کنم که نکونام در زمین خون گریه کنه رو خوب داد و مستقیما و بی دردسر رفت برزیل . 

 

می گم همه بازی و شادی بعدش یه طرف رفتن کی روش به سمت مربی بی نزاکت کره ای و اون حرکت مشتی اش  یه طرف . کارلوس مچکریم 

 

 

 

.... 

 

کامنت برگزیده  

 

سنجاقک گفته : میدونی از اینکه این تیم بره جام جهانی و اونجا هی شکست پشت شکست....اصلا خوشم نمی اومد .ولی با اتفاقات این چند روز اخیر و بی تربیتی مربی و بازیکنای کره ای..آآآآآِِِِِِِِییییییییییی دوست داشتم ببریم که بردیم و خیلی هم خوشحال شدیم و اون حرکت تاریخی کی روش عزیز هم که دیگه محشر شد...کی روش نشون داد که فرهنگ ایرونی رو خوب اموخته ....آفرین و سپاس مستر کی روش and تموم بر و بچ محبوب تیم ملی 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:02

من از آقای چوی هم تشکر می کنم که با حرفاش انگیزه بازیکنا و شیرینی برد را برای ما صد چندان کرد واقعا کیروش با این حرکتاش حسابی تو دل ما ایرانیا جا باز کرد از اونجا که تا سه نشه بازی نشه باید منتظر سوم خبر خوب غیر منتظره در مورد کشور تو این هفته باشیم

آره واققعا یه جوری درست کرد که به نفع ما شد . خبر خوب سوم چی می تونه باشه ؟

Maman Falco چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:36

کاش خرداد امسال به این زودی تمام نمی‌شد ...

خرداد حالا حالا هه ادامه داره

بولوت چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:12 http://http://maryamak.blogfa.com/

از اونجایی دیدن اینکه 20 تا آدم گنده عین خلا دنبال یه توپ میدوند جز علاقه مندی های م نیست. بنابراین چی و شد و کجا رفتیمشم برام جالب نیست. پس جا داره در این مورد سکوت کنم

!!

ترمه چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:24

من هم فقط بولوت رو لایک می کنم و می رم پی کارم.

!!

سارا چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:45 http://biadonyabesazim.blogfa.com

بازی رو که ندیدم فقط جیغهای همسایه ها رو شنیدم و فهمیدم گل زدند. اما خداییش باز اون غیرت و ... اینها بود که باعث گل شد یا کارلوس، تاکتیکی عمل کرده بود و بچه ها هم طبق تاکتیک، جلو رفتند؟


این روزها مردم خیلی خوشحالند.
چقدر خوبه.

والا سارا من هم تو خیابون بودم نتونستم ببینمم تاکمتیک بوده عشقی بوده چی بوده ؟!!

sanjaghak چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:00

سلام دوست من...
میدونی از اینکه این تیم بره جام جهانی و اونجا هی شکست پشت شکست....اصلا خوشم نمی اومد .ولی با اتفاقات این چند روز اخیر و بی تربیتی مربی و بازیکنای کره ای..آآآآآِِِِِِِِییییییییییی دوست داشتم ببریم که بردیم و خیلی هم خوشحال شدیم و اون حرکت تاریخی کی روش عزیز هم که دیگه محشر شد...کی روش نشون داد که فرهنگ ایرونی رو خوب اموخته ....آفرین و سپاس مستر کی روش and تموم بر و بچ محبوب تیم ملی....

خب چه میشه کرد . درسته که احتمالا تو همون دور اول حذف میشیم ولی همین رو هم قانعیم ما

سایه چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:00

عجب بازی معرکه ای بود... هرچند یه چندباری اواسطش سکته زدم!!
چقدر این چوی بی نزاکت منو عصبی کرده بود...
چقدر خوشحال شدم از بردمون و از حرکت کی روش عزیز.
چقدر دیشب خوشحالی مردم برام انرژی بخش بود...
فقط کاشکی جناب کفاشیان و مسئولان فوتبال نیان بزنن تو برجکمون و قرارداد با کی روش رو تمدید کنن. اینجور که شنیدم کفاشیان گفته همچین معلومم نیست کی روش رو نگه داریم!!
یعنی از دست این کفاشیان خوشحال!

شاید بخوان همون مربی کره چویی رو بیارن !!

گیل دختر پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 http://barayedokhtaram.blogfa.com

سلام ...رفتار کی روش خیلی برام جالب بود ... انگار یه ایرانی بود و مثل کسی که ملیتش ایرانیه روی تیمش تعصب داشت ... قاطعیت این مرد روی این پیروزی تاثیر زیادی داشت ... واقعا جای تشکر داره ...

آره قبول دارم این تعصبش روی روحیه تیمی خیلی موثر بود

گیل دختر پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 http://barayedokhtaram.blogfa.com

راستی جشنیو که برای پیروزیه تیم ملی گرفته بودن دیدید که تلویزیون پخش کرد .... چقدر خنده دار بود ... میخواستن از اون دودای رنگی به سه رنگ پرچم درست کنن یهو آتیش گرفت بعدم با پا خاموش کردن و انداختن اونور ...
به اصطلا می خواستن ادای این خارجیارو در بیارن ...

نه ندیدم . مدتهاست که تی وی ول معطله !

نیره جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:35

واقعا عالی بود
درس خوبی به کره ای ها دادن.دستشون درد نکنه

هر دو بار هم ما بردیم و فکر کنم مربیه دیگه الان خیلی بیشتر از ما بدش میاد !

نیلوفر شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 http://delneveshtehayenilo.blogfa.com

عالی بود من که کل بازی رو دیدم حال کردم چون خودم فوتبال رو دوست دارم و بازیها رو می بینم و جالب بود یه حس نوستالژی بهم دست داد مثل زمان استرالیا . ولی عجب مربی بی نزاکتی دارن این کره ای ها . کاش ازبکها ۲ تا گل بیشتر به این قطری ها می زدن اون وقت رفتن کره ۴ جام جهانی به پلی آف از همه چیز با حال تر بود

یچاره کره ای ها . چه حالشون گرفته می شد اون موقع!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد