کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

بازی سریال ها

 

 

وقتی هوا بارونی و لطیف باشه ، یا برفی و زیبا ، یکی از چیزایی که به من می چسبه شنیدن صدای بارون و تماشای یک فیلم یا سریال عالیه . پس در این هوای بارونی و تمیز امروز به شما سریال بینهای عزیز ، کسایی که سریالهای خوب و درجه یک رو دنبال می کنن ، پیشنهاد می کنم آخرین شماره مجله دنیای تصویر رو بگیرین و بخونینش . شماره 222 رو .    

 

 

 

تو این شماره ، عمده سریالهای مطرح و درجه یک آمریکایی مطرح و نقد و بررسی شده . سریالهایی مثل 24، زنان سرکش، فرار از زندان ، بازی تاج وتخت ، دوستان ، اسپارتاکوس ، رم ، چکونه با مادرتان آشنا شدم ، گمشدگان ، قهرمانان ، آناتومی گری (که در حال دیدنش هستیم) و کلی سریال جالب و استخوندار دیگه .  

 

به باران گفتم که واقعا اگه یه نفر بخواد هیچ چیز دیگه رو نبینه و فقط اینها رو ببینه تمام وقت فراغتش رو می تونه پر کنه . اصلا من از وقتی که شروع به دیدن سریال کردم که با لاست (گمشدگان ) شروع شد و تا حالا ادامه پیدا کرده دیگه عمده سریالهای وطنی و کره ای و کلمبیایی برام رنگ و بویی ندارن که ندارند .  

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
حکایه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 http://hekayeh.blogfa.com

من بیشتر ماهنامه فیلم می خرم. دنیای تصویر به دلم ننشسته تا بحال. حالا این یکی را می گیرم بلکه شروع دوباره برای خذیدن این مجله ی وزین شود

نیره شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 http://salimi.blogfa.com

من فقط لاست رو دیدم. راستش انقدر اعتیاد آور بود که از کار و زندگی می افتادم. دیگه به خودم قول دادم سریال نبینم! چه وطنی چه خارجی!!!

نیره شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:00 http://salimi.blogfa.com

یه مطلبی راجه به اسنوبیسم نوشتم خوشحال میشم نظر بدید.

سارا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:08 http://sazesara.blogfa.com/

مجال خواندن، باشد
نوشته، درباره هنر باشد
آن هنر هم، هفتمیش باشد
ترنم باران هم که باشد
وه...
چه روزیست آنروز...

سپاس برای یادآوری این مجله

و چه کامنتی شد این کامنت شاعرانه !!

مرضیه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:15

من سرعت اینترنم خیلی پایینه و نمی تونم دانلود کنم. میشه بگی از کجا می تونم این سریالها رو پیدا کنم؟ مخصوصا یه سریال بود یه بار ازش نوشته بودی راجع به چند تا همسایه بود..
ممنون

معمولا ویدیو کلوپ ها دارند . از اینترنت هم می تونین خرید کنین

سعیده شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:40

از کجا میشه اینا رو تهیه کرد؟ منظورم اینه که خیلی وقتا اون شاعتی که سریالی پخش میشه آدم نمیتونه ببینه. دوما اینکه اینا زیر نویس داره؟ آخه من خوشم نمیاد مو به موی دیالوگ ها رو نفهمم!!

بله اینا زیرنویس فارسی دارند

رها یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 http://masyhaa.blogfa.com

فرار اززندان رو دیدم دیدن این سریالها خوبه اگه درمقابل بلافاصله دیدن قسمت بعدی بشه مقاومت کرد . مثل خوردن تخمه ست ، سخته که از بعدیش دل بکنی .

دقیقا . البته خیلی سریالها قسمتهای مستقلی دارند مثب همین آناتومی گری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد