کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

زلیخا روی سن ؟

 

ابی کنسرتی گذاشته و زنی که بسیار شبیه کتایون ریاحیه کنارش روی سن دیده میشه . زنی که رسانه های داخلی لباسش رو مستهجن توصیف می کنند . عمده سایتهای زرد و سبز و قرمز و غیره این خبر رو کار می کنند و فرج سلحشور وسط پریده و اعلام می کنه که من که گفته بودم این سینمای داخلی صهیونیستی درست بشو نیست. این سینما عوامل خودش رو هم غرق می‌کنه فرقی ندارد که بازیگر یوسف باشه یا زلیخا .   

 

و معاون نیروی انتظامی هم گفت که من بعد ،بدحجابی هنرمندان در فستیوال‌های خارجی را از طریق پلیس بین الملل (اینترپل) پیگیری کرده و به آن رسیدگی می‌کنیم . (که ما موندیم که مگه دایره سلطه قوانین هر کشوری محدود به مرزهای اون کشور نیست ؟  این جا اگه کسی اطلاعی غیر از این داره ما رو هم آگاه کنه )  

 

حالا خود کتایون ریاحی تکذیب کرد که من اصلا کنسرت نرفته بودم و آگاهان گویند انگاری که اون خانوم توی عکس عیال آقا ابی بوده .    

والا اصلا به ما چه که این خانوم توی عکس کتایون ریاحیه یا زوجه آقا ابی . واقعا به ما چه ربطی داره آخه ؟ آقا ول کنین این چیزا رو . واقعا سر چه چیزایی ، چه چیزای مضحکی جو کشور از صدر تا ذیل به هم می ریزه . اصن یه وعضی!

 

.... 

 

کامنت برگزیده  

 

بابک گفته : شما اینتر پل رو دست کم گرفتی . اینتر پل در همه کشورهای خارج نمایندگی داره . خیلی هم زورش زیاده چون خارج هم ماشیناشون بهتره هم تفنگاشون.هرکی رو بخاد میگیره حتا صهیونیستا رو.
جدا از شوخی وقتی عکس ها رو دیدم اصلا متعجب نشدم . به نظرم لباسش اصلا هم مستهجن نبود حالا بعضیا با این چیزا تحریک میشن باید رژیم غذاییشون رو عوض کنن .
فکر میکنم واقعا خود کتایون ریاحی بوده ولی وقتی تو این کشور حریم خصوصی برای من و شمایی که هیچکاره ایم هم معنی و مفهوم نداره از یه آدم مشهور چه انتظاری داری ؟ ناچاره که تکذیب بکنه .من جای خانوم ریاحی باشم این هفته میرم نماز جمعه و برای دوربین بای بای می کنم . اینطوری ممکنه آقای ضرغامی ازم تقدیر هم بکنه .

نظرات 11 + ارسال نظر
مهشاد شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:14

این آقای سلحشور هم که فقط منتظره تقی به توقی بخوره شروع کنه بد و بیراه گفتن به وضعیت سینما و بازیگران زن

آره بنده خدا دل پری داره

امینه شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 http://www.sarzamineman1.blogsky.com

ارواح خاک عمه شون.. اگه عرضه دارن از طریق اینترپل خاوری رو برگردونن با موی سر مردم چی کار دارن؟

خاوری ؟ مگه طفلکی چی کار کرده بیچاره ؟ ۳زار پول ارزش داره آخه ؟

سهیلا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 http://st50.blogfa.com/

ای کاش اون وریا هم بگن از این ببعد اگه کسی از ما اون طرفا پیداش شد که حجاب اسلامی رو رعایت کرده باشه پلیس بین الملل ترتیبشون رو میدن و پیگرد قانونی دارن.............والللللللا
این به اون در.......چیزی که عوض داره گله نداره خوووووو

ایده بامزه ای بود واقعا ! این جوری وظائف اینترپل هم تا بخوای زیاد میشه و بعدش هم اشتغال زایی و اینها !

م مثل میترا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 http://mitra-k.blogfa.com

سلام

مثل اون یارو که داشت غرق می شد می بینه داره بارون میاد میگه ای وای من ...چتر ندارم چی کار کنم ؟!

مثل جالبی بود و مناسب این متن . مرسی

گیل دختر شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:13 http://barayedokhtaram.blogfa.com

سلام ... واقعا نمیفهمم تا کی می خوایم به جای دیگران تصمیم بگیریم وبه شعورشون و آزادی فردیشون توهین کنیم و نادیده بگیریم حریم شخصیشونو ... بر فرض کتایون ریاحی بوده ...که چی ؟ یه ادمه ...دوست داره هر جور که میخواد لباس بپوشه ...مگه تو ایران بوده که حالا بگیم قوانین ایرانو نقض کرده ...یعنی من میخوام بدونم اینترژل اینقدر بیکاره ؟

وا !!! خب کتایون ریاحی بوده که بوده اون باید با پوشش برتر می رفت اون بالا . گبل دختر خانوم . بعدش هم بیخود کرده دوست داره هرجور خواست بپوشه . یعنی که چه ؟!!!
بعدش هم اینترپل بیکاره دیگه

بابک اسحاقی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:50

شما اینتر پل رو دست کم گرفتی
اینتر پل در همه کشورهای خارج نمایندگی داره
خیلی هم زورش زیاده چون خارج هم ماشیناشون بهتره هم تفنگاشون
هرکی رو بخاد میگیره حتا صهیونیستا رو

جدا از شوخی وقتی عکس ها رو دیدم اصلا متعجب نشدم . به نظرم لباسش اصلا هم مستهجن نبود حالا بعضیا با این چیزا تحریک میشن باید رژیم غذاییشون رو عوض کنن .
فکر میکنم واقعا خود کتایون ریاحی بوده ولی وقتی تو این کشور حریم خصوصی برای من و شمایی که هیچکاره ایم هم معنی و مفهوم نداره از یه آدم مشهور چه انتظاری داری ؟ ناچاره که تکذیب بکنه .

من جای خانوم ریاحی باشم این هفته میرم نماز جمعه و برای دوربین بای بای می کنم . اینطوری ممکنه آقای ضرغامی ازم تقدیر هم بکنه .


اینا بابک جون با هر چیزی تحریک میشن حتی با مرغای پرکنده تو فروشگاه !
والا منم همین جوری فکر کردم ولی خب میشه که شبیه آدم باز هم وجود داشته باشه این رو نمیشه رد کرد .
نماز جکمعه رو هستم !

قاصدک شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:34

فقط میتونم نفس عمیق بکشم و بگم هوووووووووووووووووووووووف !!!
والا بخدا

نیره شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:33 http://salimi.blogfa.com

ای بابا
این سریال فضولی تو کار مردم تا کی میخواد ادامه داشته باشه؟

فکر کنم تا رنسانس طول بکشه

سارا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:51 http://biadonyabesazim.blogfa.com

راه حل این مشکلشون رو باید از احمدی نژاد بپرسند. جوابهای خوبی داره.


از کامنت امینه و سهیلا، حمایت به عمل میارم.

شیوا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 http://sheeva.blogfa.com

چرا ربط نداره ؟؟خیلی هم مربوطه !...
اوضاع خراب مملکت، تمام نوسانات بازار ارز، قیمت مسکن، خودرو، نان آب روغن برنج چای گوشت قرمز و سپید و از اون ها مهم‎تر مسائل هسته‌ای بند به یک موی خانم زلیخاست...

اصلا از قدیم هم که می گفتن زلیخا آی زلبخا با این همه خاطرخواه برای همین بود دیگه

بانو دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:14

از مسائل حریم خصوصی و اینترپل که بگذریــــــم، این واقعا کتایون ریاحی بیچاره نیست.... زنـشه بــــــــــــابــــــــــــا.... من میگم اونم بگیرن به جرم شباهت بیجا و بی اجازه!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد