کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

عشق بی نهایت

 

 

 

 

عکس بالا من رو خیلی تکون داد .  

 

زیرش نوشته مادر97 ساله ای که به مدت 19سال است از فرزند فلج 60ساله اش نگهداری می کنه .  

 

واقعا چه محبتی می تونه تو دنیا بالاتر از محبت مادر به فرزندش باشه؟  محبت دوست به دوست؟ محبت زن به شوهر؟  محبت بچه به والدینش؟ محبت عاشق به معشوق؟ ‌چی می تونه بالاتر از محبت مادر به فرزندش باشه ؟ ‌چی واقعا ؟‌ 

 

 

..... 

 

 

کامنت برگزیده  

 

 

قاصدک گفته : تنها محبتی که یکطرفه پابرجا میمونه محبت مادر به فرزندش هست .. هر رابطه دیگه ای .. اگر منطقی و بدون حساسیت بهش نگاه کنیم .. به واسطه وجود منفعت حاصل میشه .. رابطه دوستی .. رابطه زن و شوهری .. من همه اینها رو به دو کفه ترازو تشبیه می کنم .. که در بهترین حالت باید این دو کفه مقابل هم باشن و اگر سنگینی مدت زیادی روی یک کفه باشه اون ترازو از هم می پاشه  

 

نظرات 10 + ارسال نظر
پشــــت دیـــوار چشــــمام سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:24 http://femenist.blogsky.com/

نفس سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:32 http://gurestane-gham.blogfa.com

واقعا آدم و تحت تأثیر قرار میده این تصویر.
آدم وقتی قدر مادرشو میدونه که ازش دور باشه.
من32 روزه ازدواج کردم،الان معنای واقعی مادر و میدونم.با اینکه هر روز میرم پیشش(کلاسم نزدیک خونه مامان ایناست)
بازم دلتنگش میشم.
مامان یعنی پاره ی تن ... شیشه ی عمر ...مامان یعنی عشق

مهشاد سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:42 http://mahshadjoon2008.blogfa.com

توروخدا ببین با چه وضعیت جسمی وحشتناکی داره از بچه اش حمایت میکنه

سارا سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:04 http://biadonyabesazim.blogfa.com

اشکم رو در آوردید و نتونستم چیزی بنویسم.
چه غریزه ایه در وجود مادر.

دقیقا

یه تنها تو این دنیا سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:31

پدرم وقتی داشت ما رو ترک میکرد گفت ولتون میکنم تا از گرسنگی مثل سگ عوعو کنید هرگز این جمله اش از ذهنم نمیره ازش متنفرم
اگه از من بپرسن بدترین مردی که دیدی کیه حتما جوابم پدرمه!
مادرم هم .....
این عکسا رو میبینم بیشتر یاد بدبختی و بی کسی خودم می افتم خدا از این پدر مادرا نصیب همه کن نصیب من نکردی لااقل منو زودتر ببر پیش خودت از همه بریدم

علی رضایی سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:30

این پستتون من رو یاد مادر بزرگم می ندازه که 10 سال از پدر بزرگم مراقبت می کرد که چند وقت پیش پدر بزرگم فوت کردن واقعا خیلی سخنه سخت نمی دونم چی بگم من هر روز شاهد این صحنه بودم

neda سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:20

hichi jaye madar va eshghesh ra nemigire,hichi.

ندا سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:53

واقعا هیچ عشقی بالاتر نیست ولی اینو باید ما خانمها بگیم نه شما.شما که مادر نبودی که بتونی درک کنی. البته بگدریم از بعضی مادرها که اصلا مادری کردن بلد نیستن و از دشمن هم برا فرزندشون بدترن که تو این دوره زمونه تعدادشون کم هم نیست

خب ولی مادر که دارم !! زنم هم مادره !!

قاصدک چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:22

تنها محبتی که یکطرفه پابرجا میمونه محبت مادر به فرزندش هست .. هر رابطه دیگه ای .. اگر منطقی و بدون حساسیت بهش نگاه کنیم .. به واسطه وجود منفعت حاصل میشه .. رابطه دوستی .. رابطه زن و شوهری .. من همه اینها رو به دو کفه ترازو تشبیه می کنم .. که در بهترین حالت باید این دو کفه مقابل هم باشن و اگر سنگینی مدت زیادی روی یک کفه باشه اون ترازو از هم می پاشه ..

دقیقا یه جور معامله اند

حکیمه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:46 http://rahaeyansan.blogfa.com

این کامنت برگزیده در مورد همه مادر ها صحت نداره.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد