کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

لالایی موسیقی!

 

من کلا دو دفعه تو زندگیم کنسرت رفتم و توی هردوتاش خوابم برده ! 

 

اولیش که مال سالها قبله کنسرت استاد گرانقدر محمدرضا شجریان بود که یه صبح تا ظهر تو صف بودم تا بلیط بخرم و دو روز بعد کنسرت بود که از وسطاش خوابم برد وقتی بیدار شدم که شجریان و بقیه گروهش داشتن به مردمی که براشون دست می زدن تعظیم می کردن و می رفتن ! دومیش مال چند سال قبله که دوستی بلیط اجرای ویولون و پیانویی رو برای من هم گرفته بود و من هم با اون و یه عده آدم رودرواسی دار رفتم و اونجا هم همون گرفتاری برام پیش اومد و در کمال شرمندگی خوابیدم! 

 

برای روز مادر امسال که تو فکر بودم چی برای باران بخرم که جالب و نو باشه که یهو تو آگهی روزنامه ها دیدم که گروه رستاک هفته بعد کنسرت داره . رستاکیا رو دوست دارم . عید امسال ده پونزده تا از سی دی جدیدشون، سورنای نوروز ،رو خریده بودم و به دوستانی که خونه مون می اومدن عیدی می دادیم . به نظرم گروهی اند که در عین حال که خواننده ها و نوازنده های ستاره ای ندارن و به معنی واقعی گروه هستن . از سبکشون هم خوشم میاد که گشتند و موسیقیهای شاد ایرانی رو از نواحی جمع می کنن .  

 

پس منم تصمیم گرفتم که برای باران بلیط این کنسرت رو بگیرم که آخر این هفته برنامه تو برج میلاد دارن . شاید بعضی هاتون اهل کنسرت رفتن باشین ولی برای من و باران یه کار متفاوته و یه جورایی هردو خوشحالیم .  

 

فقط یه وقتا با خودم می گم با بلیط 70هزار تومنی ،نکنه این جا هم خوابم ببره !؟

 

 

.... 

 

 

کامنت برگزیده  

 

عطیه گفته : چه جالب. اتفاقا منم همیشه سی دی هاشون رو به عنوان کادو به دوستان میدم. خداییش خیلی برای کاراشون زحمت میکن. انشالله که حسابی بهتون خوش بگذره. البته با توجه به تنوع سازها و شاد بودن کنسرتشون بعید میدونم اینبار خوابتون ببره... راستی! کادوتون خیلی خوب و نو بود.

نظرات 11 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 http://delneveshtehayenilo.blogfa.com/

سلام بعد کلی وقت اومدم اولا" که آدرس وبتون عوض شده بود و یکی از دوستان زحمت کشید و واسم گذاشت کلی خندیدم و امیدوارم که این دفعه خوابت نبرده باشه .
در ضمن روز زن و مادر هم بر خانوم گلت مبارک باشه

ممنون از اون دوست زحمت کش !
منم امیدوارم که نخوابم .
مرسی نبوفر جان

بابک اسحاقی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:09

رگبار جان
ورشکست نشی یه وقت
واسه هدیه روز زن یه بلیط کنسرت خریدی فقط ؟


خداییش ۷۰ هزارتومن ؟
صندلیتون روی سنه مگه ؟
چرا انقدر گرون ؟

نه بابک . یه بلیط نگرفتم . دو تا گرفتم !!!
والا به نظر منم گرون بود . تازه این بلیط متوسطش بود . ۸۵تومنی هم داشت !! تازه این ۷۰ تومنی اون وسط مسطاست

عطیه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 http://zendegi-va-porharfi.persianblog.ir/

چه جالب. اتفاقا منم همیشه سی دی هاشون رو به عنوان کادو به دوستان میدم. خداییش خیلی برای کاراشون زحمت میکن.
انشالله که حسابی بهتون خوش بگذره. البته با توجه به تنوع سازها و شاد بودن کنسرتشون بعید میدونم اینبار خوابتون ببره...
راستی! کادوتون خیلی خوب و نو بود...

پس من و شما خیلی هم نظریم عطیه جان .
من خودم هم روی همین حساب می کنم وگرنه موسیقی ملایم همان و خرخر بنده هم همان !

heti دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 http://khalehhetiking.persianblog.ir/

خوابتون نبره !حالا 70 تومن که هیچ باران جان ناراحت نمیشن ؟
ولی فکر نمی کنم بتونین بخوابین چون آهنگاشون رقص آوره نه خواب اور

فکر نکنم که اگه من بخوابم اون ناراحت بشه .
منم خودم فکرم مثل توست هتی

بولوت دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 http://maryamak.blogfa.com/

عجب! تو کنسرت وسط اون همه سر و صدا مگه میشه خوابید؟ استعداد خوبی توی خواب داریدا!

خب شاید اون دو تا کنسرت آروم بودند . ۵شنبه با کنسرت شلوغ معلوم میشه می تونم بخوابم یا نه ؟!

ترمه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:08

واقعا توی کنسرت خوابیدی؟؟؟ ... تا حالا نه دیدم نه شنیدم که کسی توی کنسرت بخوابه!!!
چه طوری تونستی؟ من بعد از 13 ساعت کار، توی سکوت مطلق و توی رختخوابم نمی تونم بخوابم.
تو رو خدا بیا تکنیک هات رو به منم یاد بده.


نه همین جوری که نمیشه ترمه خانوم . مفت و مسلم تجربیات یه عمر رو در اختیار بذارم ؟!

ترمه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:09

این طوریاست؟؟؟
راستی من یادم رفت بگم. مگه هدیه ی روز زن نبود؟ پس شما خودتون به چه مناسبت تشریف می برید کنسرت؟ در ضمن واقعا 70 هزار تومن!!! اون هم بلیت کنسرت!!! اون هم به همراه مرد خونه!!! برای هدیه ی روز زن خیلی ناجوره. کاش یه فکر بهتر می کردید. همه ی مردا دیگه کم کمش یه سرویس طلا می گیرن!!!

نیره دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:19 http://salimi.blogfa.com

بنده هم دوبار رفتم کنسرت. ولی هردوبار به دلیل پول کلانی که داده بودم چار چشمی برنامه رو دنبال میکردم!

هان . یعنی اون پوله من رو بیدار نگه می داره ؟

سارا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:21 http://biadonyabesazim.blogfa.com

خب قبل از کنسرتها، در منزل، خوووووب بخوابید!
کمبود برطرف شه.

خوشم میاد که واقعا به پول، مثل چرک کف دست نگاه می کنید!!! واسه اون پول بی زبون هم که شده باید مثل اون فیلم مستر بین، با چوب کبریت، چشمهاتون رو باز نگه دارید تا خوابتون نبره.

* این ایده هدیه دادن سی دی هاشون خیلی خوب و مفیده. مرسی. من خیلی این گروه رو دوست داره. خیلی کار بزرگی کرده اند.

گلابتون بانو سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:40 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

من تا حالا کنسرت نرفتم هرچند خیلی دوست دارم برم اما هنوز نشده!
واقعا چه جوری وسط کنسرت خوابتون می بره؟!

به راحتی کلابتون بانو

ستاره چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:48 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

اگر زودتر می‌دونستم حتما می‌رفتم... رستاک رو بسیار بسیار دوست دارم و از شنیدن آهنگ‌هاشون واقعا سیر نمی‌شم...

اگه می اومدین شاید می تونستیم شما رو اونجا زیارت کنیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد