کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

هول و تکون های آخر؟!

 

 

اول این که من برای پست قبلی ام کامنتهای خیلی پر باری گرفتم که خودم هم چیز یاد گرفتم به طوری که برای کامنت برگزیده اون پست به زحمت افتادم بنابر این 3 تا از اون ها رو انتخاب کردم . حتما مراجعه کنید و بخونیدشون . اون مطلب جای کار و نوشتن و بحث کردن خیلی داره که وقتی الان نیست می مونه برای بعد عید نوروز. 

 

دوم این که آقا کسی می دونه این هول و تکونی که ملت افتادند و همش دارن بدو بدو می کنن که کارهاشون تا آخر سال تموم شه و افتادن به جون خونه زندگیشون و د بساب و بشور و بمال سرچیه؟ خدای نکرده قراره دنیا تموم شه ؟

بابا جون این قده هول نزنین و اوقات هم دیگه رو تلخ نکنین . به خدا سال 92 هم عین سال 91 هست. یه کمی آرومتر ، یه کمی ملایمتر ، قراره به استقبال بهار برین نه دوزخ که ببم جان !  

 

و سوم این که مشتری رادیو آوا شدم که فقط و فقط موسیقی های خوب اعم از محلی ، سنتی ، پاپ ، فیلم پخش می کنه . بدون یه کلام اخبار و حرف اضافی . خیلی عالیه . تنها هر چند ساعت یه بار میگه رادیو آوا رو به دوستاتون معرفی کنین . بیا این هم معرفی . برین حالش رو ببرین دوستانم .

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ترمه چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:53

آقای رگبار تنبلی نکن. خونه تکونی از واجباته. در ضمن غرغر کردن توی وبلاگ، راه مناسبی برای از زیر کار در رفتن نیست.

نخبر هم .منی رو که می بینی دو هفته قبل کار رو به اتمام رسونده ام !

shirin چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:39 http://ladolcevia.blogfa.com

هاهاها این خیلی بامزه بود رگبار جان! راست میگین واقعا. هنوز بدو بدو و تنه های توی خیابونها رو یادمه. بعد آخرش چی میشه؟ 5 دقیقه می شینیم سر سفره هفت سین، سال تحویل میشه و تمام!
نمیدونم چرا اینقدر قبلش همه هولند انگار قراره آپولو هوا بشه.به خدا بعضی کارها بمونه برای بعد از تحویل سال هم هیچی نمیشه! روز عید هم یک روزه مثل بقیه. فرقش اینه که بهتره سال نو رو با خستگی و عصبیت شروع نکنیم.
بعضی ها ترجیح میدن کنار هفت سین خسته و له و لورده و با اوقات تلخ بشینند اما دلشون خوش باشه که همه کارشون رو کردند!

اون رو دقیقا دیده ام عصبانیت سر سفره به خاطر خستکی های قبلش

نیره چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:34 http://salimi.blogfa.com

کلا ما ایرانی ها ادم دقیقه نودیم!
رادیو آوا رو ما هم گوش میدیم. خوبیش اینه که گرایش خاصی نداره و همه چی پخش میکنه.

دقیقا گرایشخاص نداره خوبه

سارا چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:56 http://biadonyabesazim.blogfa.com

آدرس درست حسابی ندادین هااااا. خودم باید سرچ کنم. انگشتام درد میگیره. پای شما! .... ضمنا: "تشکر میکنم"

حالا من یک چیزی بگم. کاش همیشه این حس آخر سال رو در تمام روزهای سال می داشتم. چون الان شدیدا زمانم رو مجبورم مدیریت کنم و هی جلوی کارهای مختلف، اون تیک معروف رو میزنم و خوشحال میرم سراغ کار بعدی. ...



-یه پماد پیروکسیکام برات می فرستم !!
-این هم یه آدم مثبت بین !!

تیراژه یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 http://tirajehnote.blogfa.com

خب دوست نازنین من
شما که میدونی اخر ساله و هزارتا کار و مصیبت و گرفتاری
خب لینک رادیو رو هم میگذاشتید دیگرررر!
حالا که اینطور شد یکدونه پماد پیروکسیکام هم به عنوان عیدی من بگذارید کنار که بعدا ازتان بگیرم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد