کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

نغز بازی روزگار

 

 

حکیم فردوسی شعری داره بسیار بسیار پندآموز  می گه :  

 

چو گویی که وام خرد توختم . . . همه عمر هرچه بایستم آموختم
یکی نغز بازی کند روزگار . . . که بنشاندت پیش آموزگار 

 

من خیلی از اوقات که میام یه حکمی قطعی بدم و بگم آره اینه ،یهویی اتفاقاتی می افته که نمی تونم با هرچی که می دونستم مطابقتش بدم و هر چه رشته بودم پنبه می شه ! 

 

آخرین نمونه اش همین انتخابات . اصلا فکر نمی کردم نتایج به این جا ختم بشه که الان که ساعت 2بعدازظهره ،جلیلی و ولایتی نفرات آخر باشند و رای روحانی از بین ۱۶میلیون رای شمرده شده با 51% آرا، 3.5برابر از نزدیکترین رقیبش قالیباف جلوتر ! اصلا فکر نمی کردم دوباره شور و شوق انتخاباتی رو ببینم . حداقل تو این دوره انتظار نداشتم . 

 

 

اینه دیگه رفقا اینه بازی های روزگار .  

 

 .... 

 

کامنت برگزیده  

 

گیل دختر گفته : دیشب وبلاگ شخصیو میخوندم که گویا امار غلط بهش رسونده بودن و تو وبلاگش گفته بود قالیباف جلویه پس باز تقلب شده ، امشب که میخوندم وبلاگشو دیدم نوشته تبریک میگم روحانی رای آورد ... تو دلم گفتم : عجب پس اگه روحانی رای بیاره انتخابات در سلامت کامل بوده اما اگر هر اصولگرایی رای بیاره بدون توجه به دلیل و مدرک در هر صورت تقلب شده !!!!!!
از طرفی در پیروزی روحانی خیلی چیزها نقش داشت ... عدم تایید صلاحیت هاشمی و جانبداری اون از روحانی ... حضور جلیلی و مخالفت اکثریت با اون چون رنگ و بویی از احمدی نژاد داشت ...حمایت خاتمی ... کنار رفتن عارف ... و چند دستگی اصولگراها ... شخصا خیلی روحانیو قبول ندارم و به نظرم آدم احساساتی به نظر میاد اما با اینحال به آینده خوشبینم ... یعنی در واقع امیدوارم ...آدم معتدلی به نظر میاد ...

نظرات 11 + ارسال نظر
یه نفر شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:30

تقلبی که مسلم است
اینم سیاسته پست فطرته دیگه
تقلبی که خودتون هم باورش ندارید

منظور شما رو نفهمیدم

گلدونه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:04 http://tondokhond.persianblog.ir/

به افتخار همه اونها که به ر.حانی رای دادن سه بار بلند همگی بگیم هیبیب هورا

هورا

مهتاب شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:10

واقعا" غیر قابل پیش بینی بود واقعا به نفعمون شد؟ یعنی ممکنه یک سرس از مشکلات حل بشه ؟ نمیدونم نه خوشحالم و نه ناراحت اصلا" هیچ دیدی نسبت به آینده ندارم نه منفی نه مثبت

بهتر که میشه . روحانی آدم متعادل و میانه رویی است

مریم انصاری شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:34 http://ckelckeman.blogsky.com

سال 88، دو نفر که برخلاف انتظارشون، توی انتخابات رأی نیاوردند، گفتند «تقلّب شده». بدون هیچ مدرک و دلیل «قانونی» (که اگر قانونی بود، پای ادعای خود می ایستادند).

عده ای از مردم هم، اون ادعا رو شنیدند و باور کردند و با زبون خودشون، چیزی رو گفتن و باعث و بانی دامن زدن به ادعایی شدن که در مورد درستی اون «مطمئن» نبودن.

این دوره، همونها دست به دست هم دادن و دل، یکدله کردن که به آقای «روحانی» رأی بدن. رأیشون محترمه ولی:

این اثبات دروغین بودن ادعایی بود که سال 88 داشتن. اثبات اینکه با زبانشون چیزی رو گفتن که در دل، به اون یقین نداشتن. که اگر «یقین قلبی» به تقلبی بودن انتخابات داشتن، هرگز پا به مراکز اخذ رأی نمیذاشتن.

بله حق داری مدرک قانونی ای موجود نبود . و نمیشد چیزی رو اثبات کرد . اما باید توجه کنی که اون دو نفر دنباله روی مردم نشدند نه بر عکس .
اما حق داری اونهاایی که رای دادند درصد زیادی امید داشتند که رایشون شمرده بشه و به ادعای 4سال قبل مومن نبودند

گیل دختر یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:21 http://barayedokhtaram.blogfa.com

با خانم انصاری کاملا موافقم ...
دیشب وبلاگ شخصیو میخوندم که گویا امار غلط بهش رسونده بودن و تو وبلاگش گفته بود قالیباف جلویه پس باز تقلب شده ، امشب که میخوندم وبلاگشو دیدم نوشته تبریک میگم روحانی رای آورد ... تو دلم گفتم : عجب پس اگه روحانی رای بیاره انتخابات در سلامت کامل بوده اما اگر هر اصولگرایی رای بیاره بدون توجه به دلیل و مدرک در هر صورت تقلب شده !!!!!!
از طرفی در پیروزی روحانی خیلی چیزها نقش داشت ... عدم تایید صلاحیت هاشمی و جانبداری اون از روحانی ... حضور جلیلی و مخالفت اکثریت با اون چون رنگ و بویی از احمدی نژاد داشت ...حمایت خاتمی ... کنار رفتن عارف ... و چند دستگی اصولگراها ... شخصا خیلی روحانیو قبول ندارم و به نظرم آدم احساساتی به نظر میاد اما با اینحال به آینده خوشبینم ... یعنی در واقع امیدوارم ...آدم معتدلی به نظر میاد ...

روحانی کارنامه کار اجرایی مشخصی نداره درست ولی به نظر آدمی نیست که اهل هوچی گری باشه امیدوارم که تعادل و خرد رو داشته باشه

گیل دختر یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 http://barayedokhtaram.blogfa.com

در مورد ولایتی باید بگم به نظرم ادم معقول و منطقی به نظر میومد و احساس میکردم اگه رای میاورد میدونست که چطور باید کشورو اداره کنه ...البته اینم نباید ندیده گرفت یکی از علتهای رای نیاوردن ولایتی مشاور ر. ه . ب. ر بودنشه و اینکه خیلی ها از روی مخالفت و دهن کجی به ر. ه .ب .ر بهش رای ندادند ...وگرنه حتی خیلی از اصلاح طلب ها ولایتیو قبول به عنوان شخص تحصیل کرده وبا درایت قبول داشتند و دارند ... اما خب آقای ولایتی هم دقیقا به دلایلی مشابه با دلایل رای آوردن روحانی رای نیاورد ... حضور قالیباف و جلیلی و تعداد زیاد کاندید های اصولگرا و چند دستگی بین این افراد ... اما همون دو میلیونی که ولایتیو برگزیدند با فکر وبدون توجه به تیلیغات اینکارو کردند ...

یکی ار علتهاش همون بود . ولایتی هم آدم تندیه به مواضع خارجیش نگاه کنی متوجه میشی.
البته جمع رای اصولگراها به اندازه روحانی نشد

نسیم یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:54

با گیل دختر موافقم
همچنین با مریم انصاری

بولوت یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 http://maryamak.blogfa.com/

خب انتخابات تموم شد. اوضاع کسب و کار چطور؟ داره از رکود درمیاد؟

هنوز که زوده خیلی ولی بازار سرمایه نسبت به این انتخاب واکنش مثبت نشون داده

دارچین جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:35 http://darcheen.blogfa.com

بله بازی روزگار
من هم فکر نمیکردم اما بعداز مناظره حدس می زدم ورق به نفع روحانی برگرده

لعنت شنبه 17 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 15:37

رئیسی عشق است شنبه 17 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 15:39

همین شما ها به روحانی رای داد زندگی مردم رو خراب کرد 8 سال خورد و خوابید بعد رفت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد